صفحه اصلی / عمومی / پیش بازی پورتلند تریل بلیزرز-شیکاگو بولز از سری رقابت های بسکتبال NBA

پیش بازی پورتلند تریل بلیزرز-شیکاگو بولز از سری رقابت های بسکتبال NBA

ad banner

بسکتبال NBA پیش بازی پورتلند تریل بلیزرز-شیکاگو بولز؛ ستاره‏ها در مقابل انگیزه جوانی

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، دو تیم پورتلند تریل بلیزرز و شیکاگو بولز در دوئلی جذاب برابر هم قرار خواهند گرفت. پورتلند که در کنفرانس غرب رقابت‌ها، در جایگاه هفتم قرار دارد، میزبان شیکاگو بولزی خواهد بود که وضعیت اسفناکی در شرق دارد. پیش بینی بسکتبال NBA گاهی با شگفتی‌‌هایی که خلق می‌شود، بسیار سخت‌تر می‌شود، مخصوصا این دیدار که ممکن است بالاخره خشم شیکاگو را ببینیم.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پورتلند تریل بلیزرز: ستاره‌ای می‌درخشد

پورتلند کم کم موفق شده خودش را بالا بکشد و برای پلی‌آف، گام مهمی بردارد. آن‌ها در پنج بازی گذشته یک شکست داشته‌اند که اگر به وضعیت پیشین این تیم نگاهی بیندازیم، کاملا متوجه می‌شویم در فرمی عالی قرار دارند. پیروزی یکشنبه شب برابر نیویورک نیکس، بیش از پیش، روحیه شاگردان تری استاتس را بالا برد. قطعا تمام نگاه‎‌ها به لیارد خواهد بود تا با درخششی دوباره، چشم و دل علاقه‌مندان به بسکتبال NBA و پیش بینی بسکتبال NBA را سیر کند. اگر یوسف نورکیچ دوباره روی فرم باشد و از آن شب‎های محشرش را سپری کند، کار برای بلیزرز بسیار راحت‎تر خواهد شد. دیمین لیارد، از ستاره‎های اصلی این فصل بوده و واقعا به قدری روی فرم قرار دارد که استاتس ترجیح می‎دهد تفکراتش را بر محور این ابر ستاره، در زمین اجرا کند. با تمام این تفاسیر، پورتلند از لحاظ فرم و وضعیت روانی و فیزیکی، یک قدم از شیکاگو بولز جلوتر است، اما اینجا بسکتبال NBA است و گاهی همه چیز دست به دست هم می‎دهند تا شما را غافلگیر کنند.

بسکتبال NBA

شیکاگو بولز: این وضعیت بد هم حدی دارد!

نماینده شیکاگو، در اصل تیم بدی به حساب نمی‌آید. تنها علت نتایج بد و شاید حتی افتضاح‌شان، بی‌تجربگی‌ای باشد که اقتضای سن‌شان است. آن‌ها در نتایج خود نوسان زیاد داشته‌اند. از پیروزی برابر سن آنتونیو اسپرز گرفته تا شکست برابر تیم‌هایی که وضعیت بدتری نسبت به آن‌ها داشته‌اند. زک لاوین و جباری پارکر، دو امید اصلی شیکاگویی‌ها خواهند بود. در واقع زک لاوین سعی خواهد کرد برابر لیارد کم نیاورد و همین، حساسیت و زیبایی بازی را دو چندان خواهد کرد. همانطور که ذکر شد، پیش بینی بسکتبال NBA و بالاخص این بازی، به هیچ وجه ساده نیست.

مشخصات بازی

تاریخ بازی: پنجشنبه

۲۰ دی ماه ۱۳۹۷-۱۰ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۶:۳۰ بامداد به وقت ایران

ورزشگاه: پورتلند، مودا سنتر (استادیوم اختصاصی پورتلند تریل بریزرز)

بسکتبال NBA

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *