صفحه اصلی / عمومی / پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی ۲۳۴ ؛ به استقبال مبارزه ویتاکر – گاستلوم

پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی ۲۳۴ ؛ به استقبال مبارزه ویتاکر – گاستلوم

ad banner

پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی ۲۳۴ به هیچ عنوان ساده نخواهد بود. کارشناسان هر دو مبارز را بسیار قوی دانسته‌اند.ویتاکر قهرمان فعلی میان وزن بوده و گاستلوم هم در مبارزات اخیر بسیار آماده نشان داده است. بامداد یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ از ساعت ۶ به وقت تهران برگزار رویداد یو اف سی ۲۳۴ آغاز می‌شود. در این رویداد ۱۳ مبارزه برگزار خواهد شد که در جذاب‌ترین‌ مبارزات رابرت ویتاکر Robert Whittaker و کوین گاستلوم Kevin Gastelum سر کمربند قهرمانی میان وزن به جدال هم خواهند رفت. در دیگر مبارزه‌ی مهم آندسون سیلوا و اسرائیل آدسانیا پا به هشت ضلعی می‌گذارند. ورزشگاه «رود لاور» در ملبورن استرالیا میزبان این رویداد است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی
پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی

پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی ۲۳۴ ؛

پروفایل رابرت ویتاکر

  • لقب : The Reaper
  • سن : ۲۸
  • قد: ۱۸۳ سانتیمتر
  • وزن: ۸۴ کیلوگرم
  • ملیت: استرالیایی

رابرت ویتاکر در کاراته کمربند سیاه و در جوجیتسوی برزیلی کمربند قهوه‌ای دارد. از سال ۲۰۰۹ به ام ام ای تغییر رشته داد و در همان ابتدای راه قهرمان میان وزن در مسابقات آلتیمت فایتر شد. در یو اف سی ۲۱۳ پس از کناره‌گیری جورج سنت پیر کمربند قهرمانی را بدست آورد و در رنکینگ میان وزن یو اف سی رتبه‌ی دوازدهم را دارد. ویتاکر در اوج آمادگی پا به میدان می‌گذارد و دانا وایت او را بی حاشیه‌ترین قهرمان یو اف سی می‌داند. با این اوضاف پیش بینی مبارزه ویتاکر و گاستلوم و در کل پیش‌بینی رویداد یو اف سی ۲۳۴ بسیار مهیج خواهد بود.

رکورد ویتاکر در ام ام ای ۲۰ برد و ۴ شکست در ۲۴ مبارزه است. ۹ برد او با ناک اوت بدست آمده و پنج بار با سابمیشن و شش بار با رای داوران پیروز شده است. او در آخرین مبارزه‌اش یوئل رومرو را با رای غیر متحد داوران شکست داد.

پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی
پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی

پروفایل کوین گاستلوم

  • لقب: Bobby Knuckles
  • سن : ۲۷
  • قد: ۱۷۵سانتیمتر
  • وزن: ۸۴ کیلوگرم
  • ملیت: مکزیکی- آمریکایی

کوین گاستلوم کار خود را از کشتی آغاز کرد و در مسابقات مختلفی قهرمان شد. او همچنین در جوجیتسوی برزیلی کمربند مشکی دارد. گاستلوم از سال ۲۰۰۹ به ام ام ای تغییر رشته داد. در سال ۲۰۱۳ در فینال مسابقات آلتیمت فایتر با شکست دادن اورایا هال، قهرمان شد و با یو اف سی قرارداد امضا کرد.

رکورد گاستلوم در ام ام ای ۱۵ برد و ۴ شکست در ۱۹ مبارزه است. ۶ برد با ناک اوت، ۴ برد با سابمیشن و ۳ برد با رای داوران حاصل کار او بوده است. گاستلوم در مبارزه‌ی آخرش رونالدو سوزا را با رای غیر متحد داوران شکست داد. او در رنکینگ میان وزن یو اف سی رتبه‌ی چهارم را دارد.

نکات جالب مبارزه

رابرت ویتاکر علاقه‌ای به کری خواندن برای رقبا ندارد. او عنوان کرده که یک ورزشکار است و در هر مبارزه نهایت احترام را به رقیبش می‌گذارد.

پس از برد گاستلوم برابر ویکتور بلفورت، در تست دوپینگ گاستلوم مقدار زیادی ماریجوانا کشف شد. به همین دلیل برد او پس گرفته شده و گاستلوم با ۹۰ روز محرومیت روبرو شد.

پیش‌بینی مسابقات یو اف سی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *