صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات ورزشی دوم اردیبهشت در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی دوم اردیبهشت در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌

پرسپولیس پس از پیروزی در بازی رفت برابر الاهلی در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بازهم به مصاف سبزپوشان عربستانی خواهد رفت. پرسپولیس در 5 بازی اخیر 4 پیروزی و 1 مساوی داشته و با پیروزی در این بازی می‌تواند شانس اول صعود از این گروه باشد. الاهلی در 5 بازی اخیر 2 پیروزی و 3 شکست داشته و در رتبه آخر گروه چهار تیم قرار دارد. در 3 رویارویی آخر این دو تیم، 2 بار پرسپولیس به پیروزی رسیده و 1 بازی مساوی شده است.

 

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌

در دیگر بازی گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا، السد قطر تیم دوم جدول میزبان پاختاکور صدرنشین خواهد بود. هر دو تیم در 5 بازی اخیر بدون شکست بوده‌اند و با کسب نتایجی مشابه، 3 پیروزی و 2 مساوی داشته‌اند. در 3 رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از 3 گل داشته، 2 بار بازی مساوی شده و 1 بار السد به پیروزی رسیده است.

 

فوتبال – سری آ ایتالیا

آتالانتا تیم رده ششم جدول برای رسیدن به رتبه چهارم جدول و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیاز به پیروزی برابر ناپولی رده دومی دارد. آتالانتا در 5 بازی اخیر 2 پیروزی و 3 مساوی داشته و با 64 گل زده در 32 بازی دومین خط حمله برتر سری آ ایتالیا را دارد. در سمت دیگر ناپولی در 5 بازی اخیر 3 پیروزی، 1 مساوی و 1 شکست داشته و به دنبال قطعی کردن عنوان نایب قهرمانی سری آ است. در 5 رویارویی قبلی این دو تیم، 4 بار ناپولی به پیروزی رسیده و آتالانتا 1 بار برنده بوده است.

 

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

چلسی امیدوار است در هفته سی و پنجم و پس از شکست خوردن هر 3 رقیب مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی برابر برنلی رده پانزدهمی به رتبه سوم جدول برسد. هر دو تیم در 5 بازی اخیر نتایج مشابه کسب کرده‌اند و 3 پیروزی و 2 شکست داشته‌اند. در 5 رویارویی قبلی این دو تیم 3 بار چلسی به پیروزی رسیده، 1 بازی مساوی شده و 1 بار برنلی موفق شده چلسی را 3-2 در خانه‌اش شکست دهد.

 

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

آینتراخت فرانکفورت پس از موفقیت در لیگ اروپا و صعود به جمع 4 تیم نهایی در هفته سی‌ام بوندسلیگا مهمان تیم رده نهمی وولفسبورگ خواهد بود. آینتراخت فرانکفورت در 5 بازی اخیر 4 پیروزی و 1 شکست داشته و در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است. در سمت دیگر وولفسبورگ در 5 بازی اخیر 2 پیروزی و 3 شکست داشته و برای کسب سهمیه مسابقات اروپایی فصل بعد شانس زیادی ندارد. در 5 رویارویی قبلی این دو تیم 4 بار وولفسبورگ موفق به پیروزی شده و آینتراخت فرانکفورت تنها 1 بار برنده بوده است.

 

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه‌های متنوع شرط بندی، در سایت بتکارت از دست ندهید.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *