صفحه اصلی / عمومی / تابستان ۲۰۱۹؛ پرخرج ترین فصل نقل و انتقالاتی تاریخ تیم رئال مادرید

تابستان ۲۰۱۹؛ پرخرج ترین فصل نقل و انتقالاتی تاریخ تیم رئال مادرید

ad banner

نشریه مارکا اسپانیا پیش بینی کرد که تیم رئال مادرید این تابستان یکی از پر خرج ترین تابستان های خود را در پیش دارد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

پس از یک فصل ناموفق، حالا همه منتظر هستند تا ببیند این تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی چگونه عمل خواهد کرد و چه بازیکنانی قرار است به این تیم اضافه شوند. باشگاه در حال حساب و کتاب است که ارقام را ارزیابی کند و بزرگ‌ترین تابستان تاریخش را در زمینه هزینه خرید بازیکن رقم بزند. رکوردی که بنا بر این گزارش در اختیار تابستان سال ۲۰۰۹ این تیم بوده است با ۲۵۴ میلیون یورو هزینه برای خرید ستارگانی نظیر کریستیانو رونالدو، کاکا، کریم بنزما و دیگر بازیکنان پر خرج ترین تابستان لقب گرفت. این در حالی است که انتظار می‌رود کهکشانی ها این تابستان حداقل ۳۰۰ میلیون یورو بابت خرید بازیکن هزینه کنند و رکورد سال ۲۰۰۹ شکسته شود. زیرا خرید بازیکنانی که تیم رئال مادرید در نظر دارد الزامی است و در پست های زیادی این تیم نیاز به تقویت دارد.

5f6c4d0a3063aaff621bb8849e148e23
سفید پوشان بر طبق ارزیابی مارکا تا همین زمان نیز ۹۵ میلیون یورو برای فصل آینده هزینه کرده‌اند. رودریگو گوئس با ۴۵ میلیون یورو از سانتوس می‌آید و ادر میلیتائو با ۵۰ میلیون یورو یورو از پورتو به این تیم اضافه خواهد شد.نفر بعدی لوکا یوویچ این بازیکن ۲۱ ساله و جوان صربستانی پس از گذراندن یک فصل بسیار عالی در تیم آینتراخت فرانکفورت، نظر سران رئال مادرید از جمله سر مربی این تیم زین الدین زیدان را به خود جلب کرد و بالاخره فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید برای خرید این بازیکن وارد عمل شد و این بازیکن جوان را که فصل پیش به عنوان پدیده بوندسلیگا شناخته می شد به خدمت گرفت. حال تیم رئال مادرید این خبر را به صورت رسمی اعلام کرده ولی حرفی از مبلغ انتقال وی اعلام نکرده فقط گمانه زنه هایی به گوش می رسد که به احتمال قوی مبلغ قرار داد وی ۶۰ میلیون یورو و به مدت ۶ سال یعنی تا سال ۲۰۲۵ می باشد. هنوز مراسم معارفه این بازیکن و شماره پیراهن وی به صورت قطعی مشخص نشده ولی گمان می رود طی روزهای آتی مراسم معارفه اش در ورزشگاه خانگی تیم رئال مادرید سانتیاگو برنابئو انجام و به هواداران این تیم معرفی گردد.

بد نیست بدانید تاکنون بازیکنی هم فروخته نشده است. با این حال هنوز بازیکنان زیادی هستند که این تیم قصد خریداری آن ها را دراد از جمله ادن هازارد که تقریبا انتقالش به این تیم قطعی شده است و مبلغ قراردادش حداقل ۱۰۰ میلیون یورو تخمین زده شده است و گفته می شود تیم چلسی مبلغ بیشتری را هم درخواست کرده است.
این یعنی تا همین جا حداقل ۲۵۵ میلیون یورو هزینه باید انجام بدهند. قائله به این جا نیز ختم نمی شود و گزینه های بیشتری مد نظر زیدان و فلورنتینو پرز هستند و این یعنی هزینه های بیشتر! زین الدین زیدان فرلاند مندی از تیم لیون را نیز می خواهد او که در پست دفاع چپ بازی می کند رقم انتقالش حداقل ۳۰ میلیون یورو پیش بینی شده است پس این احتساب نیز مبلغ ۲۸۵ میلیون یورو شده است. پس از مندی نوبت به خط هافبک می‌رسد. باید دید رئال مادرید خواسته زیدان مبنی بر خرید پوگبا را اجابت می‌کند یا خیر. بازیکنی که خریدش کمتر از ۱۵۰ میلیون یورو آب نخواهد خورد. این یعنی رقم سرمایه گذاری به ۴۳۵ میلیون یورو می‌رسد! فرلاند مندی با جونی کالفات و خوزه آنخل سانچز در لیون دیدار داشته است و بسیار به امضا قرارداد نزدیک است. هنوز اطلاعاتی از جلسه بازیکن و خوزه آنخل سانچز بیرون درز پیدا نکرده است ولی پیش بینی ها و خبر ها حاکی از این است که انتقال وی نیز قطعی است و پوگبا نیز بارها تمایلش برای پیوستن به تیم رئال مادرید را اعلام کرده ولی سران منچستر یونایتد و تیم رئال مادرید بر سر مبلغ انتقال وی به توافق نرسیده اند.

کهکشانی متفاوت برای تیم رئال مادرید

کهکشانی متفاوت برای تیم رئال مادرید
گزینه دیگری به جای پوگبا روی میز قرار دارد که کم خرج تر خواهد بود، اریکسن بازیکن تیم تاتنهام در صورتی که به جای پوگبا جذب شود هزینه ای حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیون یورو در بر خواهد داشت و هزینه‌ها به ۳۵۵ میلیون یورو می‌رسد. به گفته مارکا و این تخمین زنی ها در صورتی است که پای نیمار یا ام باپه از تیم پارس سن ژرمن به میان نیاید چون این دو بازیکن بسیار رقم انتقالشان بالا خواهد بود و پیش بینی می شود خرج ها به بالای ۶۰۰ میلیون یورو برسد و رکورد جدیدی در بازار نقل و انتقالات ثبت گردد.

از سوی دیگر خرید فروش بازیکن نیز مطرح است تا تیم رئال مادرید بتواند این خرج های نجومی را انجام دهد. هزینه خالص رئال مادرید خریدها منهای فروش‌ها در تابستان ۲۰۰۹، منفی ۱۵۵ میلیون یورو بود. این رقم در این تابستان تا همین جای کار منفی ۹۵ میلیون یورو است. باشگاه نیز امسال روی حداقل ۲۰۰ میلیون یورو برای فروش برخی بازیکنان خود حساب باز کرده است. اگر چه بازیکنانی در تیم هستند که می توان این مبلغ را به راحتی کسب کرد ولی تاکنون خبری از پیشنهاد فروش آن ها به میان نیامده است و تیمی یا بازیکنی برای جذب خبری را اعلام نکرده است. به عنوان پر حاشیه ترین بازیکن این روز های رئال گرت بیل می باشد که باشگاه قصد دارد او را بفروشد ولی خودش به هیچ عنوان قبول نمی کند.

زین الدین زیدان به هیچ عنوان گرت بیل بازیکن تیم رئال مادرید را که تا سال ۲۰۲۲ نیز قرار داد دارد را نمی خواهد و هیچ باشگاهی تاکنون به خاطر قیمت بالای این بازیکن که خودش به هیچ عنوان حاضر به کم کردن آن نیست، پیشنهادی را ارائه نکرده است.او حتی اعلام کرده است در صورتی که رئال بخواهد او از تیم برود باید مبلغ کل قرار داد سه ساله وی یعنی سالی ۱۷ میلیون یورو را به او پرداخت کند و به نوعی اعلام شده است که او با تیم لجبازی پیدا کرده است. این کار تا جایی بیخ پیدا کرده است که فلورنتینو پرز رییس باشگاه اعلام کرده در صورتی که تیمی او را بخواهد و مقداری از مبلغ وی را پرداخت کند او حاضر است بقیه مبلغ را تقبل کند و او را حتی با نیمی از مبلغ نیز به صورت قرضی راهی تیم کند و متضرر شود تا یک مقدار از مبلغ را کسب نماید. با این حال و با این شرایط نیز تاکنون هیچ تیمی پیشنهادی به صورت جدی برای این بازیکن ارائه نداده است تا حداقل تکلیف یکی از فروش های این فصل این تیم و در آمد حاصل از مشخص شود تا کهکشانی ها بتوانند با خیال راحت تر به خرید های خود بپردازند.

456bfae723304dfd0d00477732e1ff2d
تکلیف چند تن دیگر بازیکنان برای فروش هم چنان مشخص نیست ولی پیشنهاداتی از سوی باشگاه ها به گوش می رسد تا باید دید تکلیف این بازیکنان و بازیکنان جدید در پایان نقل و انتقالات تابستانی چه خواهد شد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *