صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ رایان مک لئود و کایرن ویلسون به هم رسیدند

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ رایان مک لئود و کایرن ویلسون به هم رسیدند

ad banner

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات اسنوکر هستید پس این مطلب را تا انتها بخوانید. مسابقات مَسترز آلمان در شهر برلین در حال برگزاری است و دور نخست تا کنون چند تقابل جذاب را رقم زده که یکی از آن‌ها جدال کایرِن ویلسون جوان و رایان مَک لِئود با تجربه است. از دیگر بازی‌های مهم این دور می‌توان به جدال شاون مورفی با پیتر اِبدون، مارک سِلبی با ریکی والدِن و استوارت بینگام با جیمی رابِرتسون اشاره کرد.تا کنون ۱۳ دوره از مسابقات مَسترز آلمان برگزار شده‌است که جان هیگینز، رانی اُسالیوان و مارک ویلیامز هرکدام با دو عنوان قهرمانی پر افتخارترین اسنوکربازان این رقابت به حساب می‌آیند. این مسابقات از سال ۲۰۱۰ تغییر شکل داد و در زمره‌ی تورنومنت‌های رنکینگی دنیای اسنوکر قرار گرفت و از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. اکنون در دور نخست رایان مَک لِئود و کایرِن ویلسون ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه به مصاف هم می‌روند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ کایرِن ویلسون در صدد کسب نخستین عنوان فصل

کایرن ویلسون که یکی از با استعدادترین اسنوکر بازان جوان دنیای اسنوکر به حساب می‌آید، در این فصل در فرم نسبتا خوبی قرار داشته و توانسته حتی به فینال مسابقات قهرمانِ قهرمانان نیز راه یابد که در مسابقه پایانی مغلوب رانی اُسالیوان شد. ویلسون در آخرین تورنومنت خود نیز در مسابقات مَسترز در مقابل جاد ترامپ قرار گرفت اما در مسابقه‌ای کاملا یک طرفه شکست خورد تا سال جدید را با شکستی سنگین آغاز کرده‌باشد.

کایرِن ویلسون که در روز خوب خود یکی از بهترین بازیکنان هجومی جهان به حساب می‌آید هنوز نتوانسته آنطور که باید خود را در میان بزرگان دنیای اسنوکر مطرح سازد و بسیاری از کارشناسان مشکل را در کم تجربگی ویلسون می‌بینند. ویلسون تا کنون دو عنوان قهرمانی اسنوکر را در کارنامه خود ثبت کرده و در تلاش است تا سومین عنوان خود را در همین مسابقات به دست بیاورد.

ویلسون اکنون در رده‌ی هشتم رده‌بندی جهانی اسنوکر قرار دارد. پیش بینی مسابقات اسنوکر بسیار دشوار است اما به نظر می‌رسد کایرن ویلسون شانس خوبی برای پیروزی در این دیدار دارد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر کایرن ویلسون

رایان مک لئود ؛ شگفتی بزرگ یا حذف در همان دور اول

رایان مَک لِئود انگلیسی که نخستین بار در سال ۱۹۹۱ وارد رنکینگ حرفه‌ای اسنوکر شد، اکنون بیش از ۲۵ سال است که در این حرفه حضور دارد اما هرگز نتوانسته عنوان مناسبی را کسب کند. مک لئود در بهترین سال خود توانست تا رتبه‌ی ۳۲ رنکینگ جهانی نیز بالا بیاید، اما هیچگاه نتوانست در زمره‌ی ۱۶ اسنوکرباز برتر جهان قرار بگیرد.

رایان مک لئود تا کنون دوعنوان قهرمانی اسنوکر کسب کرده‌است که هیچکدام از تورنومنت‌های رنکینگی و دارای امتیاز نبوده‌اند. او همچنین موفق به ثبت ۸۰ بِرِیک صد امتیازی نیز شده‌است که آمار خوبی در طول ۲۵ سال به حساب نمی‌آید. به طور کلی دوران حرفه‌ای مک لئود در چند پیروزی مقابل اسامی بزرگ دنیای اسنوکر خلاصه می‌شود. مک لئود اکنون در تلاش است تا با پیروزی برابر کایرِن ویلسون جوان ثابت کند هنوز چیزهایی برای عرضه کردن دارد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

این دو تاکنون۷ بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که ۴ پیروزی سهم مک لئود و ۳ پیروزی نیز سهم ویلسون بوده‌است.پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار بوده‌است اما با توجه به فرم هر دوبازیکن می‌توان گفت که شانس ویلسون برای پیروزی در این دیدار بیشتر است.

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر مسترز آلمان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *