صفحه اصلی / عمومی / تایید خبرنگاران ایتالیایی؛ آنتونیو کونته سرمربی تیم اینتر در فصل آینده

تایید خبرنگاران ایتالیایی؛ آنتونیو کونته سرمربی تیم اینتر در فصل آینده

ad banner

به نقل از خبرگزاری گل، گفته می شود آنتونیو کونته سر مربی آینده تیم اینتر خواهد بود.

به نظر می رسد تیم اینتر که در حال حاضر لوچانو اسپالتی سرمربی ۶۰ ساله ایتالیایی را بر روی نیمکت خود می بیند بعد از گذشت ۲ سال قصد تعویض سر مربی وقت خود را دارد. لوچانو از سال ۲۰۱۷ از تیم رم ایتالیا راهی اینتر شد. او سابقه مربی گری در تیم های امپولی،سمپدوریا، وندزیبا،اودینزه،آنکونا،رم،سن پترزربورگ،رم را پیش از پیوستن به اینتر در کارنامه خود داشت.

همچنین او دو بار هنگامی که برای اولین بار به تیم رم پیوست،در سال های ۲۰۰۵- ۲۰۰۶ و ۲۰۰۶- ۲۰۰۷ عنوان سر مربی سال ایتالیا را به خود اختصاص داده است. همچنین او به همراه تیم رم در سری آ موفق به کسب ۴ بار نایب قهرمانی، دو جام حذفی ایتالیا در سال های ۲۰۰۶- ۲۰۰۷ و ۲۰۰۷- ۲۰۰۸ و یک بار سوپر جام ایتالیا در سال ۲۰۰۷ شده است.

چند روز پیش شایعاتی مبنی بر پیشنهاد تیم یوونتوس به آنتونیو کونته مطرح شده بود به این خاطر که همه او را یوونتوسی می دانند زیرا او در سال های فوتبالی خودش نیز از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۴ برای تیم یوونتوس به میدان رفت و چند سال هم سر مربی تیم یوونتوس بود گفته شده بود مسئولان یووه تمایل به جذب مجدد این سر مربی دارند ولی به نظر می رسد تیم اینتر با پیشنهاد بهتری به دنبال این سر مربی ایتالیایی است. پیشنهادی که گفته می شود مبلغ آن ۱۰ میلیون یورو سالانه خواهد بود و به گفته نزدیکان کونته همه چیز برای عقد قرارداد اینتر با این سرمربی آماده است. این مربی ۴۹ ساله در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰۷ سر مربی گری خود را در تیم آتزو شروع کرد و در سال ۲۰۰۷- ۲۰۰۹ بر روی نیکمت تیم باری ایتالیا نشست.

آنتونیو کونته به جای اسپالتی روی نیمکت تیم اینتر خواهد نشست

آنتونیو کونته به جای اسپالتی روی نیمکت تیم اینتر خواهد نشستبعد از آن در سال ۲۰۰۹ به مدت یک فصل در تیم آتالانتا سر مربی گری کرد و در سال ۲۰۱۰ باز هم با عقد قراردادی یک ساله به سیه نا منتقل شد. در سال ۲۰۱۱ تیم یوونتوس این سر مربی را زیر نظر گرفت و با قراردادی ۳ ساله این سر مربی ایتالیایی را به تورین آورد. در سال ۲۰۱۴ مسئولان تیم ملی ایتالیا پیشنهاد سر مربی گری تیم ملی را به او دادند و از یووه جدا شد و به تیم ملی ایتالیا به عنوان سر مربی پیوست. در سال ۲۰۱۶ نیز از تیم ملی ایتالیا کناره گیری کرد و به تیم چلسی انگلیس پیوست تا دوران جدیدی را در انگلیس تجربه کرده باشد و در سال ۲۰۱۸ از تیم جلسی جدا شد. او هم چنین در سال های ۱۲–٬۲۰۱۱ ۱۳–٬۲۰۱۲ ۱۴–۲۰۱۳ بهترین مربی فصل سری آ و در اولین فصل حضورش در تیم چلسی به عنوان سر مربی برتر فصل لیگ جزیره انتخاب شد. او در تیم های چلسی و یووه نیز صاحب عناوین باشگاهی زیر شد:

یوونتوس

– سری آ : ۱۲–٬۲۰۱۱ ۱۳–٬۲۰۱۲ ۱۴–۲۰۱۳
– سوپر جام ایتالیا: ٬۲۰۱۲ ۲۰۱۳
– جام حذفی ایتالیا : ۱۲–۲۰۱۱ نایب قهرمانی
چلسی
– لیگ برتر انگلستان: ۱۷–۲۰۱۶
– جام حذفی انگلستان: ۱۷–۲۰۱۶ (نایب قهرمانی)، ۱۸–۲۰۱۷
– جام خیریه انگلستان: ۲۰۱۷ نایب قهرمانی
او که به مدت یک سال است که سر مربی تیمی نبوده است این بار پیشنهاداتی را پیش روی خود می بیند که به گفته گل اینتر مقصد نهایی او خواهد بود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *