صفحه اصلی / عمومی / راهنمای شرط‌بندی؛ منچستر یونایتد یا اورتون ؟ کدامیک پیروز خواهند شد؟!

راهنمای شرط‌بندی؛ منچستر یونایتد یا اورتون ؟ کدامیک پیروز خواهند شد؟!

ad banner

تیم‌های منچستر یونایتد و اورتون امروز ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اولترافورد منچستر به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی تیم مدنظر خود داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص شرایط دو تیم منچستر یونایتد و اورتون در هفته هفدهم

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس تیم لیورپول از هفده بازی برگزار شده با ۴۹ امتیاز در صدر جدول هستند و تنها تیم بدون باخت لیگ می‌باشند. بعد از لیورپول لسترسیتی با ۳۹ امتیاز در رده دوم و منچسترسیتی با یک بازی کمتر با ۳۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.
شیاطین سرخ هم اکنون نیز با ۲۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته و حاصل کار آنها شش پیروزی، شش تساوی و چهار شکست بوده است. اورتون اما وضعیت خوبی در جدول ندارد و با ۱۷ امتیاز از ۱۶ بازی در رده شانزدهم جدول قرار دارد که حاصل کار آنها پنج پیروزی، دو تساوی و نه شکست بوده است.
منچستر در بازی قبلی خود در لیگ جزیره با نتیجه ۲ بر ۱ منچسترسیتی را شکست داده و اورتون با نتیجه ۳ بر ۱ چلسی را از پیش رو برداشته است و دو تیم باتوجه به غلبه بر تیم‌های بزرگ در بازی قبلی خود از روحیه خوبی برای این دیدار مهم برخوردار هستند.

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۲-۱ به نفع تیم منچستر یونایتد پیش‌بینی کرده‌اند.

منچستر یونایتد و اورتون
این بازی در ورزشگاه خانگی تیم منچستر یونایتد اولترافورد به قضاوت مایکل الیور برگزار می‌شود.

مصدومان و محرومان دو تیم:

منچستر یونایتد: اریک بیلی، تیموتی فوسو منسا، مارکوس روخا، پل پوگبا و دیوگو دالو مصدومان قطعی این تیم و لوک شاو و جسی لینگارد مصدومیت جزیی دارند و مشخص نیست که بتوانند در این بازی به میدان بروند یا خیر.
اورتون: آندره گومز، ژان فیلیپ گبامن، کوکو مارتینا، فابیان دلف، تئو والکات و مورگان اشنایدرلین مصدومان قطعی این تیم و لوکاس دینیه و شیموس کولمن مصدومیت جزیی دارند و مشخص نیست که بتوانند در این بازی به میدان بروند یا خیر.
همانطور که مشاهده می‌کنید این دو تیم تعداد مصدومانش بیش از حد انتظار است و قطعا این تعداد مصدوم در بازی‌های این فصل آنها تاثیرگذار بوده است.

اوله گونار سولسشر سرمربی تیم منچستر یونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت‌هایی را در خصوص شرایط تیم و بازیکنان مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بد نیست بدانید در جدیدترین رکورد ثبت شده از این تیم، منچستر یونایتد در بازی امروز مقابل اورتون، برای چهار هزارمین بار پیاپی، حداقل یک بازیکن پرورش یافته در آکادمی باشگاه را در ترکیب ۱۸ نفره خود در اختیار خواهد داشت. این دستاورد خاصی برای باشگاهی که همیشه به آکادمی خود تکیه کرده است محسوب می‌شود. جالب این که حریف‌ آن‌ها یعنی اورتون، نزدیک‌ترین تیم لیگ برتری به این رکورد است ولی آن‌ها حدودا ۳۰۰۰ بازی از منچستریونایتد در این زمینه عقب هستند. منچستر یونایتد در جریان برد هفته گذشته خود مقابل منچسترسیتی، ۷ بازیکن پرورش یافته در آکادمی خودش را در ترکیب ۱۸ نفره داشت. قدمت این رکورد برای منچستر یونایتد به سال ۱۹۳۷ و شکست ۱-۰ مقابل فولام با حضور تام مانلی و جکی والسال جوان بر می‌گردد. در مجموع ۱۵ سرمربی در طول سالیان به ثبت این رکورد کمک کردند. از زمان روی کار آمدن اوله گونار سولسشر در باشگاه، حتی تاکید بیشتری روی جوان‌گرایی صورت گرفته است. رایان گیگز، سر بابی چارلتون، پل اسکولز، بیل فولکس که بیشترین بازی‌ها را در تاریخ منچستر یونایتد برای این تیم انجام داده‌اند، همگی محصولات آکادمی همین باشگاه محسوب می‌شوند. چندی پیش ۹ بازیکن از ۱۱ بازیکن ابتدایی منچستریونایتد مقابل آستانه در لیگ اروپا، از بازیکنان بومی این تیم محسوب می‌شدند تا این نوید ادامه پیدا کردن همین رکورد در آینده را بدهد.

d
وی در این‌باره گفت:

واقعا خوشحال هستم. هیچ باشگاهی در انگلیس به این رکورد دست پیدا نکرده و برای ما این یک افتخار و پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود. این رکوردی است که به آن می‌بالیم و در گروه خونی ما جا دارد. این باشگاه بر مبنای اعتماد به بازیکنان بومی و محصولات آکادمی خود بنا شده است. به این رکورد افتخار می‌کنیم و می‌توانید ببینید چه ارزشی برای بازیکنان آکادمی دارد. اول از همه، آن‌ها اشخاص خوبی هستند. آن‌ها مثل میسون می‌دانند بازی کردن برای منچستر یونایتد چه افتخار بزرگی محسوب می‌شود. اولین باری که او را دیدم به یاد دارم. پسر هشت ساله‌ام در کلیف زمین تمرین قدیمی منچستر یونایتد تمرین می‌کرد و میسون هم هفت ساله بود. اولین باری که او را دیدم، خوش درخشید و با او عکس گرفتم. حالا اینجاست و با هم کار می‌کنیم. از داشتن چنین بازیکنانی خرسند هستم و دوست دارم پیشرفت کردن تک تک آنها را با موفقیت‌های باشگاه نظاره‌گر باشم. همه ما اینجا هستیم تا به رساندن این تیم به جایگاه واقعیش تلاش کنیم.

بازی با اورتون را چطور می‌بینید؟

دیگر نمی‌خواهیم اشتباهات سابق را تکرار کنیم زیرا از لحاظ ذهنی با قبل تفاوت زیادی داریم. شاید در طول مسیر به موانعی بر بخوریم ولی ناامید نخواهیم شد. فصل قبل با اختلاف زیادی مقابل اورتون باختیم. ما آن روز به اندازه کافی در این رابطه حرف زدیم. اما امسال بارها گفتیم که دیگر آن تیم سابق نیستیم. این تیم فرق می‌کند؛ تیمی داریم که برای جنگیدن و فوتبال بازی کردن آماده است. ‍شاید خیلی از بازیکنان از آن بازی هنوز در تیم حضور داشته باشند، ولی ذهنیت تیم فرق می‌کند. حالا تیم در مسیر درستی قرار دارد. ‌آن‌ها هر روز در تمرینات فرصت نشان دادن خودشان را دارند ولی باید به یاد داشته باشیم که راه میانبری وجود ندارد. کسی که هدفش با تیم یکی نباشد، در اینجا جایی نخواهد داشت. همانطور که شاهد چند بازیکن به این شکل بودیم و بعد از آن آنها دیگر در باشگاه حضور نداشتند. این برهه از زمان دوران حیاتی برای ما محسوب می‌شود. می‌خواهیم از بازی‌های خانگی امتیازهای لازم را کسب کنیم. می‌دانم اورتون هفته گذشته با حضور دانک بزرگ (دانکن فرگوسن) ورق را برگرداند. آن بازی را تماشا کردم. آن‌ها بازی سختی برای ما رقم خواهند زد ولی ما باید به تلاش ادامه بدهیم. خیلی عقب هستیم و باید همین روند را حفظ کنیم. هفته قبل خوب بود ولی حالا به تاریخ پیوسته است. باید به فکر هفته پیش رو باشیم و با فکر به گذشته و اشتباهاتمان همه چیز را خراب نکنیم. باید از آنها درس بگیریم و برای بازی‌های بعد اصلاح نماییم.

see
در خصوص آمار دو تیم منچستر یونایتد- اورتون بدانید:

  • تیم فوتبال منچستر یونایتد با سیستم احتمالی ۴.۲.۳.۱ به میدان خواهد رفت.
  • تیم فوتبال اورتون با سیستم احتمالی ۴.۴.۲ به میدان خواهد رفت.
  • برترین گلزن تیم منچستر یونایتد در لیگ جزیره مارکوس رشفورد با ۱۰ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن اورتون در لیگ جزیره ریچارلیسون با ۶ گل زده می‌باشد.
  • در ۵ بازی قبلی منچستر یونایتد در لیگ برتر بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • اورتون در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر شکست خورده است.
  • منچستر یونایتد در ۵ بازی قبلی خود در لیگ برتر حداقل ۲ گل زده است.
  • در ۴ بازی قبلی خارج از خانه اورتون در لیگ برتر بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • منچستر یونایتد در ۶ بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر شکست نخورده است.
  • منچستر یونایتد در ۶ بازی قبلی خانگی خود مقابل اورتون شکست نخورده است.
  • پنج بازی اخیر منچستر یونایتد در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر اورتون در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی، دو شکست همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های منچستر یونایتد و اورتون که امروز ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اولترافورد منچستر برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *