صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری اونای امری سرمربی آرسنال پس از شکست برابر لیورپول

کنفرانس خبری اونای امری سرمربی آرسنال پس از شکست برابر لیورپول

ad banner

اونای امری سرمربی اسپانیایی تیم آرسنال پس از قبول شکست مقابل لیورپول در هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس،‌ پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

سرمربی اسپانیایی معتقد است علی رغم شکست برابر لیورپول نکات مثبت زیادی در بازی تیمش وجود دارد. وی همچنین به تمجید از عملکرد نیکولاس پپه خرید گران قیمت باشگاه پرداخت و نمایش جو ویلاک در میانه میدان را نیز تحسین کرد. با اینکه آرسنال بازی را با سه گل به لیورپول واگذار کرد اما اونای امری دلایل زیادی برای خوشبین بودن به نمایش تیمش دارد. توپچی ها در هفته سوم لیگ برتر انگلیس نخستین شکست فصل را تجربه کردند تا شاگردان یورگن کلوپ با سه پیروزی پیاپی مقتدرانه در صدر جدول قرار بگیرند. جوئل ماتیپ در نیمه اول لیورپول را پیش انداخت و در ادامه دو گل محمد صلاح پیروزی قرمزها را در دیدار خانگی تضمین کرد. در دقایق پایانی با گل لوکاس توریرا، آرسنال توانست کمی از سنگینی شکست بکاهد. با وجود این شکست، نیکولاس پپه ستاره جدید آرسنال در این بازی عملکرد خیلی خوب داشت و جو ویلاک نیز در میانه میدان بازیکنی تأثیرگذار بود. اونای امری اما جدا از نتیجه،‌ از عملکرد شاگردانش مقابل تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا راضی و خوشحال است.

صحبت های اونای امری پس از شکست آرسنال مقابل لیورپول

اونای امری

در نیمه اول بهتر کار کردیم. موقعیت های مناسبی داشتیم و می توانستیم به گل برسیم اما نیمه دوم و شروع بازی با آن پنالتی ادامه کار را مشکل کرد. بعد از دو هیچ شدن بازی واکنشمان خوب بود. باید حمله می کردیم تا بتوانیم تغییری در نتیجه بازی به وجود آوریم. بله از نتیجه بدست آمده ناامید هستم اما نمایش برخی از بازیکنان من را امیدوار کرد. نیاز داریم تا در بخش داشتن مالکیت توپ و پرس حریفان پیشرفت کنیم، کاری که لیورپول در آن بهترین است. باید واقع بین باشیم اما می توانیم فاصله را با آنها کم کرده و نزدیک تر بجنگیم. جدا از نتیجه، برای من امروز بازی خوبی بود و این را نشان دادیم. باید کمی بیشتر در عمق دفاع حرکت می کردیم اما با این حال موقعیت های خوبی در بازی خلق کردیم.

در نیمه اول بهترین موقعیت برای ما توسط پپه خلق شد. کلید اصلی بازی، ضربه پنالتی روی گل دوم بود. فکر نمی کنم که لزوما آن صحنه پنالتی بود اما واکنش تیم به گل را دوست داشتم. تاثیر حضور لوکاس توریرا، الکساندر لاکازت و هنریک مخیتاریان در نیمه دوم کاملا واضح بود. جو ویلاک نیز امروز یک گام بلند دیگر در جهت پیشرفت برداشت. خوشبین هستم زیرا در حال پیشرفت هستیم. از کار کردن با بازیکنانم خوشحال هستم.

اونای امری در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص وضعیت ناچو مونرئال مدافع چپ اسپانیایی تیمش صحبت کرد.

او بازی خوبی را به نمایش گذاشت. نیاز داریم تا در روزهای آینده راجع به آینده او صحبت کنیم. پنجره نقل و انتقالاتی در سایر کشورهای اروپایی همچنان باز است. باید در خصوص تمام احتمالات صحبت کنیم.

لازم به ذکر است آرسنال در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس، هفته آینده در دیداری خانگی در ورزشگاه امارات میزبان تاتنهام هاتسپر رقیب سنتی خود خواهد بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *