صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ نبرد تورنتو رپتورز و نیویورک نیکس

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ نبرد تورنتو رپتورز و نیویورک نیکس

ad banner

با نزدیک شدن به مقطع پایانی فصل عادی، پیش بینی مسابقات بسکتبال جذاب‌تر از قبل  دنبال می‌شود. تیم‌های بسکتبال تورنتو رپتورز و نیویورک نیکس سه شنبه ساعت ۳:۰۰ بامداد در قالب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم می‌روند. این بازی در واقع به نوعی جدال بهترین و بدترین تیم بسکتبال NBA در کنفرانس شرق است. تورنتو رپتورز با کسب نتایج درخشان در رده دوم کنفرانس شرق قرار دارد و از مدعیان قهرمانی به حساب می‌آید، اما نیویورک نیکس با عملکرد فاجعه بار خود در رده آخر این کنفرانس قرار دارد. تورنتو می‌تواند با پیروزی در این دیدار به کسب رتبه اول کنفرانس نیز امیدوار باشد.

این بازی به میزبانی تورنتو رپتورز و در ورزشگاه اسکاتیا بانک آرنا (Scotiabank Arena) برگزار می‌شود.

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ زمان قهرمانی تورنتو رپتورز فرارسیده؟

تورنتو رپتورز در چند فصل گذشته پای ثابت مرحله نیمه نهایی و فینال کنفرانس شرق بوده‌است و در طول فصل عادی نیز یکی از بهترین رکوردها را ثبت کرده‌است. آن‌ها اما در همه این سال‌ها با سدی به نام لبران جیمز مواجه شدند و هربار از رسیدن به فینال بسکتبال NBA بازماندند. تورنتو در این فصل اما گویا قصد دارد بالاخره این طلسم را بشکند. آن‌ها در ابتدای فصل توانستند کوای لئونارد را از سن آنتونیو به خدمت بگیرند. کوای لئونارد که همواره یکی از ۳ بازیکن برتر بسکتبال NBA به حساب می‌آید در این فصل نیز توانسته در تیم تورنتو رپتورز به خوبی جا بیافتد. کوای لئونارد در این فصل تاکنون میانگین ۲۷ امتیاز در هر بازی را ثبت کرده‌است که یکی از بهترین‌های لیگ به حساب می‌آيد. کوای لئونارد همچنین به طور متوسط ۱.۸ توپ‌ربایی در هر بازی داشته که این نیز در نوع خود یکی رکورد محسوب می‌شود.

تورنتو رپتورز اکنون با در اختیار داشتن ستاره‌ای مثل لئونارد و قرار دادن او در کنار کایل لاوری و سرج ایباکا شانس بسیار خوبی برای کسب عنوان نخست در کنفرانس شرق دارد. آن‌ها اکنون با کسب ۴۹ پیروزی و متحمل شدن ۲۰ شکست در رده دوم کنفرانس شرق قرار دارند. پیش بینی مسابقات بسکتبال بسیار دشوار است اما تورنتو رپتورز شانس خوبی برای پیروزی در این دیدار خانگی دارد.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

ترکیب احتمالی : کوای لئونارد – ون ولیت – دنی گرین – مارک گسول – سیاکام

نیویورک نیکس ؛ در انتظار تابستان رویایی

نیویورک نیکس شاید در بیست سال گذشته بدترین تیم بسکتبال NBA بوده‌است و در این سال‌ها فقط موفق شده‌اند در چند فصل به پلی‌آف صعود کنند. داستان آن‌ها در این فصل نیز مشابه فصول قبل بوده‌است و با متحمل شدن ۵۶ شکست و کسب تنها ۱۴ پیروزی در انتهای جدول کنفرانس شرق قرار دارند. نیویورک نیکس همچنین ستاره خود کریستاپس پورزینگیس را نیز به دالاس فروخت تا عملا هیچ امیدی برای ادامه فصل نداشته‌باشد.

شاگردان فیتزدیل در این فصل هیچ نکته امیدوارکننده‌ای نداشته‌اند و در زمینه شوت سه امتیازی، مراقبت از حلقه و دفاع در رده آخر بسکتبال NBA قرار دارند. امانوئل مودیای بهترین بازیکن نیویورک نیکس در این فصل بوده‌است که توانسته میانگین ۱۴ امتیاز در هر بازی را ثبت کند. میانگین امتیازی پایین امانوئل مودیای خود نشان از فصل فاجعه بار این تیم داشته‌است. البته تمام امید نیویورک نیکس به تابستان و فصل نقل و انتقالات است و آن‌ها بسیار امیدوارند تا بتوانند کایری اروینگ یا کوین دورانت را به خدمت بگیرند. به هرحال این فصل برای شاگردان فیتزدیل از دست رفته‌است و بعدی است حتی از قعر جدول نیز کنده شوند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار است اما بعید به نظر می‌رسد نیویورک نیکس شانسی برای پیروزی در این دیدار داشته‌باشد.

ترکیب احتمالی ؛ امانوئل مودیای – دآندره جردن – هزونیا – داتسون – ناکس

پیش بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *