صفحه اصلی / عمومی / لیگ آزادگان ایران : پیش‌بازی گل گهر سیرجان – اکسین البرز

لیگ آزادگان ایران : پیش‌بازی گل گهر سیرجان – اکسین البرز

ad banner

لیگ آزادگان ایران : تیم فوتبال گل گهر سیرجان صدرنشین می‌شود؟

روز شنبه ۲۴ آذر در چارچوب هفته هفدهم لیگ آزادگان ایران تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان میزبان تیم اکسین البرز خواهد بود. این دیدار حساس از ساعت ۱۴ و با قضاوت پیمان فرخی مهر برگزار خواهد شد. گل گهر برای صدرنشینی در جدول رقابت‌های لیگ دسته یک به پیروزی در این دیدار نیاز دارد و از طرفی بازیکنان تیم فوتبال اکسین البرز هم برای اضافه شدن به جمع مدعیان قهرمانی باید در این دیدار برنده از زمین خارج شوند. این عوامل باعث می‌شود پیش بینی یک دیدار جذاب و مهیج کار چندان سختی نباشد!

گل گهر در جدول رده‌بندی لیگ دسته یک ایران از انجام ۱۴ مسابقه ۲۷ امتیاز دارد و در جایگاه دوم ایستاده است. سیرجانی‌ها در صورت پیروزی در این دیدار خانگی و نتیجه نگرفتن تیم سرخپوشان پاکدشت، صدرنشین جدول این رقابت‌ها می­شوند. در طرف دیگر میدان تیم اکسین البرز هم بعد از انجام ۱۴ دیدار ۲۳ امتیاز کسب کرده است و رده پنجم جدول را در اختیار دارد. این تیم هم در صورت برتری بر میزبانش می‌تواند به یک امتیازی مس کرمان در جایگاه چهارم برسد و خودش را به جمع مدعیان قهرمانی اضافه کند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

شاگردان وینگو بگوویچ هفته گذشته موفق شدند بعد از کسب ۴ تساوی با نتیجه مشابه یک – یک، تیم شهرداری ماهشهر را در خانه‌اش با حساب سه بر یک مغلوب کنند و به روند مثبت خود بازگردند. آن‌ها قبل از برتری بر شهرداری ماهشهر در دیدار آخر خانگی خود برابر فجر سپاسی شیراز به تساوی یک – یک رسیده بودند. این تیم با به ثمر رساندن ۳۰ گل تا اینجای رقابت‌ها بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

بازیکنان تیم فوتبال اکسین البرز نیز تحت هدایت مجتبی حسینی در دو هفته گذشته ابتدا برابر میزبانشان سرخپوشان پاکدشت به تساوی یک – یک دست یافتند سپس توانستند در خانه شهرداری تبریز را دو بر یک مغلوب کنند. گفتنی است که در پنج هفته اخیر لیگ آزادگان ایران این تیم باختی را تجربه نکرده است. در ضمن اکسین با دریافت فقط ۹ گل در کنار شاهین شهرداری بوشهر بهترین خط دفاعی رقابت‌ها را دارد.

لیگ آزادگان ایران

بازیکنان تیم فوتبال اکسین البرز می‌توانند آقایان گل را متوقف کنند؟!

ازجمله مهره‌های موثر تیم فوتبال گل گهر سیرجان برای این مسابقه باید به پیمان رنجبری و مهرداد آوخ اشاره کرد که به ترتیب با ۱۰ و ۸ گل زده صدرنشین جدول گلزنان این رقابت‌ها هستند. بی‌شک متوقف کردن این دو ستاره تیم جنوبی دغدغه اصلی مربی و بازیکنان تیم اهل البرز خواهد بود. امین پورعلی هم با ۵ گل زده دیگر بازیکن تاثیرگذار تیم بگوویچ برای این دیدار است.

در تیم اکسین هم امید مجتبی حسینی برای گلزنی به محمد ابراهیمی مهاجم ۵ گله تیمش است. ابراهیمی که در دیدار هفته گذشته لیگ آزادگان ایران دبل کرده است امیدوار است که در این مسابقه حساس هم به کمک تیمش بیاید. یاسر فیضی و محسن حسینی هم با ۲ گل زده دیگر مهره‌های موثر تیم اکسین هستند.

لیگ آزادگان ایران

پیش‌بینی مسابقات لیگ آزادگان در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *