صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ اوکلاهوماسیتی تاندر و یوتا جاز در بسکتبال NBA

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ اوکلاهوماسیتی تاندر و یوتا جاز در بسکتبال NBA

ad banner

با نزدیک شدن به یک سوم انتهایی فصل، پیش بینی مسابقات بسکتبال به خصوص بسکتبال NBA جذابیت مضاعفی پیدا کرده‌است، بنابراین تا انتهای این مطلب با ما باشید. تیم ه‌ی بسکتبال اوکلاهوما سیتی تاندر و یوتا جاز روز شنبه ساعت ۶:۳۰ دقیقه در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در واقع نبرد بهترین تیم‌های کنفرانس غرب در این فصل محسوب می‌شود و هر دو تیم فصل را با انگیزه کسب عنوان قهرمانی دنبال می‌کنند. یوتا جاز در صدد تثبیت جایگاه خود در رتبه‌ی ششم و البته رسیدن به راکتس در رتبه‌ی پنجم است و اوکلاهوما سیتی تاندر نیز می‌خواهد رتبه‌ی سوم خود را بهبود ببخشد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

این بازی به میزبانی اوکلاهوما سیتی تاندر و در ورزشگاه چیساپیک انرژی آرنا برگزار می‌شود.

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ یوتا جاز به دنبال جایی در میان مدعیان

یوتا جاز که فصل گذشته تمام کارشناسان و طرفداران بسکتبال NBA را شگفت زده کرد، در این فصل نیز با وجود شروع بدی که داشت اکنون دوباره درمیان مدعیان کنفرانس غرب جای دارد. ویژگی بارز یوتا جاز در این دو فصل بازی تیمی فوق‌العاده آن‌ها بوده‌است که باعث شده یکی از سخت‌ترین تیم‌ها برای دفاع کردن باشند. آن‌ها همچنین در بخش دفاع تیمی نیز یکی از بهترین و سرسخت‌ترین تیم‌های بسکتبال NBA هستند. داناوان میچل نیز مثل فصل گذشته ستاره اول تیمش بوده و با ثبت میانگین ۲۲.۴ امتیاز در هربازی نقش مهمی در رتبه‌ی کنونی یوتا جاز داشته‌است. رودی گوبرت نیز که فصل گذشته عنوان DPOY (بهترین مدافع سال) را کسب کرد در این فصل بسیار خوب کار کرده‌است.

هرچند داناوان میچل عملکرد فوق‌العاده‌ای در این تیم داشته‌است اما نقطه قوت یوتا در این فصل تقسیم توپ و سبک بازی تیمی بوده‌است. آن‌ها تا به اینجای فصل با کسب ۳۲ پیروزی و البته متحمل شدن ۲۵ شکست در رده‌ی ششم کنفرانس غرب قرار دارند و امید دارند بتوانند حداقل تا رتبه‌ی چهارم بالا بیایند. پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده‌است اما انتظار می‌رود بازی بسیار نزدیکی را از این دو تیم شاهد باشیم.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

ترکیب احتمالی : داناوان میچل – جو اینگِلز – رودی گوبِرت – ریکی روبیو – دِریک فِیوِرز

اوکلاهوما سیتی تاندر ؛ جرج و وستبروک در رویای قهرمانی

اوکلاهوما سیتی تاندر که به عقیده‌ی بسیاری از طرفداران بسکتبال NBA از بیشترین ضعف در زمینه‌ی هماهنگی رنج میب‌رد در این فصل تبدیل به تیم دیگری شده‌است. فصل گذشته عملا هیچ گونه هماهنگی بین راسل وستبروک ، پاول جرج و کارملو آنتونی وجود نداشت. در این فصل اما نمایش‌های پاول جرج به قدری خیره‌کننده بوده‌است که اون از کاندیدای کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن (MVP) نیز به حساب می‌آید. پاول جرج در این فصل با میانگین ۲۸.۷ امتیاز در میان بهترین‌های بسکتبال NBA قرار دارد. راسل وستبروک نیز با ثبت میانگین ۱۱.۲ ریباند و ۱۱.۲ پاس منجر به گل کارگردانی حملات اوکلاهوما سیتی تاندر را مثل همیشه در اختیار داشته‌است.

اضافه شدن دنیس شرودر و البته حضور استیون ادامز نیز در رتبه و عملکرد خوب اوکلاهوما در این فصل بی تاثیر نبوده‌است. آن‌ها اکنون با کسب ۳۷ پیروزی و ۲۰ شکست در رده‌ی سوم کنفرانس غرب پشت سر گلدن استیت واریرز و دنور ناگتس قرار دارند. آن‌ها می‌توانند با پیروزی در این مسابقه به یک قدمی دنور ناگتس نیز برسند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده‌است و به نظر می‌رسد این بازی یکی از نزدیک‌ترین مسابقه‌های این فصل بسکتبال NBA باشد.

ترکیب احتمالی : راسل وستبروک – پاول جرج – استیون آدامز – جِرِمی گِرَنت – تِرِنس فرگوسن

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *