صفحه اصلی / عمومی / مایکل شوماخر راننده فرمول یک ،به صورت مخفیانه جهت درمان راهی پاریس شد

مایکل شوماخر راننده فرمول یک ،به صورت مخفیانه جهت درمان راهی پاریس شد

ad banner

آخرین شنیده ها حاکی از آن است که مایکل شوماخر اسطوره تکرار نشدنی دنیای فرمول یک جهت عمل پیوند سلول‌های بنیادی به صورت مخفیانه از سوئیس به بیمارستان جورج پومپیدو واقع در پاریس انتقال داده شده است تا روند درمانی وی ادامه پیدا کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اخبار ضد و نقیض در خصوص سلامت جسمانی مایکل شوماخر راننده افسانه فرمول یک!

همان طور که شنیدید در دسامبر ۲۰۱۳ مایکل شوماخر به همراه اعضای خانواده و تنی چند از دوستان برای گذراندن تعطیلات به فرانسه رفت. در بیست و نهمین روز از این ماه آن ها راهی دامنه های آلپ شدند تا ساعاتی را به اسکی کردن بپردازند. متاسفانه شوماخر در حین اسکی زمین خورده و از ناحیه سر دچار صدمه ای شدید شد. پس از این اتفاق ناگوار شوماخر با اورژانس هوایی به بیمارستان گرنوبل (Grenoble) انتقال یافت و در سریع ترین زمان ممکن تحت دو عمل جراحی مغز و اعضاب قرار گرفت. پس از مشاهده فیلم ۲ دقیقه‌ای دوربینی که روی کلاه ایمنی مایکل شوماخر، اسطوره فرمول یک هنگام حادثه اسکی روی برف نصب بود، مشخص شد که این راننده آلمانی در زمان اسکی که منجر به آن حادثه دلخراش شد شرایط کاملا عادی داشته و کاملا اصولی اسکی می‌کرده است. پس از مشاهده فیلم و تحقیقات صورت گرفته سرعت حدودی شوماخر هنگام اسکی در منطقه مربیل واقع در کوه‌های آلپ فرانسه تخمین زده نشد ولی هرگونه احتمال در مورد اشکال در چوب اسکی و عدم تعادل در اسکی کردن وی رد شد. با وجود عمل جراحی، شوماخر شرایط دشواری داشت، طوری که روز بعد پزشکان حال او را “بسیار سخت” توصیف کردند.
مایکل شوماخر و فرمول یک
پس از این حادثه هیچ گونه اخبار و جزئیاتی از سرنوشت شوماخر در دسترس نبود، چرا که خانواده او ترجیح دادند به دور از چشم خبرنگاران و رسانه ها روند درمان را طی کنند. اولین اظهار نظر رسمی از سوی خانواده شوماخر در آوریل ۲۰۱۴ شنیده شد. آنها اعلام کردند که قهرمان سابق فرمول ۱ برای لحظاتی هوشیار و بیدار شده است. سه ماه بعد مشخص شد مایکل دیگر در کما نبوده و بیمارستان گرنوبل را به مقصد بیمارستانی دیگر ترک کرده است. اندکی بعد نیز اعلام شد که شوماخر بیمارستان لاسنس را نیز ترک نموده و به خانه خود در سواحل دریاچه ژنو منتقل شده است. بد نیست بدانید آخرین خبرهای به دست آمده در خصوص سلامت جسمانی او این است که خانواده شوماخر که در طول شش سالی که از این حادثه تلخ می گذرد، درباره وضعیت او سکوت کرده‌اند و گاهی اوقات از طریق فضای مجازی سعی می‌کنند اطلاعاتی درباره شوماخر به گوش علاقه‌ مندان او برسانند و مشخص نیست به چه دلیل آن ها علاقه مند به این مخفی کاری هستند. ولی در حالت کلی خبر های بسیار کمی در مورد روند درمان وی و حال کنونی او به گوش می خورد.
در خصوص خبر انتقال مایکل شوماخر به یکی از بیمارستان های پاریس نیز شب گذشته یکی از خبرگذاری های فرانسه این خبر را نوشته و بیان کرده که حتی در زمان انتقال این راننده آلمانی  به بیمارستان جهت بستری شدن از برانکارد ویژ‌ه‌ ای استفاده شد تا مورد شناسایی احتمالی قرار نگیرد و نظر ها به سوی او جلب نگردد.
هواداران او نیز چنان منتظر هستند تا خبر موثقی از سوی خانواده وی منتشر و از اسطوره افسانه ایشان خبر دار شوند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *