صفحه اصلی / عمومی / با پیروزی تیم منچستر سیتی برابر برنلی؛ نزدیکی سیتیزن ها به قهرمانی

با پیروزی تیم منچستر سیتی برابر برنلی؛ نزدیکی سیتیزن ها به قهرمانی

ad banner

عصر یکشنبه دو تیم منچستر سیتی و برنلی به مصاف هم رفتند، دیداری که برای تعیین قهرمان این فصل جزیره بسیار حائز اهمیت بود چرا که تیم لیورپول امید زیادی به از دست دادن امتیاز توسط سیتی در این دیدار بود.

تیم منچستر سیتی از ابتدای مسابقه کنترل میدان را در دست گرفت و حملاتی انجام داد اما دفاع برنلی مستحکم عمل کرد. در دقایق پایانی نیمه نخست، سیتیزن ها فرصتی جدی برای گلزنی داشت. سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی از گوشه محوطه جریمه اقدام به شوت‌ زنی کرد اما ضربه اش با اختلاف کمی به بیرون رفت.

تیم منچستر سیتی در آستانه کسب افتخاری دیگر

تیم منچستر سیتی

در نیمه دوم اما شانس با شاگردان گواردیولا یار بود و آن ها سرنجام موفق شدند. در دقیقه 63، روی سانتر برناردو سیلوا، آگوئرو صاحب توپ شد و شوتی به سمت دروازه زد اما دروازه بان برنلی درون دروازه توپ را مهار کرد. تکنولوژی خط دروازه اعلام کرد که تمام توپ از خط گذشته است و گل قبول شد. در دقیقه 81 بازهم سیتی فرصتی طلایی برای گلزنی داشت اما بازهم برنلی در دفاع محکم عمل کرد. بن می از روی خط دروازه، شوت ژسوس را بیرون کشید. در پایان این دیدار هم تیم گواردیولا موفق شد در کارهای دفاعی جلوی حریف را بگیرد و با نتیجه 1-0 یک قدم دیگر به قهرمانی جزیره نزدیک شود.

پیش بینی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *