صفحه اصلی / عمومی / آ اس مدعی شد؛ نماینده رئال مادرید آماده شروع مذاکرات بر سر نیمار

آ اس مدعی شد؛ نماینده رئال مادرید آماده شروع مذاکرات بر سر نیمار

ad banner

این روزها صحبت در مورد نیمار به روزهای نهایی خود رسیده است و روز گذشته خبر رسید که سران بارسا برای مذاکره با این بازیکن برزیلی و پاری سن ژرمن راهی پاریس شده اند. از سوی دیگر آ اس مدعی شده است وگنر ریبریو، ایجنت برزیلی که نماینده رئال مادرید است رابطه خوبی با خانواده نیمار دارد در پاریس در حالت آماده باش است تا اگر انتقال نیمار به بارسا منتفی شود سریع باب مذاکره را با مدیران تیم فرانسوی باز کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

ریبریو یکشنبه گذشته با پرواز ایرفرانس از سائوپائولو به پاریس سفر کرده و از دوشنبه در حالت آماده‌باش قرار دارد و همه‌چیز را تحت کنترل دارد. دل نیمار با بارساست و این را به نزدیکانش هم گفته اما وگنر ریبریو که در سال ۲۰۱۳ در انتقال بازیکن برزیلی به بارسا نقش داشته به او توصیه کرده که به هیچ وجه به صورت علنی در مورد بارسا صحبت نکند تا درها به روی حضورش در رئال مادرید باز شود.

نیمار در دوراهی رئال مادرید و بارسلونا

نیمار در دوراهی رئال مادرید و بارسلونا
مدیران رئال مادرید امروز هم در پاریس در مورد خرید نیمار جلسه داشتند اما این جلسه بدون توافق به پایان رسید هر چند که هنوز درها به روی این انتقال بسته نشده است. به هر صورت، ریبریو همه‌چیز را زیر نظر دارد. در حال حاضر نیمار می‌داند که از نظر ورزشی و اقتصادی رئال برایش گزینه مناسب‌تری است چرا که کاتالان‌ها از نظر سقف دستمزد برای پرداخت پول نیمار مشکل دارند و در حال حاضر مجموع دستمزد بازیکنانشان از سقف بالا زده است. از طرفی دیگر از نظر ورزشی هم هر چقدر جایگاه نیمار در ترکیب رئال تثبیت شده است در بارسا چیزی قطعی نیست.

به هر صورت ریبریو منتظر است تا بفهمد که جلسات پی‌اس‌جی و بارسا چطور پیش می‌روند هر چند که دل بازیکن برزیلی همچنان با تیم سابقش بارسلوناست. این در حالی است که بورداس یکی از اعضای هیئت مدیره بارسلونا تائید کرده که هنوز توافق حاصل نشده اما در حال حاضر این انتقال در مراحل بسیار پیشرفته‌ای قرار دارد و باید دید در نهایت چه رخ می‌دهد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *