صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی ایندیانا پیسرز – فینیکس سانز

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی ایندیانا پیسرز – فینیکس سانز

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ ایندیانا پیسرز فینیکس سانز

در ادامه‌ی سری مسابقات NBA، ایندیانا پیسرز ساعت ۰۳:۳۰ بامداد روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه در خانه‌ی خود یعنی بنکرز لایف فیلدهاوس مقابل تیم جوان فینیکس سانز قرار خواهد گرفت. ایندیانا در بازی قبل خود، در نیویورک مقابل نیویورک نیکس با اقتدار به پیروزی رسید تا جایگاه خود در رتبه‌ی سوم کنفرانس شرق را محکم‌تر کند. فینیکس سانز تیم قعرنشین کنفرانس غرب نیز در بازی قبل خود دست به کار بزرگی زد و ناباورانه و در غیاب بهترین بازیکن خود، دنور ناگتس صدرنشین را شکست داد. فینیکس سانز در ۳ بازی اخیر خود ۲ برد کسب کرده و نشان داده پیش‌بینی بسکتبال NBA هیجان‌انگیزتر از آن است که به‌نظر می‌آید.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

ایندیانا پیسرز؛ قطب جدید بسکتبال آمریکا

ایندیانا در سالیان گذشته پیشرفت آشکاری داشته و از یک تیم چالش‌ برانگیز تبدیل به تیمی مدعی شده است و ۵۸% برد سال گذشته را تا اینجا به ۶۷% رسانده است. این تیم در ۵ بازی اخیر خود که همه در خارج از خانه بودند ۳ برد و ۲ باخت ثبت کرد و در ۵ بازی خانگی پیش‌رو قصد دارد آمار خود را بهبود نیز ببخشد. ایندیانا پیسرز در ۱۰ بازی اخیر خود آمار فوق‌العاده‌ی ۸ برد و ۲ باخت را رقم زده و درمجموع با ۲۸ برد و ۱۴ باخت در رده‌ی سوم کنفرانس شرق جای دارد. این تیم از ۱۹ بازی خانگی خود ۱۴ تا را برده است. پیسرز گرچه به‌لحاظ هجومی تیم ۲۱ لیگ بسکتبال آمریکا است ولی با اعطای میانگین تنها ۱۰۳ امتیاز به و بوژان بوگدانوویچ بهترین بازیکنان پیسرز هستند و قطعاً فینیکس را آزار خواهند داد. تنها مصدوم این تیم، مایلز ترنر می‌باشد که تا اینجای فصل بهترین بلاک‌کننده و دومین ریباندکننده‌ی تیم بوده است.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

فینیکس سانز؛ معجزه‌ای در کار است؟

فینیکس سانز که از روز اول، لیگ را بد آغاز کرد و جز در یک مقطع هرگز ۲ برد پیاپی کسب نکرد اینک با ۱۱ برد و ۳۳ باخت در رده‌ی آخر کنفرانس غرب جای دارد و بعید است با این اوضاع پریشان حتی بتواند از رده‌ی ۱۵ به رده‌ی ۱۴ صعود کند، چراکه با رده‌ی ۱۴ جدول ۸ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد. فینیکس با کسب متوسط ۱۰۶ امتیاز به‌لحاظ هجومی تیم ۲۶ و با اعطای ۱۱۸ امتیاز به‌لحاظ دفاعی تیم ۲۵ لیگ NBA است. آنان در ۳ بازی اخیر ۲ بازی (مقابل ساکرامنتو و دنور) را برده‌اند و این در حالی است که در این بازی‌ها بهترین بازیکن خود کوین بوکر را در اختیار نداشته‌اند و جای او را دی‌آندره آیتون و دی‌آنتونی ملتون و تی. جی. وارن پر کرده‌اند. وضعیت حضور یا غیبت کوین بوکر در بازی مقابل پیسرز مشخص نیست. فینیکس در این فصل یکبار، آن‌هم در خانه، مقابل پیسرز بازی کرد ولی در آن بازی بازنده بود.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA

نتایج اخیر تیم فینیکس سانز پیش‌بینی بسکتبال NBA را کمی پیچیده کرده ولی آنچه مهم است کیفیت و ثبات ایندیانا پیسرز است؛ این تیم به‌ندرت در مقابل تیم‌های پایین جدول بازی را واگذار کرده است. درضمن در ۴ بازی رودرروی این دو تیم، پیسرز برنده‌ی میدان بوده است.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *