صفحه اصلی / عمومی / تنیس جام هاپمن ۲۰۱۹ ؛ پیش‌بازی دیدار راجر فدرر و استفانوس سیتسیپاس

تنیس جام هاپمن ۲۰۱۹ ؛ پیش‌بازی دیدار راجر فدرر و استفانوس سیتسیپاس

ad banner

پیش‌بینی تنیس جام هاپمن ۲۰۱۹ ؛ دیدار حساس راجر فدرر و استفانوس سیتسیپاس

نوزدهمین دوره‌ی رقابت‌های تنیس جام هاپمن از روز شنبه در شهر پرت استرالیا آغاز شده است و ۸ تیم در قالب رقابت‌های انفرادی مردان، زنان و دوبل به مصاف هم می‌روند. تیم سوئیس متشکل از بلیندا بنچیچ و راجر فدرر، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

در گروه دوم این مسابقات، سوئیس با دو پیروزی مقابل بریتانیا و آمریکا صعود خود را قطعی کرده و روز پنجشنبه در سومین دیدار خود به مصاف یونان خواهد رفت.

با توجه به آمادگی بالای تیم آلمان متشکل از زورف و کربر، سوئیسی‌ها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود نیاز به ذخیره انرژی‌شان برای دیدار مقابل آلمان خواهند داشت و همین موضوع پیش‌بینی بازی سوئیس و یونان را دشوارتر از قبل خواهد کرد.

در این دیدار راجر فدرر با تجربه در انفرادی آقایان به مصاف استفانوس سیتسیپاس پدیده‌ی جوان یونان خواهد رفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

راجر فدرر؛ در اندیشه‌ی شروع سالی خوب با دفاع از عنوان قهرمانی

مشخصات: سن: ۳۷ سال، قد: ۱۸۵ سانتیمتر، راست دست، رنکینگ فعلی: ۳

راجر فدرر محبوب، با کوله‌باری از تجربه بعد از ۲۱ سال حضور در عرصه حرفه‌ای تنیس برای همگان شناخته شده است. او با ۹۹ عنوان قهرمانی، بعد از جیمی کانرز آمریکایی دومین تنیسور پرافتخار دوران معاصر قلمداد می‌شود.

فدرر در این رقابت‌ها، در دیدار اول مقابل بریتانیا مقابل کامرون نوری، در دو ست پیروز شد و در حالی به استقبال سیتسیپاس می‌رود که در دومین بازی طی ۱۷ گیم، با نتیجه ۲-۰ از سد فرانسس تایافوی آمریکایی گذشت. او در این مسابقه، ۷۹ درصد سروهای اول و ۷۵ درصد سروهای دوم خود را تبدیل به امتیاز کرد. او در در دیداری که کمتر از ۱ ساعت به طول انجامید نشان داد که اگر بتواند آمار خود را حفظ کند، برای هر حریفی مقابل او پیش‌بینی بازی دشواری می‌شود.

او در ۴ بازی از ۵ بازی اخیر خود روی هاردکورت به پیروزی رسیده و امیدوار است با کسب سومین پیروزی خود، برای حریفان خط و نشان بکشد.

تنیس جام هاپمن

استفانوس سیتسیپاس؛ پدیده جوان یونانی در سال ۲۰۱۹ شکوفا می‌شود؟

مشخصات: سن: ۲۰ سال، قد: ۱۹۳ سانتیمتر، راست دست، رنکینگ فعلی: ۱۵

استفانوس سیتسیپاس در سومین سال حضور خود در تور حرفه‌ای به سر می‌برد و امسال در اندیشه‌ی اثبات خود در بین بازیکنان بزرگ دنیا و صعود در رنکینگ جهانی تنیس خواهد بود. او در سال ۲۰۱۸ موفق شد به فینال رقابت‌های آزاد بارسلونا دست یابد و در رقابت‌های آزاد کانادا تبدیل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ شد که در یک تورنومنت ۴ بازیکن با رنکینگ زیر ۱۰ را مغلوب می‌کند، هر چند که در فینال مغلوب نادال شد.

او در دیدار اول خود در این رقابت‌ها، مقابل کامرون نوری از بریتانیا شکست خورد تا بازی دوم برای او و کشورش بسیار حیاتی شود. در دیدار دوم او توانست طی ۳۱ گیم، ۲-۱ فرانسس تایافو را شکست داده و در رقابت دوبل نیز همراه با ماریا ساکاری بر تیم آمریکا غلبه کند تا در مجموع یونان ۲-۱ آمریکا را شکست دهد و امیدهایش برای دیدار با سوئیس زنده بماند.

در این مسابقه او ۷۸ درصد سروهای اول و ۷۳ درصد سروهای دوم خود را تبدیل به امتیاز کرد. او در ۸ بازی از ۱۱ بازی اخیر خود روی هاردکورت به پیروزی رسیده است.

با توجه به انگیزه‌های سیتسیپاس و سابقه درخشان مقابل بازیکنان بزرگ، پیش‌بینی بازی نزدیکی بین این دو عاقلانه خواهد بود.

تنیس جام هاپمن

پیش‌بینی رقابت‌های جام هاپمن کاپ در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *