صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری فرانک لمپارد سرمربی چلسی پس از پیروزی مقابل نوریچ سیتی

کنفرانس خبری فرانک لمپارد سرمربی چلسی پس از پیروزی مقابل نوریچ سیتی

ad banner

فرانک لمپارد سرمربی جوان تیم چلسی پس از کسب نخستین پیروزی خود در لیگ برتر انگلیس مقابل نوریچ سیتی پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

فرانک لمپارد پس از پیروزی ۳-۲ خارج از خانه مقابل تیم نوریچ سیتی اذعان کرد که چلسی نیاز به پیروزی در این بازی داشته است. اسطوره آبی های لندن پیش از این بازی، نتوانسته بود در بازگشت به استمفورد بریج به عنوان سرمربی چلسی طعم پیروزی را بچشد. لمپارد در نخستین تجربه رسمی به عنوان مربی چلسی شکست سنگین ۴-۰ برابر منچستر یونایتد را متحمل شد. سپس در سوپرجام اروپا در ضربات پنالتی مغلوب لیورپول شد و هفته گذشته نیز در دیداری خانگی مقابل لستر سیتی با نتیجه تساوی ۱-۱ متوقف شد. با این حال شاگردان فرانک لمپارد سرانجام توانستند در هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه کارو رود نخستین پیروزی فصل چلسی را به ارمغان بیاورند.

صحبت های فرانک لمپارد پس از پیروزی چلسی مقابل نوریچ سیتی

بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. مطمئناً نوریچ در بازی های آینده امتیازات زیادی کسب خواهد کرد زیرا آنها تیم بسیار خوبی دارند. فکر می کنم که امروز بازی خیلی خوبی ارائه دادیم. دو گلی که دریافت کردیم را دوست نداشتم اما در بازی امروز تیم نکات مثبت زیادی وجود داشت و من از کسب نخستین پیروزی فصل راضی هستم. ما چلسی هستیم و نیاز داریم تا در بازی ها پیروز شویم. در این لیگ هیچ دستاوردی بدون تلاش بدست نمی آید. با وجود نمایش های خوبی که در بازی های گذشته داشتیم، نتوانسته بودیم چیزی را که لایقش بودیم بدست آوریم اما خوشبختانه امروز پیروزی را بدست آوردیم.

تامی آبراهام مهاجم ۲۱ ساله و جدید تیم چلسی در این بازی ستاره اصلی میدان بود و با دبل مقابل نوریچ توانست نخستین گل های خود را برای باشگاه لندنی به ثمر برساند. فرانک لمپارد در خصوص گل های این بازیکن جوان صحبت کرد.

فرانک لمپارد

منحصراً برای تامی آبراهام خوشحال هستم که توانست دو گل خوب از جمله گل پیروزی تیم را به ثمر برساند اما در اینجا باید از تمام بازیکنان تیم صحبت کنم که توانستند امروز در هوای گرم به خوبی بازی را کنترل کنند. شادی گل تامی و دویدن به سمتم مفهومی داشت؟ نه اما من قبل از بازی با او صحبت کردم و احساس کردم که امروز روز او خواهد بود. به تامی اعتماد دارم و می دانم که به عنوان یک مهاجم جوان شما نیاز دارید تا مورد حمایت واقع شوید. خوشحالم که امروز توانست اعتماد به نفسش را بازیابد.

با وجود اینکه نکات مثبت زیادی در بازی امروز شاگردان لمپارد وجود داشت اما این سرمربی انگلیسی در تمرینات قبل از بازی پدرو یکی از بازیکنان مهم تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد و میسن مانت نیز در جریان بازی دچار آسیب دیدگی جزئی شد. فرانک لمپارد در خصوص وضعیت مصدومان تیمش توضیح داد.

پدرو در تمرینات پیش از شروع بازی از ناحیه همسترینگ احساس درد می کرد بنابراین روی حضورش در میدان ریسک نکردیم. ضربه وارد شده به ساق پای میسن مانت نیز چندان جدی نبوده و در روزهای آینده ریکاوری خواهد کرد.

لازم به ذکر است تیم چلسی با هدایت فرانک لمپارد در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود، استمفورد بریج به مصاف شفیلد یونایتد خواهد رفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *