صفحه اصلی / عمومی / آرسن ونگر : ادن هازارد نمی تواند همانند رونالدو در رئال مادرید گلزنی کند

آرسن ونگر : ادن هازارد نمی تواند همانند رونالدو در رئال مادرید گلزنی کند

ad banner

به نقل از نشریه اسکای اسپورت، ادن هازارد بعد از چند سال درخشش در چلسی تصمیم گرفت که این تیم را ترک کند و به دنبال رویای کودکی خود یعنی بازی در رئال مادرید برود. آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال معتقد است که رئال مادرید به یک مهاجم نیازمند است و هازارد نمی تواند همانند کریستیانو رونالدو گلزنی کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آرسن ونگر هم چنان به اظهار نظرات خود ادامه می دهد؛ این بار ادن هازارد

ادن هازارد ۲۸ ساله پس از این که در تیم چلسی عناوین زیادی را به دست آورد، تصمیم به جدایی گرفت و خود را در پی چالشی جدید قرار داد. او به مدت هفت سال در تیم چلسی حضور داشت و در تیم چلسی توانست :

لیگ اروپا در سال های : ۱۳–۲۰۱۲، ۱۹–۲۰۱۸
لیگ برتر انگلستان  در سال های :۲۰۱۴–۲۰۱۵/ ۲۰۱۶–۲۰۱۷
جام اتحادیه انگلستان در سال :۲۰۱۴–۲۰۱۵
جام حذفی انگلستان در سال :۲۰۱۷–۲۰۱۸
بهترین بازیکن سال لیگ برتر انگلیس : ۲۰۱۴–۲۰۱۵
بازیکن منتخب تیم سال یوفا : ۲۰۱۹

را به دست آورد. هم چنین او در ۲۴۵ مسابقه که به میدان رفت توانست ۸۵ بار دروازه حریفان را بگشاید. در تیم رئال مادرید نیز او در ابتدای فصل مصدوم شد و حدود ۱ ماه و نیم از میادین دور بود و چند هفته ای است که به ترکیب کهشانی ها اضافه شده است. او تاکنون در چهار بازی لالیگایی به میدان رفته و توانسته ۱ گل را به نام خود ثبت کند.

آرسن ونگر و ادن هازارد
آرسن ونگر اما در خصوص ادن هازارد اظهار نظر کرده و سرمربی سابق آرسنال درباره مقایسه رونالدو و ادن هازارد گفت:

هازارد بازیکن خوبی است و قطعا خرید این بازیکن به سود رئال مادرید است ولی او بازیکنی نخواهد بود که جانشین کریستیانو رونالدو در این تیم شود. سبک بازی او طوری است که نمی‌ تواند مثل رونالدو در هر فصل ۵۰ گل برای تیم به ثمر برساند زیرا او در پست کنار مهاجم نوک بازی می کند و نقش وینگری خود را به خوبی ایفا می کند. رونالدو در هر بازی به عنوان مهاجم وسط می توانست گلزنی های زیادی را انجام دهد و ناجی رئال باشد.

آرسن ونگر  افزود:

رئال مادرید به یک مهاجم گلزن نیاز دارد. الان بنزما ۳۲ سال سن دارد و رئال نیاز دارد که مهاجم گلزن و جوانی را به خدمت بگیرد تا در کنار بنزما قرار بگیرد و بتواند راه گلزنی را در تیم باز کند. به نظر من هنوز هازارد واقعی را در رئال مادرید ندیده‌ ایم. او بازیکن بزرگی است و نترس بازی می‌ کند. او می‌ تواند فرصت‌ های گلزنی زیادی برای سایر نفرات تیم خلق کند ولی فکر می‌ کنم هنوز هازارد آماده نیست و نتوانستیم هازارد واقعی را در هفته‌ های اخیر در ترکیب رئال ببینیم. از نظر من رئال باید مهاجمی با سرعت و تکنیکی را برای کنار بنزما در نظر گیرد تا بتواند از موقعیت های خلق شده استفاده کنند زیرا آن ها در به ثمر رسیدن یک گل تلاش زیادی می کنند و موقعیت های زیادی را از دست می دهند. بنابر این یک مهاجم گلزن می تواند دوای درد مادریدی ها باشد.

رئال مادرید که هم اکنون در صدر جدول لالیگا با دو امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا قرار دارد، بعد از وقفه بازی های ملی باید در بازی آتی خود برابر مایورکا قرار گیرد و سپس در ال‌ کلاسیکو، بازی بزرگ لالیگا را در برابر بارسلونا برگزار کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *