صفحه اصلی / عمومی / زین الدین زیدان : دیدار من و پوگبا در دوبی کاملا اتفاقی بود

زین الدین زیدان : دیدار من و پوگبا در دوبی کاملا اتفاقی بود

ad banner

بعد از انتشار عکسی از دیدار پل پوگبا و زین‌الدین زیدان در دوبی، سرمربی یونایتد، سولسشر در پاسخ به سوالات خبرنگاران سعی کرد به این موضوع نپردازد و گفت با این دیدار مشکلی ندارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بعد از انتشار عکسی از دیدار پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد و زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، درحالیکه شایعات درباره جدایی پوگبا از یونایتد همچنان مطرح است، اوله گنار سولسشر در مقابل سوالات متعدد خبرنگاران از او درباره این دیدار در دوبی سعی کرد از پاسخ دادن طفره رفته و آن را چندان بااهمیت نشان ندهد. سولسشر در آستانه دیدار مهم روز یکشنبه تیمش مقابل لیورپول گفت:

اهمیتی به دیدار زیدان و پوگبا در دوبی نمی دهم.

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:

به هیچ وجه پوگبا را خیانت‌کار به باشگاه نمی‌داند و معتقد است او تا جایی که در توانش بوده برای خدمت به منچستریونایتد تلاش کرده و زحمت کشیده است.

سولسشر در ادامه صحبت هایش گفت:

پوگبا حتی زمانی که درد می‌کشیده برای یونایتد بازی کرده و دائما با انتقاد مواجه بوده. وقتی پوگبا تازه از مصدومیت رهایی یافته بود می‌توانست در بازی‌های ما مقابل روچدیل و آرسنال بازی نکند ولی خودش خواست که برای یونایتد به میدان برود و به تیم کمک کند.

سولسشر و بی اهمیتی به دیدار زیدان و پوگبا

سولسشر و بی اهمیتی به دیدار زیدان و پوگبا
این در حالیست که رئال مادرید تابستان امسال تلاش زیادی برای جذب پل پوگبا داشت ولی در نهایت با مخالفت منچستریونایتد این انتقال ممکن نشد. ستاره فرانسوی صراحتا از تمایلش برای ترک یونایتد سخن گفته بود ولی در نهایت ماندنی شد و این روزها دوران مصدومیت خود را در دوبی پشت سر می گذارد. حضور زیدان در دوبی برای یک همایش هم مزید بر علت شد تا این دو آنجا یکدیگر را ملاقات کنند. زیزو پس از بازگشت به رئال در ماه مارس، جذب پوگبا را اولویت دانسته بود و برخی می گویند پوگبا ممکن است زمستان به رئال ملحق شود.

زیدان نیز در مورد این دیدار گفته است:

کاملا اتفاقی بود. پوگبا در دوبی بود و من هم برای مراسمی به آنجا دعوت شده بودم. مدت هاست یکدیگر را می شناسیم و از این فرصت برای ملاقات استفاده کردیم. با یکدیگر صحبت کردیم ولی به شما نمی گویم در مورد چه چیزهایی. این یک مساله شخصی است.

او همچنین در مورد جذب این ستاره فرانسوی در ژانویه می گوید:

تا روز آخر نقل و انتقالات ژانویه می توانیم بازیکن جذب کنیم ولی هنوز مدت زمان زیادی تا آن روز باقیمانده و مسائل مهمتری پیش روی ماست. گزینه های مختلفی در زمستان برای باشگاه ها وجود دارد و زمانی که به انتقالات ژانویه برسیم، باشگاه ها تصمیم گیرنده خواهند بود. ما مثل همیشه با یازده بازیکن بازی خواهیم کرد و برخی نیز باید روی نیمکت بنشینند. وقتی زمانش برسد، به دنبال راه حل خواهیم بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *