صفحه اصلی / عمومی / اظهارات تند پل اسکولز در مورد پل پوگبا : او همیشه در حاشیه است!

اظهارات تند پل اسکولز در مورد پل پوگبا : او همیشه در حاشیه است!

ad banner

این روزها که شایعه پیوستن پل پوگبا هافبک تیم منچستر یونایتد به تیم رئال مادرید قوت گرفته است و زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها به جذب او اظهار علاقه کرده است و گفته می شود پوگبا نیز به این انتقال چراغ سبز نشان داده، خبرهای جاشیه ای نیز در مورد این ستاره بیش از پیش شده است. در همین راستا پل اسکولز اسطوره سابق تیم منچستر یونایتد در مصاحبه ای برای این بازیکن خط و نشان کشیده است و چنین گفته است:

درست است که پوگبا استعداد دارد ولی برای اینکه بتواند استعدادهایش را شکوفا کند به نظم و انضباط و راهنمایی جدی نیاز دارد زیرا او در شایعات به سر می برد. او هنوز جا دارد تا رشد کند.

پوگبا که در سال ۲۰۱۳ جایزه پسر طلایی ( جایزه‌ای که هر ساله توسط عده ای از روزنامه‌نگاران ورزشی به بازیکن جوانی که کارآمد ترین را در یک سال میلادی در اروپا داشته، داده می‌شود ) را تصاحب کرد و قرار گرفتن در تیم منتخب جهان در سال ۲۰۱۵ را نیز در کارنامه خود دارد، با درخشش در یوونتوس نظر کادر فنی و سرمربی منچستر یونایتد را به خود جلب کرد و در سال ۲۰۱۶ با ۱۰۵ میلیون یورو به شیاطین سرخ پیوست و بازی های درخشان و خوبی را برای شیاطین سرخ به نمایش گذاشت.

روزهای پر فراز و نشیب پل پوگبا در تیم منچستر یونایتد

پل پوگبا تیم منچستر یونایتد

شماره ۸ پیشین تیم منچستر یونایتد در ادامه مصاحبه کرده و گفته است :

منچستر در سال های گذشته بازیکنان تراز  اول و بزرگی را از دست داده بدون اینکه تیم آسیب شدیدی ببیند. بالاخره تیم با از دست دادن ستاره های بزرگ متضرر می شود ولی منچستر ثابت کرده که به یک بازیکن متکی نیست و در این تیم کار تیمی و گروهی حرف اول را می زند. به عنوان مثال می توانم به بازیکنان بزرگی که در برهه ای حساس از منچستر رفته اند به روی کین، دیوید بکام، کریستیانو رونالدو، و رود فان نیستلروی اشاره کنم. در حال حاضر هم با از دست دادن پوگبا اتفاق خاصی برای تیم منچستر یونایتد نمی افتد.همه آن ها هنگامی که از منچستر راهی تیم های دیگر شده اند بازیکنان فوق العاده بزرگی بودند.

اسکولز در ادامه گفت:

پوگبا تصور این را دارد که بازیکن بزرگ و قابلی است و باید این را به همه ثابت کند و  به فوتبال دوستان باید نشان بدهد که بهترین فوتبالیست دنیا است پس او باید این کار را عملی کند. در حالی که اینطور نیست. او به دنبال حاشیه می رود و بی تجربه عمل می کند. همان طور که هم تیمی های او به او احترام می گذارند، پوگبا هم باید یاد بگیرد تا به همگان احترام بگذارد تا ارزشمند شود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *