صفحه اصلی / عمومی / آمیان-نیمس؛ تک‌شاخ‌ها به دنبال بقا در لیگ ۱ فرانسه

آمیان-نیمس؛ تک‌شاخ‌ها به دنبال بقا در لیگ ۱ فرانسه

ad banner

در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ ۱ فرانسه، تیم‌های آمیان و نیمس از ساعت ۲۲:۳۰ روز شنبه ۱۸ اسفند ماه مصادف با ۹ مارس ۲۰۱۹ در استادیوم ده لا لیکورن با قضاوت ویلی دلایود مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

آمیان؛ وضعیت بحرانی تیم کریستین پلیسیه در لیگ ۱ فرانسه

باشگاه آمیان در فصل جاری مسابقات سطح اول فوتبال فرانسه عملکرد خوبی از خود به جای نگذاشته است. این تیم از ۲۷ مسابقه خود ۷ پیروزی، ۴ تساوی و ۱۶ شکست کسب کرده و با ۲۵ امتیاز در رده هفدهم لوشامپیونه قرار گرفته است. آن‌ها برای بقا در لیگ به تک تک امتیازات مسابقات پیش رو نیاز دارند و در پیش بینی فوتبال این تیم مقابل نیمس باید توجه داشت میزبان با تمام توان در زمین حاضر خواهد شد.

لیگ ۱ فرانسه آمیان

به گزارش وبسایت هواسکورد، بورگانی زونگو قطعا دیدار باشگاه آمیان مقابل نیمس را از دست خواهد داد. خوان فرنی اوترو نیز دچار مصدومیت بوده و هنوز مشخص نیست به این دیدار می‌رسد یا خیر؛ هرچند که وی در تمرینات تیمش حضور یافته است.

انتظار می‌رود جوردن لفورت و پرینس گوانو زوج خط دفاعی آمیان مقابل نیمس باشند. سامان قدوس نیز به احتمال فراوان همانند دیدارهای گذشته آمیان در سمت چپ به عنوان وینگر آمیان در این دیدار حضور خواهد یافت.

ضعف اصلی باشگاه آمیان در فصل جاری لیگ ۱ فرانسه، خط حمله آن‌ها بوده است که به طور کلی در ۲۷ دیدار تنها ۲۲ گل به ثمر رسانده است. در واقع آمیان در ۵ دیدار از ۶ مسابقه اخیر خانگی خود، در هر بازی کمتر از ۲.۵ گل به ثمر رسانده است که در پیش بینی فوتبال دو تیم می‌توان انتظار دیداری کم گل را داشت.

نیمس؛ اوضاع آرام برنارد بلکارت در لوشامپیونه

باشگاه نیمس در فصل جاری لیگ ۱ فرانسه عملکردی متوسط داشته است. این تیم از ۲۶ دیدار خود ۱۰ پیروزی، ۶ تساوی و ۱۰ شکست کسب کرده و با ۳۶ امتیاز جایگاه یازدهم لوشامپیونه را به خود اختصاص داده است. نیمس در طول فصل عملکردی سینوسی داشته است. مثلا می‌توان گفت آن‌ها در ۶ دیدار اخیر خود ۳ پیروزی، ۲ شکست و ۱ تساوی تجربه کرده‌اند که البته شکست اخیر آن‌ها مقابل پاری سن ژرمن بوده است.

لیگ ۱ فرانسه نیمس

به گزارش وبسایت گل، مصطفی دیالو و کلمنت دپرس به طور قطع نمی‌توانند باشگاه نیمس را مقابل آمیان همراهی کنند. پاتریک والدیویا نیز به تمرینات تیمش بازگشته ولی شاید کادر فنی به دلیل دوری طولانی او از میادین در این دیدار به او استراحت دهد یا به عنوان یار تعویضی از او استفاده کند. وضعیت فلورین میگل که مصدوم است نیز مشخص نیست و این در حالی است که او در تمرینات تیمش شرکت کرده ولی هنوز آمادگی لازم را کسب نکرده است.

باشگاه نیمس خط دفاعی قدرتمندی ندارد. این تیم در ۴ دیدار اخیر خود در لیگ ۱ فرانسه، در هر دیدار حداقل ۲ گل دریافت کرده است که در پیش بینی فوتبال دو تیم می‌توان انتظار داشت تیم میهمان گل بخورد. البته آمار نیمس مقابل آمیان خوب است. چرا که آن‌ها در ۳ تقابل اخیر خود مقابل آمیان در هر مسابقه حداقل ۲ گل به ثمر رسانده‌اند.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ۱ فرانسه در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *