صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی لالیگا ؛ والنسیا – رئال مادرید

پیش بینی لالیگا ؛ والنسیا – رئال مادرید

ad banner

پیش بینی لالیگا در هفته‌های آخر فصل با اوج هیجان پیگیری می‌شود. در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته‌ی سی‌ام لالیگای اسپانیا از ساعت ۱ دقیقه بامداد پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ تیم والنسیا میزبان تیم رئال مادرید است. پس از برد دو بر صفر آتلتیکو مادرید و تساوی چهار – چهار بارسلونا، حالا همه نگاه‌ها به رئال مادید است. شاگردان زیدان از زمان ازگشت او دو برد متوالی بدست آورده و روحیه‌ی خوبی دارند. هرچند که مشخصا تا پایان فصل جامی نخواهند برد. از سوی دیگر والنسیا در رده‌ی ششم است و با برد در این دیدار می‌تواند فاصله خود را با سهمیه لیگ قهرمانان به ۱ امتیاز برساند. دیدار لوس بلانکوس و خفاش‌ها همیشه جذاب بوده و دو تیم از سال ۲۰۱۰ نوزده بار برابر هم قرار گرفته‌اند که سهم رئال ۱۰ و سهم والنسیا ۲ برد بوده است. ۷ دیدار هم بین دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.

پیشبینی این بازی در سایت بتکارت

پیش بینی لالیگا
پیش بینی لالیگا

پیشبینی لالیگا ؛ والنسیا و رویای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا

تیم والنسیا پس از چند سال ناکامی این فصل خوب ظاهر شده و تا پیش از بازی برابر رئال مادرید با ۴۳ امتیاز از ۲۹ بازی در رده‌ی هفتم جدول است. شاگردان مارسلینیو گارسیا در خط دفاع فوق العاده بوده و با ۲۳ گل خورده دومین آمار برتر لیگ را پس از بارسلونا دارند. در خط حمله آمار تیم متوسط بوده و با زدن ۳۱ گل در جدول گلزنی لالیگا دهم است. والنسیا در ۵ بازی اخیرش ۳ برد و ۲ تساوی داشته و در لیگ اروپا هم موفق شده تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. جایی که باید به مصاف ویا رئال برود. بهترین بازیکن تیم والنسیا تا به اینجای فصل دنیل پاره‌خو بوده که ۸ گل زده و ۳ پاس گل در کارنامه دارد. والنسیا امیدوار است با پیروزی برابر رئال مادرید اولین شکست زیدان در دوره جدید مربیگری‌اش را به نام خود بزند و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم نزدیک‌تر شود.

پیش بینی لالیگا
پیش بینی لالیگا

رئال مادرید و زیدانی که فقط برد می‌شناسد

تیم رئال مادرید یکی از بدترین فصول خود را سپری می‌کند آن‌ها با مربیگری زیدان در فتح لیگ قهرمانان هتریک کردند و موفق شدند لالیگا را هم از بارسلونا بگیرند. اما با رفتن ستاره فرانسوی لوس بلانکوس یکی از بدترین دوران خود را سپری کرد. کنار رفتن دو مربی در کمتر از یک فصل و سه شکست در چهار بازی برابر بارسلونا در کنار حذف تلخ از لیگ قهرمانان اروپا همه نشان از ضعف شدید رئال مادرید بدون کریس رونالدو زیدان داشته است. فلورنتینو پرز پروژه بازسازی رئال را از دو هفته پیش کلید زد و در اولین قدم زیدان را به نیمکت تیمش برگرداند. رئال در دو بازی متوالی پیروز شد و روحیه‌ی خود را دوباره بالا برد. رئال در ۵ بازی اخیرش ۳ برد و ۲ شکست داشته است. در جدول آن‌ها با ۵۷ امتیاز از ۲۹ بازی در رده‌ی سوم ایستاده و با وجود اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونا امید چندانی برای قهرمانی ندارند. با این حال رتبه‌ی دوم در دسترس زیدان است و او می‌خواهد از باقی فصل برای شناخت بهترین مهره‌ها استفاده کند. کریم بنزما با زدن ۱۴ گل و ارسال ۵ پاس گل بهترین بازیکن تیمش تا به اینجای فصل بوده است.

نکات جالب برای پیش بینی لالیگا

رئال مادرید در ۱۹ بازی اخیرش برابر والنسیا فقط دو بار باخته که هر دو بار هم در ورزشگاه مستایا بوده است.
رئال هر ۵ بازی اخیر دور از خانه‌اش را برده که بهترین آمارش از مهرماه محسوب می‌شود.
سرجیو راموس ۲۳ بار برابر والنسیا بازی کرده و هرگز اخراج نشده است!
زین الدین زیدان در ۵ مصاف برابر والنسیا فقط یک بار شکست خورده است.
دنیل پاره‌خو در ۱۸ بازی برابر رئال مادرید بر ۱۱ گل تیمش نقش داشته است.

پپیشبینی لالیگا اسپانیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *