صفحه اصلی / عمومی / فوتبال جهان | تیم‌های صعود کرده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان

فوتبال جهان | تیم‌های صعود کرده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان

ad banner مرحله حذفی لیگ قهرمانان

در دو شبی که گذشت بازی‌های جذاب و تعیین کننده‌ای در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۰- ۲۰۲۱ برگزار شد و تکلیف تیم‌های صعود کننده به دور بعدی مشخص شدند. در ادامه این مطلب بتکارت خواهیم دید با تیم‌های صعود کرده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا آشنا خواهید شد.

ورود به سایت بت کارت

به گزارش بتکارت – در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰- ۲۰۲۱ که با حال و هوای جدیدی نسبت به سال‌های گذشته، تحت تاثیر ویروس کرونا و بدون حضور تماشاگران برگزار شد، بازی‌های دور گروهی در هشت گروه و شش بازی به اتمام رسید تا از چهار تیمی که در هر گروه حضور داشتند، تیم‌های اول و دوم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان و تیم سوم به لیگ اروپا صعود کند.

در ادامه خبر همراه ما باشید تا تیم‌های صعود کرده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را برای شما معرفی کنیم:

گروه A

در این گروه تیم‌ بایرن مونیخ به عنوان سرگروه با ۱۶ امتیاز و تیم اتلتیکو مادرید به عنوان تیم دوم با ۹ امتیاز راهی مرحله حذفی شدند.

گروه B

در این گروه تیم رئال مادرید به عنوان سرگروه با ۱۰ امتیاز و تیم مونشن گلادباخ به عنوان تیم دوم با ۸ امتیاز راهی مرحله حذفی شدند.

گروه C

در این گروه تیم منچستر سیتی به عنوان سرگروه با ۱۶ امتیاز و تیم پورتو به عنوان تیم دوم با ۱۳ امتیاز راهی مرحله حذفی شدند.

گروه D

در این گروه تیم‌ لیورپول به عنوان سرگروه با ۱۳ امتیاز و تیم آتالانتا به عنوان تیم دوم با ۱۱ امتیاز راهی مرحله حذفی شدند.

مرحله حذفی لیگ قهرمانان

گروه E

در این گروه تیم‌ چلسی به عنوان سرگروه با ۱۴ امتیاز و تیم سویا به عنوان تیم دوم با ۱۳ امتیاز راهی مرحله حذفی شدند.

گروه F

در این گروه تیم‌ دورتموند به عنوان سرگروه با ۱۳ امتیاز و تیم لاتزیو به عنوان تیم دوم با ۱۰ امتیاز راهی مرحله حذفی شدند.

گروه G

در این گروه تیم‌ یوونتوس به عنوان سرگروه با ۱۵ امتیاز و تیم بارسلونا به عنوان تیم دوم با ۱۵ امتیاز راهی مرحله حذفی شدند. تیم‌های هم امتیاز در جایگاه اول و دوم ابتدا از نظر بازی رو در رو مقایسه می‌شوند و در صورتی که نتایج آنها مساوی بود، تفاضل گل مدنظر قرار داده می‌شود.

گروه H

در این گروه تیم‌ پاری سن ژرمن به عنوان سرگروه با ۱۲ امتیاز و تیم لایپزیش به عنوان تیم دوم با ۱۲ امتیاز راهی مرحله حذفی شدند. تیم‌های هم امتیاز در جایگاه اول و دوم ابتدا از نظر بازی رو در رو مقایسه می‌شوند و در صورتی که نتایج آنها مساوی بود، تفاضل گل مدنظر قرار داده می‌شود.

بعد از مشخص شدن شانزده تیم صعود کرده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا باید منتظر ماند و دید که قرعه کشی تیم‌های حاضر به چه صورت خواهد شد و کدام تیم‌ها باید با یکدیگر دیدار کنند.

برای پیش بینی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا همراه سایت معتبر بتکارت باشید

ورود به سایت بت کارت

bomb 5 مرحله حذفی لیگ قهرمانان
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

دانلود بهترین بازی تخته نرد

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

تخته نرد یکی از قدیمی‌ترین و محبوبترین بازی‌های دنیاست. قدمت این بازی جذاب به 3000 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *