صفحه اصلی / عمومی / ریوالدو: رئال مادرید به خریدهایی چون پل پوگبا و کریستین اریکسن نیازی ندارد

ریوالدو: رئال مادرید به خریدهایی چون پل پوگبا و کریستین اریکسن نیازی ندارد

ad banner

رئال مادرید غول فوتبال اسپانیا در روزهای اخیر به شدت خواهان خدمت گرفتن پل پوگبا هافبک فرانسوی تیم منچستر یونایتد یا کریستین اریکسن دانمارکی است اما ریوالدو اسطوره فوتبال برزیل معتقد است کهکشانی ها نیازی به خرید جدید ندارند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

ریوالدو ستاره سابق فوتبال برزیل معتقد است پل پوگبا و کریستین اریکسن می توانند به خوبی در ترکیب رئال مادرید جا بیافتند اما تیم اسپانیایی به حضور آنها نیازی ندارد. در ماه های اخیر شایعات فراوانی در خصوص پیوستن یکی از این دو هافبک سرشناس تیم‌های منچستر یونایتد و تاتنهام به ترکیب کهکشانی ها شنیده می‌شود. مینو رایولا مدیر برنامه های پل پوگبا چندی پیش تایید کرد که موکلش در حال انجام مذاکره برای خروج از اولدترافورد است و بنظر می‌رسد رئال مادرید و یوونتوس از شانس بالایی برای امضای قرارداد با بازیکن فرانسوی قرار دارند.

در نقطه مقابل کریستین اریکسن نیز تنها یکسال از قراردادش با تاتنهام باقی مانده و سران لوس بلانکوس در تلاشند تا اگر خامس رودریگز از سانتیاگو برنابئو جدا شد او را به خدمت بگیرند. یوونتوس و اتلتیکو مادرید از گزینه های دیگر برای جذب این هافبک ملی پوش دانمارکی به حساب می‌آیند. تیم زین الدین زیدان به منظور بازسازی از فصلی اسفناک که بدون قهرمانی در جام‌های مختلف پایان یافت، تابستان اردوی پیش فصل را آغاز کرد اما نتایج مادریدی ها در این دیدارها و باخت های مکرر برابر بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و تاتنهام هواداران این تیم را نگران کرده است. علی رغم نتایج نگران کننده، ریوالدو ستاره سابق باشگاه بارسلونا معتقد است رئال مادرید حتی بدون صرف هزینه های گزاف برای خرید پل پوگبا و کریستین اریکسن، ترکیب قدرتمندی دارد و با انگیزه برای موفقیت در فصل آینده ظاهر خواهد شد.

صحبت های ریوالدو در خصوص پیوستن احتمالی پل پوگبا و اریکسن به رئال مادرید

پل پوگبا

رسانه ها دائما از نیاز رئال مادرید به تقویت خط هافبکش می‌گویند و از کریستین اریکسن و پل پوگبا به عنوان گزینه‌های انتقال یاد می‌کنند. هردوی آنها بازیکنان فوق العاده ای هستند و می‌توانند به خوبی در برنابئو جا بیافتند. اما با وجود شروع ضعیف در رقابت های پیش فصل مطمئن نیستم که مادرید نیاز به تقویت ترکیب خود داشته باشد. منتقدان خط هافبک رئال نباید فراموش کنند که کاسمیرو پس از گذراندن تعطیلات بعد از کوپا آمریکا به تازگی به تمرینات تیم اضافه شده بنابراین آنها بازی های پیش فصل خود را بدون هافبک دفاعی شروع کردند که یکی از مهمترین بازیکنان تیم محسوب می شود. رئال مادرید با وجود کاسمیرو در ترکیب قویتر می شود اگرچه غیبت او نمی تواند بهانه ای برای چنین نتایج ضعیفی در پیش فصل باشد.

رئال مادرید تاکنون تابستان شلوغی را در بازار نقل و انتقالات گذرانده و برای خرید پنج بازیکن هزینه‌های زیادی انجام داده است و در نقطه مقابل چهار بازیکن تیم خود را به فروش رسانده است. بعد از امضای قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی با ادن هازارد و پیوستن ستاره بلژیکی از چلسی به مادرید، رئال لوکا یوویچ مهاجم صربستانی آینتراخت فرانکفورت را به خدمت گرفت. سپس ادر میلیتائو از پورتو، فرلاند مندی از لیون و رودریگو گوئس از سانتوس نیز به جمع کهکشانی ها اضافه شدند. در عین حال متئو کواچیچ بطور دائمی به چلسی پیوست. مارکو یورنته به اتلتیکو مادرید فروخته شد. تئو هرناندز راهی آث میلان شد و رائول دی توماس بعد از حضوری قرضی در رایو وایکانو بصورت دائمی به بنفیکا پرتغال فروخته شد. همچنین مسئولان باشگاه اسپانیایی در تلاشند تا گرت بیل ولزی را که در برنامه های زین الدین برای فصل آینده جایی ندارد به فروش برسانند. در روزهای اخیر شایعات پیوستن او به لیگ چین شنیده شده بود اما با اتمام مهلت نقل و انتقالات در چین این انتقال در حال حاضر منتفی شده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *