صفحه اصلی / عمومی / آرون ون بیساکا : از شرایطم در منچستر یونایتد کاملا راضی هستم

آرون ون بیساکا : از شرایطم در منچستر یونایتد کاملا راضی هستم

ad banner

آرون ون بیساکا مدافع جدید تیم منچستر یونایتد که در این تابستان به جمع شیاطین سرخ ملحق شده است معتقد است که در اولین بازی های خود برای این تیم موفق ظاهر شده و از عملکردش تا به این جا ابراز رضایت کرده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تمرکز، راز موفقیت آرون ون بیساکا در روزهای ابتدایی حضورش در منچستر یونایتد

این بازیکن که در بازار نقل و انتقالات با مبلغی به ارزش ۵۵ میلیون پوند از کریستال پالاس به منچستریونایتد پیوست، به نظر می رسد خیلی زود با شرایط این تیم سازگار شده و با بازی های خوب خود در همین ابتدای مسابقات خود را در دل هواداران منچستر جای کرده است. او در بازی مقابل چلسی که منچستر موفق شد ۴ بر ۰ آبی پوشان را شکست دهد نیز ۹۰ دقیقه بازی کرد و بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت و مورد تشویق هواداران منچستر در اولدترافورد نیز واقع شد.
او در خصوص روزهای اولی که در تیم منچستر یونایتد به سر می برد و شرایط اش در مصاحبه با خبرنگار سایت گل گفت:

از شرایطی که در این تیم دارم بسیار راضی هستم. زمان زیادی را صبر کردم تا به میدان بروم و برای ورود به زمین لحظه شماری می کردم. از شرایطی که دارم خوشحال هستم و از این که با پیراهن منچستر یونایتد به میدان رفتم کمال رضایت را دارم و خوشحال هستم که در این تیم بازی می کنم. از ابتدای این که با پیراهن منچستر به میدان رفتم استرس نداشتم چون مضطرب بودن در ذات من نیست اما بهر حال بازیکن جدیدی که به تیم اضافه می شود همه نگاه ها به سوی او جلب می شود. ولی با آرامش سعی کردم که تمرکزم را بر روی بازی و تمریناتم قرار دهم و هیجانی که داشتم را کنترل نمایم.
از نظر من تمرکز بر روی بازی مهم ترین چیزی است که هر بازیکن باید در الویت اصلی خود قرار دهد.

آرون ون بیساکا منچستر یونایتد
وی در خصوص پیش فصل ادامه داد:

در اردوی پیش فصل دقایق زیادی را بازی کردم و این باعث شد تا بتوانم شناخت بهتری نسبت به شرایط تیم به دست آوردم و تجربه جدیدی را کسب کنم.

برخورد بازیکنان با شما چطور بود؟

همه بازیکنان با من رابطه خوب و صمیمی را برقرار کردند و من از این بابت بسیار خوشحال هستم زیرا آن ها هم دوستان بسیار خوبی برایم هستند و هم این که کمک زیادی برای سازگاری من با شرایط جدید انجام دادند تا بتوانم شرایطم را با محیط سازگار کنم زیرا اولین بازی در ورزشگاه اولدترافورد متفاوت از چیزی است که یک بازیکن قبل از آن تجربه کرده و شرایط خاص خودش را دارد. بهر حال از عملکرد خودم بسیار راضی هستم و خوشحالم توانستم با شرایط خودم را وفق دهم.

نظرتان در خصوص بازی با چلسی؟

به نظر من بازی بسیار خوبی بود و خوشحالم که توانستم ۹۰ دقیقه در بازی به این مهمی به میدان بروم زیرا از نظرم تجربه ای که در این بازی به دست آوردم شاید چندین برابر بازی های دیگر باشد و از نظر خودم نمایش قابل قبولی را ارائه دادم.

نظرتان در خصوص بازی بعد تیم منچستر یونایتد با ولوورهمپتون؟

به خاطر این که بازی در خانه ولوورهمپتون است قطعا بازی دشواری خواهد شد ولی از آن جایی که در این تیم در حال حاضر بازیکنان جوان و بسیار خوبی وجود دارد که سرشار از تجربه هستند به نظرم می توانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و پیروز میدان شویم. فقط کافی است بازیکنان با تجربه به کمک بازیکنان جوان تری مثل من بیایند تا همه چیز تحت کنترل در آید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *