صفحه اصلی / عمومی / کارلو آنجلوتی : از خرید های جدید ناپولی راضی ام؛ بازی مهمی پیش رو داریم

کارلو آنجلوتی : از خرید های جدید ناپولی راضی ام؛ بازی مهمی پیش رو داریم

ad banner

تیم های فوتبال فیورنتینا و ناپولی امشب در هفته نخست سری آ ایتالیا از ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر می روند و کارلو آنجلوتی سرمربی آبی پوشان در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیمش ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

کارلو آنجلوتی و ناپولی سری آ را با برد آغاز خواهند کرد؟

این بازی در ورزشگاه خانگی تیم فیورنتینا آرتمیو فرانچی از ساعت ۲۳:۱۵ آغاز می شود و قضاوت این بازی را داوید ماسا بر عهده دارد.
کارلو آنجلوتی سرمربی تیم ناپولی در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

در نقل و انتقالات تابستانی به چه صورت عمل کردید؟

در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را به ترکیب اضافه کردیم و همه این بازیکنان از روحیه و انگیزه بالایی برخوردار هستند و من از بابت بسیار خوشحالم. مثلا هیروینگ لوزانو را مدت ها بود مد نظر داشتیم و برای انتقالش کار سختی در پیش بود که بالاخره آن را انجام دادیم. او می تواند کمک زیادی به خط حمله کند و در پست های مختلف به میدان برود. لوزانو می تواند در سمت راست، پشت مهاجم، مهاجم مرکزی و بعضا در سمت چپ خط حمله به میدان برود و این برای ما بسیار خوب است زیرا بازیکنی با قابلیت بازی در چند پست بسیار می تواند به شرایط ما کمک کند و ما به بازیکنان این سبکی نیاز داریم.

کارلو آنجلوتی و ناپولی
خرید مائورو ایکاردی، خامس رودریگز و مارکوس یورنته به کجا رسید؟ آیا کارلو آنجلوتی خرید جدیدی را انجام می دهد؟

این که به این بازیکنان علاقه ای وجود دارد یا خیر یا هر حواشی مربوط به این ها به من ارتباطی ندارد و تمایلی ندارم که در این خصوص صحبت کند چرا این در اختیار باشگاه است و من دخالتی نخواهم کرد. من تمام تمرکزم را برای بازی اول در سری آ می گذارم.

بازی با فیورنتینا؟

این بازی برای ما سخت و مهم خواهد بود. زیرا آن ها در خانه به میدان می آیند و در ضد حملات تهاجمی و خطرناک عمل می کنند. آن ها از حمایت هواداران که با شور و هیجان زیادی به ورزشگاه می آیند برخوردار هستند و این به نفع آن هاست. باید بر روی این بازی تمرکز زیادی را قرار دهیم تا بتوانیم صاحب پیروزی شویم.

شرایط ناپولی؟

به نظر من نسبت به فصل گذشته رشد چشمگیری را داشتیم و این خرید های جدید بر کیفیت ما خواهد افزود. البته من ترجیح می دهم در زمین عملکردمان را به نمایش بگذارم تا این که بخواهم صحبتی در این خصوص انجام دهم.
بازی اول همیشه مهم و متفاوت خواهد بود و شما باید خیلی چیزها را در این بازی بسنجید تا برای هفته های آینده با مشکل خاصی رو به رو نشوید.

به نظر شما چه نتیجه ای در بازی امروز تیم های فیورنتینا و ناپولی رقم خواهد خورد؟
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *