صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA آمریکا ؛ نبرد جنگجویان و پادشاهان در اوکلند

بسکتبال NBA آمریکا ؛ نبرد جنگجویان و پادشاهان در اوکلند

ad banner

بسکتبال NBA آمریکا ؛ نبرد جنگجویان و پادشاهان در اوکلند

دو تیم گلدن استیت وریرز و ساکرامنتو کینگز در دیداری جذاب، با یکدیگر رو‌به‌رو خواهند شد. هر دو تیم از لحاظ آماری شباهت‌های بسیاری به هم دارند. در طرفی ترکیب ستاره‌ها و بازیکنان جوان را داریم. اما در سمت پادشاهان، جز بازیکن متوسط و جوان، چیز دیگری یافت نمی‌شود. کار بزرگ کینگز، قرار گرفتن در رده هشتم بسکتبال NBA آمریکا با همین بازیکنان بوده‌است. باید دید آن ها گلدن استیت وریرز را نیز غافلگیر می‌کنند یا خیر.

گلدن استیت وریرز: از گور بازگشته

گلدن استیت وریرز در بازی گذشته خود موفق شد تا پورتلند تریل بلیزرز را با اختلاف قابل توجهی شکست دهد. آمار بالای پرتاب‌های سه امتیازی این تیم آن هم در غیاب استفن کری، نشان می‌دهد این تیم توانسته است خودش را پس از چند هفته ناکامی بازیابی کند. سرمربی گلدن استیت وریرز یعنی استیو کر گفته بود که ما در دو فصل گذشته در رویا بودیم و حالا به بسکتبال NBA آمریکا آمده‌ایم. سخن جالبی که یکی از باهوش‌ترین سرمربیان لیگ، به زیبایی آن را بیان کرد. گلدن استیت وریرز با اتکا به کوین دورنت و کلی تامپسون، می‌خواهد تیم جوان کینگز را نیز پس از پورتلند تریبل بلیزرز قربانی خود کند.

بسکتبال NBA آمریکا

ساکرامنتو کینگز: پادشاهان جوان در پی تاریخ‌سازی

در این دور از رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکا ساکرامنتو کینگز از آن تیم‌هایی است که بسیاری را در مسابقات این فصل شگفت‌زده کرد. انگیزه و تلاش دو رکن تمام نشدنی در تمام بازی‌های این تیم است. این تیم ستاره خاصی ندارد، اما طوری بازی تیمی و تماشاگرپسند را به نمایش می‌گذارد که انگار تمام آن‌ها بازیکنانی بزرگ هستند. تاکتیک اصلی کینگز نفوذهای برق‌آسا به زیر سبد و گردش سریع توپ برای پیدا کردن فرد خالی در موقعیت پرتاب‌های منطقه‌ای و سه امتیازی است. ارائه دادن این‌چنین سبک بازی که گلدن استیت وریرز در آن استاد است، مهارت بالایی می‌خواهد. پادشاهان جوان این را از خود نشان ‌می‌دهند؟

بسکتبال NBA آمریکا

مشخصات بازی

ورزشگاه: اوراکل آرنا (استادیوم خانگی گلدن استیت وریرز)

تاریخ: ۴ آذر ۱۳۹۷- ۲۵ نوامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۵:۰۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه گلدن استیت وریرز – ساکرامنتو کینگز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *