صفحه اصلی / عمومی / راهنمای شر‌بندی؛ همه‌چیز درباره جدال حساس بارسلونا و رئال مادرید

راهنمای شر‌بندی؛ همه‌چیز درباره جدال حساس بارسلونا و رئال مادرید

ad banner

تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید امشب ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در یک بازی معوقه از هفته دهم لالیگا در استادیوم نیوکمپ شهر بارسلون به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۲-۱ به نفع بارسلونا پیش‌بینی کرده‌اند.

تیم‌های بارسا و رئال هر دو با امتیاز برابر امشب به میدان مسابقه پاخواهند گذاشت و این بازی می‌تواند مهم‌ترین بازی فصل این دو تیم باشد و در صورت پیروزی هریک، به صدر جدول صعود خواهند کرد. این دیدار، بازی معوقه هفته دهم لالیگا است که به دلیل تظاهرات استقلال طلبان کاتالونیا و شرایط ناآرام شهر بارسلون لغو شد و به تاریخ دیگری که امشب باشد، موکول گردید. هرچند امشب نیز تظاهر کنندگان تهدید کردند که دست به تظاهرات خواهند زد و امنیت مخصوصا رئالی‌ها را به خطر می‌اندازند ولی فدراسیون فوتبال اسپانیا و نیروهای امنیتی ضمانت کردند که همه چیز در کمال آرامش و امنیت برگزار خواهد شد. از امتیاز دو تیم در جدول بدانید که هم اکنون هر دو تیم با امتیاز ۳۵ امتیاز در رتبه اول و دوم جای گرفتند. سهم بارسا از ۱۶ بازی برگزار شده ۱۱ برد، دو تساوی و سه شکست و سهم رئال ۱۰ پیروزی، ۵ تساوی و یک شکست بوده و رئالی‌ها تنها تیم یک باختی لالیگا هستند. بعد از این دو تیم نیز سویا با ۳۱ امتیاز در تعقیب آنها است.

رئال مادرید و بارسلونا
هفت برد پیاپی بارسلونا با تساوی دو بر دو مقابل رئال سوسیه داد در ورزشگاه لاآنوئتا به پایان رسیده و رئال مادرید هم روز یکشنبه مقابل والنسیا با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا نتواند فرصت مناسب برای صعود به صدر جدول را از دست بدهد. لوس بلانکوس برای نجات از دومین شکست فصل به گل دقیقه ۹۴ کریم بنزما احتیاج داشت و آنها به تساوی رسیدند تا امید برای عبور از بارسلونا همچنان زنده بماند. برعکس رئال مادرید، بارسلونا در این فصل سه بار در لیگ شکست خورده است ، اگرچه آخرین آن به ماه سپتامبر برمی‌گردد. شاگردان ارنستو والورده در حالی پا به مسابقه حساس امشب می‌گذارند که از ۱۷ مسابقه گذشته تنها یک بازی را در تمامی رقابت‌ها واگذار کرده‌اند.

نکته حائز اهمیت دیگر که کار را برای تیم میهمان سخت‌تر کرده است وجود مصدومان متعدد از جمله ادن هازارد و مارسلو است که زیدان این دو بازیکن اصلی خود را در بازی امشب در اختیار نخواهد داشت. ولی تیم میزبان از همه عناصر کلیدی خود بهره مند می‌باشد.
لازم به ذکر است بارسلونا می خواهد در اقدامی امنیتی، دو تیم را از هتلی که هر دو تیم در آن اقامت دارند، به طور همزمان راهی نیوکمپ کند.دو تیم با دو اتوبوس از هتل سوفیا راهی نیوکمپ خواهند شد.

نکاتی در خصوص این دیدار:

  • گل‌های ال کلاسیکو به این شکل تقسیم می‌شود: ۴۰۳ گل برای رئال مادرید و ۳۹۹ گل برای بارسا. صدمین گل سفیدپوشان را باریناگا، دویستمین را ختنو، سیصدمین را زامورانو و چهارصدمین را کریستیانو رونالدو به ثمر رساندند. برای آبی‌اناری‌ها صدمین گل را سسار به ثمر رساند. گل دویستم به نام شوستر ثبت شد و لوییس انریکه سیصدمین گل را وارد دروازه مادرید کرد.
  • نخستین باری که ال کلاسیکو به تعویق افتاد به سال ۱۹۲۹ برمی‌گردد. اغلب بازیکنان دو باشگاه به تیم ملی دعوت شده بودند به همین خاطر دیدار بارسا و مادرید در یک روز دیگر برگزار شد. در سال ۱۹۶۸ مرگ خولیو سسار بنیتس این بازی را به تعویق انداخت. سومین بار در سال ۱۹۷۲ بود که نمی‌خواستند ال کلاسیکو در میان “هفته مقدس” برگزار شود.
  • برای نخستین بار است که مادرید و بارسلونا در نیوکمپ با امتیاز برابر مقابل هم قرار می‌گیرند.
  • رئال مادرید می‌تواند برابر هواداران آبی اناری صدرنشینی را از آنها بگیرد. این اتفاق تنها یک بار در تاریخ افتاد. این افتخار نصیب اسپانیول شده بود که توانست با گل گلاریا یک بر صفر بارسا را شکست دهد (چهارم مارس ۱۹۷۳). با این نتیجه اسپانیول صدرنشین شد.

wswq

  • سرخیو راموس مدافع اسپانیایی امشب می‌تواند رکورد بیشترین حضور در ال کلاسیکو را با ۴۳ بازی به خود اختصاص دهد. او از پاکو خنتو و مانولو سانچیس (رئال مادرید) و ژاوی ارناندس (بارسلونا) با ۴۲ بازی پیشی می‌گیرد. از طرفی مسی با ژاوی برابر می‌شود ولی در ادامه با توجه به سن و سال راموس این احتمال می‌رود که او بازی‌های بیشتری را در زمین حضور خواهد داشت و این رکورد همچنان در اختیار او خواهد ماند مگر اینکه محروم یا مصدوم شود.
  • نکته جالب توجه این است که بر طبق آمار از زمان بازگشت زیدان به رئال مادرید، او در ۲۷ بازی لالیگایی کهکشانی‌ها را هدایت کرده و هرگز در دو هفته متوالی، یک ترکیب مشابه را روانه میدان نکرده است. زیزو نه در ۱۱ بازی آخر فصل پیش و نه در ۱۶ بازی این فصل، دو بازی متوالی را در لیگ با ترکیبی مشابه شروع نکرده است. در مجموع رقابت‌ها در این مدت تنها یک بار این اتفاق رخ داده و آن هم مربوط به بازی با گالاتاسارای و لگانس می‌شود. در بازی امشب این انتظار وجود دارد که فرلاند مندی دفاع چپ رئال مادرید باشد. در خط میانی حضور کاسمیرو و فده والورده تقریبا قطعی است و باید دید زیدان از چه سیستمی استفاده خواهد کرد. بسته به چینش خط میانی، مهره‌های کناری کریم بنزما هم مشخص خواهند شد.
  • زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید ۹ بار (پنج بار به عنوان بازیکن و چهار بار به عنوان سرمربی) به نیوکمپ رفته است. او در زمان بازی دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست را تجربه کرد. هنگام مربیگری دو برد و دو تساوی به دست آورد و تا به حال در این استادیوم بازی را واگذار نکرده و از حیث رکوردار است.
  • ال‌کلاسیکوهای اخیر یادآور خاطرات چندان خوشی برای پرافتخارترین تیم اروپا نیست زیرا سفیدپوشان از زمان برتری در سوپر جام فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷، ۶ بازی بدون برد را پشت سر گذاشته‌اند.
  •  در لیگ هم رئال از زمان برتری ۲ بر یک در آوریل ۲۰۱۶ موفق نشده در نیوکمپ رقیب دیرینه را ببرد. آن برد یکی از تنها ۴ پیروزی رئال در ۱۹ بازی یک دهه اخیر در نوکمپ بود و در همین بازه زمانی، بارسلونا ۱۱ ال‌کلاسیکو خانگی را با پیروزی به پایان رسانده است. آخرین بازی ۲ تیم در نوکمپ در سایه درخشش لوئیس سوارس ۵ بر یک به سود بارسا پایان یافت.
  • نبرد لیونل مسی و کریم بنزما می‌تواند برای قرار گرفتن در صدر جدول گلزنان لالیگا جالب باشد چرا که هر دو بازیکن با دوازده گل زده در این فصل پا به میدان مسابقه می‌گذارند و این بازی به طبع بر انگیزه دو فرد خواهد افزود.

sdwe

نکات مهم در خصوص رکوردشکنی‌های لیونل مسی:

  • مسی در ۴۱ بازی ۲۶ گل مقابل سفیدپوشان به ثمر رسانده است. او هم‌چنین بهترین گلزن نوکمپ و سانتیاگو برنابئو است. نخستین گل ستاره بارسا در فصل ۰۷-۲۰۰۶ به ثمر رسید. بازیکن آرژانتینی زمانی که تنها ۱۹ سال داشت توانست هت تریک کند. در آن بازی جوان‌ترین گلزن ال کلاسیکو نیز لقب گرفت. به همین خاطر فصل‌هایی که مسی در گلزنی در ال کلاسیکو ناکام باشد عجیب به حساب می‌آید. تنها پنج فصل این اتفاق افتاده است. یکی از آن‌ها به فصل گذشته بر می‌گردد با وجود این که دو تیم چهار بار برابر هم قرار گرفتند (دو دیدار در لالیگا و دو بازی نیمه نهایی در کوپا دل ری)، بارسا در سه بازی پیروز شد و یک بازی با تساوی به پایان رسید. در این چهار دیدار آبی اناری‌ها ۱۰ بار گلزنی کردند و تنها دو گل دریافت کردند. هیچ یک از این گل‌ها به نام “شماره ۱۰” بارسا ثبت نشد. لوییس سوارس پنج گل به ثمر رساند و گل‌های دیگر به نام فیلیپ کوتینیو، آرتورو ویدال، مالکوم، ایوان راکیتیچ و رافائل واران (گل به خودی) ثبت شد. مسی در پیروزی ۵ بر یک تیمش حضور نداشت چون آسیب دیده بود. در دیدار رفت کوپا دل ری به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت. در بازی برگشت کامل بازی کرد اما هم‌چون دیگر دیدار لالیگا نتوانست گلزنی کند. در لالیگا زمانی که بازی ۲ بر صفر به نفع تیم کاتالانی بود مسی پنالتی را به سوارس داد تا گلزنی کند. مسی با اشتیاق در ال کلاسیکو حاضر خواهد شد تا به تاریخ سازی‌اش برابر رئال مادرید ادامه دهد. حضور ستاره آرژانتینی در ال کلاسیکو تنها به گل‌هایش بر نمی‌گردد. تاثیرش در بازی تعیین کننده است.
  • او نه تنها بهترین گلزن این دیدار تاریخی محسوب می‌شود بلکه بیش‌ترین پاس گل را نیز داده است. کاپیتان بارسا در ۴۱ بازی ۱۳ پاس گل داده است. رکوردهای مهاجم آرژانتینی به همین جا ختم نمی‌شود.
  • او رکورد بیش‌ترین بازی بازیکن غیر اسپانیایی در ال کلاسیکو را به نام خود ثبت کرده است (۴۱ دیدار). هم‌چنین بیش از همه در دیدارهای پیاپی حضور داشته است (۳۵ بازی).
  • علاوه بر این بیش‌ترین برد را در کنار سرخیو بوسکتس برابر مادرید تجربه کرده است (۱۴).
  • مسی به همراه لاسکانو و پوشکاش بیش‌ترین هت تریک را در تاریخ این بازی‌ها داشته‌اند. آخرین هت تریک ستاره بارسا به پنج سال پیش بر می‌گردد.

1458 1
یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم بارسلونا و رئال مادرید

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم بارسلونا نیوکمپ به قضاوت الخاندرو هرناندز برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی بارسلونا:

ترشتگن، سمدو، پیکه ، لنگله ، آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، دی یونگ، لیونل مسی ، لوییز سوارز ، آنتوان گریزمان

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا، کارواخال ، واران ، راموس ، مندی، کروس ، کاسمیرو ، والورده، رودریگو ، بنزما ، وینیسیوس

مصدومان و محرومان دو تیم:

بارسلونا: عثمان دمبله و آرتور مصدومان این تیم می‌باشند.
رئال مادرید: ادن هازارد، مارسلو، اسنسیو، خامس رودریگز و لوکاس واسکز مصدومان قطعی این تیم هستند.

در خصوص آمار دو تیم بارسلونا و رئال مادرید بدانید:

  • بارسلونا در زمین خود ۴۴ پیروزی و ۲۱ تساوی کسب کرده، این در حالی است که تنها ۲۰ بار شکست خورده است.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم بارسلونا ارنستو والورده شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم رئال مادرید زین الدین زیدان شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۱.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم بارسلونا در در لالیگا لیونل مسی با ۱۲ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن رئال مادرید در لالیگا کریم بنزما با ۱۲ گل زده می‌باشد.

22 2

  • سهم پیروزی هر دو تیم در دیدارهای روبه روی هم در لالیگا ۹۵-۹۵ مساوی است.
  • بارسلونا در ۴ بازی قبلی خانگی خود در لالیگا حداقل ۴ گل زده است.
  • بارسلونا در ۶ بازی قبلی خانگی خود در لالیگا در هر دو نیمه پیروز شده است.
  • در ۷ بازی قبلی خانگی بارسلونا در لالیگا بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • رئال مادرید در ۷ بازی قبلی خود در لالیگا شکست نخورده است.
  • بارسلونا در ۶ بازی قبلی خود مقابل رئال مادرید شکست نخورده است.
  • رئال مادرید تاکنون با ۳۳ گل زده و ۱۲ گل خورده تفاضل +۲۱ را به نام خود ثبت کرده است.
  • بارسلونا تاکنون با ۴۳ گل زده و ۲۰ گل خورده تفاضل +۲۳ را به نام خود ثبت کرده است.
  • رئال مادرید در بازی قبلی خود در لالیگا با تیم والنسیا به تساوی ۱-۱ دست پیدا کرد.
  • بارسلونا در بازی قبلی خود در لالیگا با تیم رئال سوسیداد به تساوی ۲-۲ دست پیدا کرد.
  • پنج بازی اخیر بارسلونا در رقابت‌های مختلف با چهار پیروزی، یک تساوی همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر رئال مادرید در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی، دو تساوی همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید که امشب ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در یک بازی معوقه از هفته دهم لالیگا در استادیوم نیوکمپ شهر بارسلون برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *