صفحه اصلی / عمومی / آنالیز و پیش بینی بازی پورتو و اتلتیکو مادرید در سایت بتکارت

آنالیز و پیش بینی بازی پورتو و اتلتیکو مادرید در سایت بتکارت

ad banner پورتو اتلتیکو مادرید

فوتبال امشب – جدال دو تیم پورتو اتلتیکو مادرید از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در حالی به میزبانی تیم پرتغالی در ورزشگاه دراگائو انجام میشود که تکلیف تیم های صعود کننده از این گروه کاملاً مشخص شده.

پورتو به همراه کلوب بروژ  صعود خود را به مرحله ی بعدی رقابت ها مسجل کرده اند و فقط برای صدرنشینی در این گروه به پیکار با رقبای خود میپردازند. دیدار پورتو ، اتلتیکو مادرید از این جهت برای پورتو حائز اهمیت است و برای اتلتیکو نیز تنها یک دیدار تشریفاتی بشمار میرود. در حاضر پورتو در جدول این گروه در رده ی دوم با  ۹ امتیاز پشت سر کلوب بروژ ۱۰ امتیازه قرار دارد و اتلتیکو مادرید و بایرن لورکوزن به ترتیب با ۵ و ۴ امتیاز در رده ی سوم و چهارم این گروه قرار دارند.

اما نکته ی جالب در مورد تیم پورتو اینکه این تیم موفق شده در سه بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان به سه برد متوالی برسد و همچنین آنها در سه بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان گلی دریافت نکرده اند و موفق به ثبت کلین شیت شدند این آمار میتواند شرایط را از لحاظ روحی کاملا به سمت پورتو تغییر دهد.

porto atletico madric

این دو تیم تابحال ۹ بار مقابل هم قرار گرفته اند که پورتو موفق به ثبت ۲ پیروزی برای خود شده ۳ دیدار دو تیم به تساوی کشیده شده و تیم اتلتیکو مادرید ۴ بار فاتح رقابت های رو در رو بوده است. در بازی رفت دو تیم که در استادیوم واندا متروپولیتانو شهر مادرید در حضور چیزی حدود ۵۲۰۰۰ تماشاچی برگزار گردید تیم اتلتیکو موفق شد با گلهای دقایق پایانی خود پیروز این رقابت شود.

در این بازی ابتدا در دقیقه ی ۹۱  ماریو هرموسو روی پاس آنخل کوریا موفق شد دروازه ی پورتو را باز کند اما در دقیقه ۹۶ متئوس اوریبه موفق شد بازی را از روی نقطه ی پنالتی به تساوی بکشاند اما این پایان کار نبود آنتوان گریزمان فرانسوی که در دقیقه ۶۱ بجای سائول نیگز به میدان آماده بود در دقیقه ۱۰۱ مسابقه موفق به گلزنی برای اتلتیکو شد تا این دیدار جذاب و نفس گیر با پیروزی مادریدی ها به اتمام برسد .

این بازی ۹ دقیقه وقت اضافه گرفته شد اما با توجه به اتفاقات رخ داده در وقت اضافه ی مسابقه بازی بیشتر به طول انجامید. تیم پورتو در حالی این مسابقه را واگذار کرد که مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم در دقیقه ۸۱ به علت دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا پورتو دقایق باقی مانده را ۱۰ نفره ادامه دهد. در این بازی اکسل ویتسل هافبک بلژیکی اتلتیکو مادرید با کسب نمره ی ۸.۰ به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

porto atletico madric

اما بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پورتو دقایق پایانی دیدار اتلتیکو و لورکوزن را با دقت زیادی تماشا میکردند این دیدار از این جهت برای آنها اهمیت داشت که برای صعود پورتو به دور بعد رقابت ها تیم اتلتیکو مادرید نباید در دیدار خانگی مقابل لورکوزن به پیروزی میرسید. این بازی در شرایطی در حال برگزاری بود که پورتو با درخشش مهدی طارمی به پیروزی پرگل برابر کلوب بروژ رسیده بود. دقایق پایانی این رقابت که بسیار عجیب و غریب در حال برگزاری بود یک اتفاق نادر افتاد.

porto atletico madric

در حالی که کلمنت تورپین داور فرانسوی سوت پایان آن بازی را به صدا درآورده بود پس از بازبینی صحنه توسط VAR  یک خطای پنالتی را به سود روخی بلانکو اعلام کرد گل شدن این پنالتی به معنی کشیده شدن تکلیف دو تیم صعود کننده به مرحله ی بعد به دیدار این هقته ی پورتو اتلتیک بود اما کارسکو پشت توپ ایستاد تا در مقابل هرادسکی گلر لورکوزن مغلوب شود تا از دست رفتن این پنالتی به معنی حذف اتلتیکو مادرید از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و صعود تیم پورتو به مرحله ی بعد بود .

06 پورتو اتلتیکو مادرید

مهدی طارمی هم که در مقابل کلوب بروژ  نمایش بی نظیری از خود نشان داد موفق به کسب بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان شد او که به همراه لیونل مسی افسانه ای و رافا سیلوا هافبک تهاجمی بنفیکا کاندیدای دریافت این عنوان بود در نهایت موفق شد به عنوان بهترین بازیکن هفته ی لیگ قهرمانان اسم خود را ثبت کند.

porto atletico madric

او موفق شده بود در شب پیروزی چهار گله تیمش مقابل کلوب بروژ ۲ گل به ثمر برساند و روی گل سوم که توسط استفن اوستاکیو به ثمر رسید تاثیر مستقیم داشته باشد. لیونل مسی یکی دیگر از کاندیداها موفق به ثبت ۲گل و ۲ پاس گل برای پاری سن ژرمن در این هفته از رقابت ها شد و همچنین رافا سیلوا دیگر کاندید این عنوان موفق شده بود ۲ گل برای بنفیکا مقابل یووه به ثمر برساند.

ضرایب بازی در بتکارت

پورتو: ۲.۵۲

مساوی: ۳.۴۷

اتلتیکو مادرید: ۲.۹۴

پورتو اتلتیکو لیگ قهرمانان اروپا

پیشنهادهای شرط بندی بازی پورتو – اتلتیکو مادرید

مجموع گل ها: بیشتر از ۱.۵(ریسک پایین)

مجموع کارت های زرد: بیشتر از ۵ (ریسک متوسط)

promotion bime logo 1 1 پورتو اتلتیکو مادرید

bomb 5 پورتو اتلتیکو مادرید
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره Sam

آواتار Sam

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *