صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ فیلادلفیا سونی سیکسرز و نیواورلیانز پلیکانز

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ فیلادلفیا سونی سیکسرز و نیواورلیانز پلیکانز

ad banner

با نزدیک شدن به یک سوم پایانی رقابت‌های بسکتبال NBA ، پیش بینی مسابقات بسکتبال جذابیت دوچندانی پیدا کرده‌است، بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. تیم‌های بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز و نیواورلیانز پلیکانز روز سه شنبه ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی در بتکارت

این بازی برای هر دو تیم به خصوص فیلادلفیا سونی سیکسرز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. فیلادلفیا در تلاش است تا بهترین رتبه‌ی ممکن را در کنفرانس شرق به دست بیاورد و نیواورلیانز نیز می‌خواهد جایگاه خود را در کنفرانس غرب بهبود ببخشد. این بازی به میزبانی نیواورلیانز پلیکانز و در ورزشگاه اسموتی کینگ سنتر (Smoothie King Center) برگزار می‌شود.

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ فیلادلفیا در اندیشه قهرمانی

فیلادلفیا سونی سیکسرز که فصل گذشته نتوانست از دور دوم پلی‌آف بالاتر بیاید، این فصل اما جاه طلب‌تر از همیشه با خرید چند ستاره نامدار و قرار دادن آن‌ها درکنار جوئل امبید و بن سیمونز یکی از قوی‌ترین ترکیب‌های بسکتبال NBA را در اختیار دارد. آن‌ها در بازه زمانی نقل و انتقالات بسکتبال NBA توانستند جیمی باتِلر و توبایس هریس را به خدمت بگیرند.

فیلادلفیا در کنار میلواکی باکس، تورنتو رپتورز و بوستون سلتیکس از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی در کنفرانس شرق به حساب می‌آید. تنها علامت سوالی که در مورد آن‌ها وجود دارد هماهنگی بین جوئل امبید ، جیمی باتلر و بن سیمونز است که برای نخستین بار درکنار هم قرار گرفته‌اند و باید دید می‌توانند نهایت توان خود را به نمایش بگذارند یا خیر. جوئل امبید این فصل نیز بهترین بازیکن فیلادلفیا سونی سیکسرز بوده‌است و توانسته میانگین ۲۷.۳ امتیاز و ۱۳.۵ ریباند را ثبت کند که پس از آنتونی دیویس یکی از دست نیافتنی‌ترین‌های بسکتبال NBA به شمار می‌رود.

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده‌است اما به نظر می‌رسد فیلادلفیا شانس خوبی برای پیروزی در این دیدار داشته‌باشد.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

ترکیب احتمالی : جوئل امبید – بن سیمونز – جیمی باتلر – توبایس هریس – جی جی ردیک

نیواورلیانز پلیکانز ؛ روزهای بدون آنتونی دیویس در راه است

نیواورلیانز پلیکانز که فصل گذشته با حضور آنتونی دیویس و راژان راندو یکی از جذاب‌ترین تیم‌های پلی‌آف بسکتبال NBA بود در این فصل مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشته‌است. بزرگترین دغدغه نیوارولیانز پلیکانز در این فصل عدم تمدید قرارداد آنتونی دیویس فوق ستاره این تیم بود که در نهایت راضی به ماندن در این تیم نشد و همین مسئله باعث به وجود آمدن تنش‌هایی در تیم شد که در نهایت نیواورلیانز را در رده دوازدهم جدول قرار داد.

آنتونی دیویس در این فصل نیز با ثبت میانگین ۲۷.۸ امتیاز و ۱۲.۸ ریباند در هربازی یکی از بهترین رکوردها را در میان بازیکنان لیگ دارد. اما به نظر می‌رسد این آخرین فصلی است که نیواورلیانز از دیدن این بازیکن لذت خواهد برد. آن‌ها اکنون با کسب ۲۷ پیروزی و متحمل شدن ۳۴ شکست در رده دوازدهم کنفرانس غرب قرار دارند و شانسی برای رسیدن به پلی‌آف ندارند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار است و به نظر می‌رسد نیواورلیانز پلیکانز کار سختی را در مقابل فیلادلفیا داشته‌باشد.

ترکیب احتمالی : آنتونی دیویس – جرو هالیدی – الفرید پیتون – ویلیامز – میلر

پیش بینی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *