صفحه اصلی / عمومی / کارگر مک دونالدی که به کریستیانو رونالدو در کودکی غذا می داد، پیدا شد !

کارگر مک دونالدی که به کریستیانو رونالدو در کودکی غذا می داد، پیدا شد !

ad banner

چندی پیش کریستیانو رونالدو ستاره تیم یوونتوس اعلام کرده بود که به دنبال زنی در رستوران مک دونالد است که در کودکی به وی غذا داده است. حال رسانه‌ های پرتغالی و نشریه معتبر میرر در خبری جالب از پیدا شدن کارگر رستوران مک دونالد خبر داده‌ اند که در سال‌ های کودکی به کریستیانو رونالدو (در حالی که توان پرداخت پول برگر را نداشته است) به وی غذای رایگان داده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

درخواست کریستیانو رونالدو برای پیدا کردن کارگر رستوران مک دونالد و پیدا شدن وی !

به نقل از سایت نشریه میرر انگلیس، زن متاهل و مادر دو فرزند خود را به عنوان کسی که در فست فود مک دونالد کار می کرده و به رونالدو در بچگی غذا داده است معرفی کرده است و عکسی از او در این نشریات و فضای مجازی منتشر شده است. ستاره پرتغالی یوونتوس پیش از این اعلام کرده بود او به دنبال کارگری به نام ادنا و دو دختر دیگری است که در فست فود مک دونالد کار می کردند. پائولا لکا یکی از سه نفری است که به رونالدو غذا داده و از دعوت این بازیکن به صرف شام استقبال کرده است.
کریستیانو رونالدو
او در گفتگو با رادیو پرتغالی رناسینکا گفت:

آن ها (رونالدو و دوستان اش) جلوی رستوران ظاهر می شدند و زمانی که همبرگری باقی می ماند رئیس ما اجازه می داد به آن ها غذا بدهیم. یکی از این پسرها کریستیانو رونالدو بود که احتمالا خجالتی ترین فرد در جمع آن ها بود. این اتفاق تقریبا هر شب هفته پیش می آمد. هنوز هم می خندم. به پسرم در مورد این اتفاق گفته ام اما او فکر می کرد داستان ساختگی است و نمی تواست تصور کند مادرش به کریستیانو رونالدو همبرگر داده است. همسرم نیز از این موضوع مطلع بود زیرا گاهی اوقات من را شب ها از محل کار به خانه می برد و حتی رونالدو را دیده بود. اگر او من را به شام دعوت کند با کمال میل خواهم پذیرفت. اولین چیزی که خواهم گفت این است که از او متشکر هستم و در خصوص آن روز ها صحبت خواهیم کرد.

این زن سپس اعلام کرد که متاسفانه دیگر با ادنا دیگر فروشنده آن جا که رونالدو گفته بود، در ارتباط نیست و در صفحه فیس بوک خود نوشت:

به این فکر می کنم که زندگی چه پستی ها و بلندی هایی دارد. فکر نمی کردم کارما ( قانون عمل و عکس العمل ) وجود داشته باشد اما حالا به این باور رسیده ام که کارما واقعا وجود دارد و انسان ها جواب کار های خود را دیر و زود از عالم هستی دریافت می کنند. آدم های خوب همیشه شایسته چیزهای خوب هستند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *