صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ لیانگ ونبو و زائو ژینتونگ در مسابقات آزاد چین

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ لیانگ ونبو و زائو ژینتونگ در مسابقات آزاد چین

ad banner

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات اسنوکر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. رقابت‌های آزاد چین که هر ساله در شهر پکن برگزار می‌شود یکی از قدیمی‌ترین رقابت‌های اسنوکر به حساب می‌آید که خارج از بریتانیا برگزار می‌شود.  تاکنون ۱۹ دوره از این مسابقات برگزار شده‌است که مارک سلبی با ۳ عنوان قهرمانی در صدر پرافتخارترین ورزشکاران این رقابت‌ها قرار دارد. رانی اُسالیوان، جاد ترامپ و مارک ویلیامز نیز هرکدام با ۲ عنوان قهرمانی در رده‌های بعدی قرار دارند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

این مسابقات از جمله تورنومنت‌های رنکینگ دار دنیای اسنوکر محسوب می‌شود که تاثیر زیادی در رده‌‎بندی اسنوکربازان دارد. قهرمان این رقابت‌ها ۲۲۵ هزار پوند جایزه دریافت خواهد کرد. اما ورزشکاران برای حضور در این مسابقات ابتدا باید در رقابت‌های انتخابی شرکت کنند و در صورت پیروزی می‌توانند به مرحله نهایی مسابقات آزاد چین راه پیدا کنند.

از دور اول این رقابت‌ها لیانگ ونبو و ژان ژینتونگ روز دوشنبه ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ لیانگ ونبو دور از روزهای اوج

لیانگ ونبو اسنوکرباز با استعداد چینی که در اوج جوانی وارد رده بندی حرفه‌ای اسنوکر شد، خیلی زود توانست نام خود را در میان بزرگان اسنوکر مطرح کند. او از سال ۲۰۰۵ وارد رده بندی حرفه‌ای اسنوکربازان شد و در سال ۲۰۱۶ توانست به رتبه‌ی یازدهم رنکینگ جهانی نیز برسد و در جمع ۱۶ اسنوکرباز برتر جهان قرار بگیرد.

لیانگ ونبو اما نتوانست مسیر پیشرفت خود را که سرعت خوبی هم داشت ادامه بدهد. او اکنون در رده‌ی سی و سوم جهان قرار دارد که افت فاحش ونبو را نشان می‌دهد. او تاکنون موفق به قهرمانی در ۳ تورنومنت اسنوکر شده‌است که بدون شک مهم‌ترین آن‌ها قهرمانی در مسابقات آزاد انگلیس در سال ۲۰۱۶ است. او همچنین موفق به ثبت ۲۳۰ بِرِیک صدامتیازی شده‌است که برای بازیکنی با سابقه‌ی او رکورد خوب محسوب می‌شود. پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار بوده‌است اما با توجه به تجربه‌ی زیاد لیانگ ونبو در مسابقات حرفه‌ای، به نظر می آید او شانس خوبی در برابر ژائو ژینتونگ دارد‌.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

ژائو ژینتونگ ؛ ستاره‌ی درحال ظهور دنیای اسنوکر

ژائو ژینتونگ اسنوکرباز ۲۱ ساله‌ی چینی که از سال ۲۰۱۶ وارد رده بندی حرفه‌ای اسنوکربازان شده‌است یکی از آینده دارترین بازیکنان جوان جهان به حساب می‌آید. او در همین دو سال حضور در سطح حرفه‌ای موفق به ثبت ۴۵ بریک صدامتیازی شده‌است و در بازی‌های آسیایی داخل سالن عشق آباد نیز توانست در بخش انفرادی عنوان قهرمانی را کسب کند. او همچنین در تورنومنت‌های معتبر نیز بهترین عملکرد خود را در مسابقات قهرمانی چین داشت که موفق شد به مرحله نیمه نهایی راه یابد. او در رده بندی جهانی نیز در رتبه‌ی ۶۷ قرار دارد.

ژائو ژینتونگ اکنون در مرحله انتخابی مسابقات آزاد چین باید به مصاف لیانگ ونبو برود که قرعه‌ی سختی برای او محسوب می‌شود. این اسنوکرباز جوان اما در بعد هجومی به قدری خوب است که توانایی پیروزی در مقابل هر حریفی را داشته‌باشد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

پیش ینی مسابقات اسنوکر همیشه سخت است و انتظار می‌رود ژان ژنیتونگ کار سختی را در مقابل لیانگ ونبود در مسابقات آزاد چین داشته‌باشد

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر آزاد چین در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *