صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ پورتلند بلیزرز – دیترویت پیستونز

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ پورتلند بلیزرز – دیترویت پیستونز

ad banner

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۶:۳۰ روز یکشنبه، ۴ فروردین ماه، تیم پورتلند بلیزرز در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی مُدا سنتر میزبان دیترویت پیستونز خواهد بود. برای پیش بینی بسکتبال NBA باید بدانید که این دو تیم در شرایطی قرار دارند که هر بازی برایشان در حکم یک فینال است. پورتلند بلیزرز با بردن بازی‌های بعدی می‌تواند رده‌ی ۴ کنفرانس غرب را با رده‌ی ۳ عوض کند و بنابراین در پلی‌آف با حریف آسان‌تری روبه‌رو شود. دیترویت پیستونز هم بازی‌های بعد را با همین دید نگاه می‌کند با این تفاوت که دیترویت با نیمه‌ی دوم جدول کنفرانس شرق تنها ۳ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد و اگر خوب نتیجه نگیرد حتی ممکن است پلی‌آف را از دست دهد. بلیزرز در بازی قبل خود دالاس ماوریکس را با ۸ اختلاف شکست داد. دیترویت هم در آخرین بازی خود فینیکس سانز را قاطعانه شکست داد.

پیش بینی این بازی در بتکارت

پورتلند بلیزرز؛ همیشه آماده

پورتلند بلیزرز از تیم‌های دوست‌داشتنی لیگ است چراکه بدون اتکا به ستارگان (به‌استثنای دیمین لیلارد) و با تکیه بر بازیکنان معمولی توانسته ترکیب قدرتمندی بسازد. این تیم با ۴۴ برد و ۲۷ باخت و آمار ۶۲٪ برد در رده‌ی ۴ کنفرانس غرب قرار دارد و تا تسخیر رتبه‌ی ۳ تنها ۱ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد ولی تا سقوط به رتبه‌ی آخر سهمیه‌ هم بیش از ۲ بازی فاصله ندارد. با درخشش رقبای پایین‌تر مانند سن‌آنتونیو و کلیپرز که در ۱۰ بازی اخیر به ترتیب ۹ و ۸ برد کسب کرده‌اند بعید نیست پورتلند در صورت غفلت جا بماند. بلیزرز در ۱۰ بازی اخیر ۶ برد و ۴ باخت به ثبت رسانده و در ۲ بازی اخیر خود مقابل ایندیانا و دالاس به پیروزی رسیده است. دیمین لیلارد و یوسف نورکیچ و الفاروق امینو حاضرند تا تیم دیترویت را در هم بکوبند. حضور یا عدم حضور سی‌جی مک‌کالوم دومین امتیازآورِ تیم در هاله‌ای از ابهام است و در صورت غیبت او، احتمالا رادنی هود، فرصت بازی بیشتری پیدا خواهد کرد.

پیش بینی بسکتبال NBA پورتلند

دیترویت پیستونز؛ غیرقابل پیش‌بینی

در پیش‌بینی ناپذیری، کمتر تیمی مانند دیترویت پیستونز است و همین پیش‌بینی ناپذیری، در پلی‌آفِ احتمالی به ضرر آنها خواهد بود. این تیم با ۳۷ برد و ۳۴ باخت و آمار ۵۲٪ برد در رده‌ی ۶ کنفرانس شرق قرار دارد و قطعا از این رتبه بالاتر نخواهد رفت چراکه فاصله‌اش با بوستون سلتیکس، بسیار زیاد است. این تیم که در ۱۰ بازی اخیر ۷ برد و ۳ باخت داشته و در هفته‌های اخیر ایندیانا و دنور و ۲ بار هم تورنتو را شکست داده است، در بازی‌ای که به ستاره‌ی خود استراحت داد به کلیولند کاوالیرز قعرنشین باخت. تنها مولفه‌ای که می‌توان دیترویت را تاحدی براساس آن تحلیل کرد آن است که این تیم در خانه تقریبا می‌تواند هر حریفی را به چالش بکشد (۲۳ برد و ۱۳ باخت) ولی در خارج از خانه تیم نسبتا بی‌دفاعی است (۱۴ برد و ۲۱ باخت). این در حالی است که پورتلند بلیزرز در خانه بسیار خطرناک است و آمار ۲۷ برد و ۹ باخت را ثبت کرده است (بهترین عملکرد خانگی در کنفرانس غرب، پس از دنور). چشم امید این تیم به ستاره‌های خود است، یعنی بلیک گریفین (متوسط ۲۵ امتیاز)، آندره دراموند (متوسط ۱۵ ریباند) و وین الینگتون (سه‌امتیازی‌هایی با دقت ۴۱٪). این تیم هیچ مصدومی ندارد.

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش بینی بسکتبال NBA را باید با مطالعه انجام داد. قبل از هر چیز از حضور یا عدم حضور سی‌جی مک‌کالوم کسب اطلاع کنید، هرچند فقدان او در دو بازی قبلی باعث نشد پورتلند نتواند ایندیانا و دالاس را شکست دهد. دو تیم در این فصل تاکنون مقابل یکدیگر بازی نکرده‌اند ولی در بازی‌های رودرروی سال قبل، هر تیم در خانه‌ی خود به پیروزی رسید. برای مشاهده‌ی برخی نکات بازی به این لینک توجه کنید.

پیش بینی بسکتبال NBA در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *