صفحه اصلی / عمومی / استفاده از وبینار برای رشد کسب و کار

استفاده از وبینار برای رشد کسب و کار

ad banner

یکی از روش‌های آسان و جذابی که می‌توانید از آن جهت رشد کسب و کارتان در برنامه معرفی دوستان استفاده کنید، وبینار است. وبینار از ترکیب دو کلمه وب و سمینار ساخته شده و به معنی سمینار آنلاین است.

هنگام برگزاری وبینار، یک نفر ارائه‌کننده است و بقیه افرادی که آنلاین هستند، همزمان او را می‌بینند و در پایان جلسه می‌توانند کامنت بدهند و سؤالاتشان را بپرسند. درست شبیه یک سمینار واقعی!

شما می‌توانید از وبینار جهت آموزش بخش های مختلف سایت بتکارت به دوستانتان استفاده کنید.

یعنی همان کاری که قرار بود به صورت حضوری برای معرفی بتکارت انجام دهید، حالا از طریق اینترنت انجام می‌دهید. تنها چیزی که عوض شده این است که شما از طریق وبینار می‌توانید با جمع کثیری از افراد، بدون محدودیت جغرافیایی، ارتباط برقرار کنید و بتکارت را به آن‌ها معرفی کنید.

مزایای استفاده از وبینار در برنامه معرفی دوستان:

وبینارها راحت و در دسترس هستند

دوستانتان می‌توانند با اینترنت و یک ثبت‌نام ساده در جلسه‌ا شما شرکت کنند. در مقابل، شما هم به‌عنوان یک کسب‌وکار می‌توانید با افراد مختلفی ارتباط برقرار کنید بدون اینکه لازم باشد خانه یا محل کارشان را ترک کنند.

 

وبینار به رشد کسب‌ و کار شما کمک می‌کند

شما برای اینکه به عنوان یک حرفه‌ای شناخته شوید باید ثابت کنید که همه چیز در کسب‌وکار شما درست پیش می‌رود. باید نشان بدهید، چیزهایی که به آن باور دارید، برای مشتری ارزش دارد. اینگونه ناخودآگاه ارزش کسب و کار شما در ذهن مشتری بالا می‌رود و در خاطرش می‌مانید بدون اینکه از خودتان تعریف و تبلیغ کرده باشید.

 

مردم از وبینار بیشتر یاد می‌گیرند

تجربه نشان داده‌ که محتوای ویدئویی یا تصویری، بیشتر از متن در ذهن افراد می‌ماند. در وبینار چون شما یک ارتباط تصویری مستقیم با کاربران خود دارید؛ این ارتباط نزدیک، تأثیر خیلی بیشتری روی آن‌ها خواهید گذاشت.

 

وبینار اعتماد مشتری را بیشتر می‌کند

وقتی به‌صورت زنده با افراد ارتباط برقرار می‌کنید، بیشتر به شما اعتماد می‌کنند. چون در وبینار افراد واقعی بودن را حس می‌کنند. این حس واقعی بودن و اینکه خود فرد در آن مشارکت می‌کند، تأثیرگذاری آن را دوچندان می‌کند.

 

چگونه وبینار برگزار کنید؟

اگربخواهید صفر تا صد وبینار را خودتان مدیریت کنید، می‌توانید از نرم‌افزارهایی مثل اسکای‌روم Skyroom))، ادوب کانکت (Adobe connect) یا زوم Zoom) )که در این زمینه بسیار کاربردی هستند، استفاده کنید.

معرفی دوستان

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *