صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی پورتلند و شارلوت هورنتس

پیش بینی رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی پورتلند و شارلوت هورنتس

ad banner

پیش بینی رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA ؛ نبرد حساس برای کسب سهمیه پلی‌آف  

پورتلند تریل بلیزرز و شارلوت هورنتس از سری رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در ورزشگاه مودا سنتر (ورزشگاه خانگی پورتلند تریل بلیزرز ) بامداد شنبه ساعت ۶:۳۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های پنجم کنفرانس غرب و هشتم جدول کنفرانس شرق خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۴ برد برای پورتلند تریل بلیزرز و ۲ برد برای شارلوت هورنتس را در پی داشته است. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول این مسابقه، از حساس‌ترین بازی‌ها برای پیش بینی رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA آمریکای شمالی خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پورتلند تریل بلیزرز: چهارمین برد پیاپی، هدف پورتلندی‌ها

تیم پورتلند تریل بلیزرز اکنون در رده پنجم جدول کنفرانس غرب قرار دارد و با برد در این بازی می‌تواند خود را به جایگاه چهارم برساند و جای خود را در بالای جدول محکم‌تر کند. این تیم در سه بازی آخر خود شکست‌ناپذیر بوده و تمامی تیم‌هایی که در مقابلش قرارگرفته را شکست داده‌است. آخرین دیدار آنها مقابل شیکاگو بولز بود که توانستند این تیم را با نتیجه ۱۲۴-۱۱۲ شکست دهند. این تیم در همه کوارتر ها از حریف سرتر بود و در آخر هم توانست با نتیجه‌ای قابل اطمینان حریف راشکست دهد. در شب آرام دیمین لیارد، این مکالوم بود که ستاره تیمش بود و توانست ۲۴ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس منجر به امتیاز ثبت کند. انتظار می‌‌رود پس از شب کم فروغ لیارد مقابل بولز، این بازیکن در بازی با شارلوت هورنتس باز هم نمایش بی‌نقص خود را به همگان نشان دهد. همچنین اگر شب یوسف نورکیچ باشد هیچ حریفی نمی‌تواند مقابل او بایستد. در پیش بینی رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA برای این بازی شانس پورتلند بیشتر است اما تجربه نشان داده به این تیم نمی‌شود زیاد مطمئن بود.

ترکیب احتمالی: الفاروق امینو، جیک لیمن، یوسف نورکیچ، سی جی مکالوم، دیمین لیارد

پیش بینی رقابت‌های لیگ بسکتبال

شارلوت هورنتس: زنبور ها در پی مستحکم‌تر کردن جای خود در جدول

تیم شارلوت هورنتس در حال حاضر در رده هشتم جدول کنفرانس شرق، یعنی دقیقا در مرز بین صعود کردن یا نکردن به پلی‌آف بسکتبال NBA قرار دارد. این تیم از ۴ بازی اخیر خود فقط ۱ بازی را برده که آن‌هم مقابل فینیکس سانز ته جدولی بوده‌است، این‌ها نشان می‌دهد این تیم در شرایط خوبی در این روزها به سر نمی‌برد. آخرین بازی این تیم مقابل لس‌آنجلس کلیپرز بود که این بازی را با نتیجه۱۲۸-۱۰۹ به حریف واگذار کردند تا شرایط خود را برای صعود به پلی‌آف خطرناک‌تر کنند. شاید تنها امید شارلوت به کمبا واکر گارد راس خود باشد که در این فصل توانسته میانگین آمار ۲۵.۱ امتیاز، ۴.۳ ریباند و ۵.۸ پاس منجر به امتیاز در هربازی ثبت کند. این تیم نسبت به پورتلند یک روز بیشتر استراحت خواهد کرد و این پیش بینی رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA برای این بازی را سخت می‌کند. باید دید که شارلوت می‌تواند این ناکامی‌ها را کنار بزند و به روند سابق خود برگردد یا خیر.

ترکیب احتمالی: نیکولاس باتوم، بیسمک بیومبو، جرمی لمب، کمبا واکر، ماروین ویلیامز

پیش بینی رقابت‌های لیگ بسکتبال

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *