صفحه اصلی / عمومی / بررسی وضعیت تیم ها برای صعود به مرحله نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰

بررسی وضعیت تیم ها برای صعود به مرحله نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰

ad banner

تاکنون تیم‌ های ملی فوتبال ایتالیا و بلژیک صعود خود را به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ قطعی کرده اند و ۲۲ سهمیه دیگر برای این رقابت مهم باقی مانده است که برخی تیم ها تنها یک قدم تا صعود فاصله دارند و بعضی دیگر شانس صعود خود را وابسته به تیم های دیگر می یابند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بعد از تیم های بلژیک و ایتالیا، کدام تیم ها به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود خواهند کرد؟

به نقل از بی ساکر، تیم ملی بلژیک به عنوان اولین صعود کننده به مسابقات یورو ۲۰۲۰ موفق شد در دیداری یک طرفه با ۹ گل سان مارینو را از پیش روی بردارد. بلژیک در این رقابت ها تمامی ۷ دیدار خود را با برد به پایان رسانده است و اکنون با رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی (۲۱ امتیاز از ۷ مسابقه) به عنوان اولین صعود کننده خود را به یورو ۲۰۲۰ قطعی کرد. سان مارینو در این دیدار توانست ۲۷ دقیقه برابر بلژیک دروازه خود را بسته نگه دارد ولی در نهایت شکست سنگینی متحمل شد و نتوانست خطری روی دروازه حریف ایجاد کند و در قعر جدول جای گرفت.گل های این دیدار را روملو لوکاکو دو بار، ناصر چادلی، توبی آلدرویرلد، یوری تیلمانس، کریستین بنتکه، یاری ورشین و تیموتی کاستانیه به ثمر رساندند.
بعد از بلژیک، تیم ملی فوتبال ایتالیا شنبه شب با پیروزی ۲ بر صفر برابر یونان توانست صعود اش را به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ قطعی کند. گل ‌های جورجینیو و برناردسکی بلیت حضور در این رقابت ‌ها را به آتزوری ‌ها داد تا دومین کشور در کسب سهمیه باشد. در این گروه بعد از ایتالیای ۲۱ امتیازی، فنلاند ۱۲ امتیازی دوم است و دو تیم ۱۰ امتیازی ارمنستان و بوسنی در رده های بعدی حضور دارند.
یورو ۲۰۲۰
۲۲ تیم باقی مانده هم چنان به رقابت خود ادامه خواهند داد و خیلی از آن ها در گروه ‌هایی حضور دارند که به صعود نزدیک هستند.

  • در گروه A انگلیس می ‌تواند در پراگ صعود اش را قطعی کند اما پیروزی چک مانع از آن خواهد شد. هر دو کشور ۱۲ امتیازی هستند اما تیم دوم یک بازی بیشتر انجام داده است. از طرفی کوزوو هم چنان برای کسب سهمیه در این گروه در تلاش است اما باید یادآوری کرد که به خاطر عملکرد اش در لیگ ملت ‌ها حضور اش در پلی‌آف قطعی است.
  • در گروه B تقریبا همه چیز مشخص شده است. اوکراین ۱۶ امتیازی است و پرتغال یازده امتیاز کسب کرده است. هر دو تیم می ‌توانند در بازی بعد حضور اشان را در مرحله نهایی قطعی کنند. پشت سر این دو تیم صربستان با فاصله زیادی قرار دارد. این تیم ۷ امتیازی است و مانند کوزوو شانس دارد تا از طریق پلی‌آف کسب سهمیه کند.
  • از طرفی در گروه C هیجان بالایی وجود دارد و سه تیم هلند، آلمان و ایرلند شمالی (با یک بازی بیشتر) ۱۲ امتیازی هستند. آن ها به دنبال کسب سهمیه مستقیم هستند. ایرلند می ‌تواند از پلی‌آف بهره ببرد، امتیازی که آلمان و هلند ندارند.
  • در گروه D ایرلند با کسب ۱۲ امتیاز در ۶ بازی با پیروزی برابر سوییس می‌تواند حضور اش در یورو ۲۰۲۰ را قطعی کند. دانمارک نیز ۱۲ امتیازی است و به صعود امیدوار است. این در حالی است که سوییس هشت امتیازی است. باید یادآوری کرد که تیم ‌های دانمارک و سوییس اگر نتوانند به صورت مستقیم صعود کنند می ‌توانند از پلی‌آف بهره ببرند. مانند گرجستان که شانسی در گروه ندارد و تنها امید اش به پلی‌آف است.
  • کرواسی در گروه E با ۱۳ امتیاز صدرنشین است، اسلواکی ۱۰، مجارستان ۹ و ولز ( با یک بازی کمتر) ۷ امتیازی هستند. نایب قهرمان جهان می ‌تواند با یک برد بخت حضور اش را در مرحله نهایی بسیار زیاد کند.
  • در گروه F اسپانیا تنها یک گام با یورو فاصله دارد. یک تساوی برابر سوئد (تیم دوم جدول که ۱۴ امتیازی است) برای این اتفاق کافی است. برای سهمیه دیگر، تیم ‌های سوئد، رومانی و نروژ تلاش می‌کنند. آن ها در پلی‌آف نیز می ‌توانند شانس خود را امتحان کنند.

ASZ

  • لهستان در گروه G با پیروزی برابر مقدونیه می ‌تواند به یورو صعود کند. تیم روبرت لواندوفسکی و پیاتک تاکنون ۱۶ امتیاز به دست آوردند و حریف اشان یازده امتیازی است. در این میان اتریش یازده امتیازی قرار دارد و سپس اسلوونی با این امتیاز در جدول دیده می ‌شود.
  • در گروه H در حالی که سه هفته به پایان باقی مانده است دو تیم ترکیه و فرانسه حکم رانی می‌کنند. هر دو ۱۸ امتیازی هستند و از ایسلند ۶ امتیاز بیشتر دارند. امشب یکی از دو تیم می ‌توانند حضور اشان را به مرحله نهایی قطعی کنند. آلبانی با ۹ امتیاز هنوز برای صعود شانس دارد.
  • در گروه I بلژیک صعود اش را قطعی کرده و روسیه در این مسیر قرار دارد. یک تساوی برابر قبرس آن ها را به یورو می ‌رساند. اسکاتلند بدون شانس در پلی‌آف برای صعود تلاش خواهد کرد.
  • ایتالیا در گروه آخر یعنی J صعودش به مرحله نهایی قطعی شده و فنلاند، ارمنستان، بوسنی و یونان برای سهمیه دیگر تلاش می‌کنند. شرایط برای فنلاند و بوسنی بهتر است و یونان برای صعود به یک معجزه نیاز دارد.

به نظر شما و به توجه به شرایط موجود گروه های انتخابی، کدام تیم ها بعد از تیم های ملی بلژیک و ایتالیا که صعود اشان به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ قطعی شده است، به دور نهایی صعود خواهند کرد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *