صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ کریم بنزما ، ستاره شماره یک گلزنی رئال مادرید در فصل جاری

تحلیل شرط‌بندی؛ کریم بنزما ، ستاره شماره یک گلزنی رئال مادرید در فصل جاری

ad banner

در فصلی که زیدان از ابتدا هدایت رئال مادرید را به عهده گرفته است، نه گرت بیل، نه ادن هازاد، نه خامس نتوانستند جای خالی گلزنی کریستیانو رونالدو را پر کنند. این کریم بنزما است که جور جای خالی رونالدو را در رئال مادرید می‌کشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

شاید گفتن این حرف در تابستان ۲۰۱۸ دل و جرات زیادی می‌خواست، اما آمار گلزنی بنزما برای رئال مادرید روز به روز در حال بهتر شدن است. بنزما که فصل قبل در ۵۳ بازی ۳۰ گل به ثمر رساند و دومین فصل برتر خود در رئال را رقم زد، تا اینجای فصل هم در ۱۵ بازی ۱۱ گل به ثمر رسانده تا نشان دهد قصد دارد به بهترین رکورد خود در پیراهن رئال (فصل ۱۲-۲۰۱۱ با ۳۲ گل در ۵۲ بازی) حمله کند.

کریم بنزما به گلزنی و پاس گل‌هایش در رئال مادرید ادامه می دهد؟

کریم بنزما رئال مادرید
بنزما در بازی شنبه شب رئال مادرید برابر ایبار در دقایق ۱۷ و ۲۹ گلزنی کرد تا ضمن کمک به تیمش در ثبت پیروزی ۴-۰، خود نیز با رساندن شمار گل های خود در لالیگا به عدد ۱۵۷، از آمار ۱۵۶ گل فرانس پوشکاش گذشته و به ششمین گلزن برتر رئال مادرید در تاریخ رقابت های لالیگا بدل شود. نفر بعدی در این مسیر، هوگو سانچز است که ۱۶۴ گل به ثمر رسانده و احتمالا در همین فصل، رتبه خود را به بنزما تحویل خواهد داد. بنزما ۱۵۷ گل خود را در ۳۲۳ بازی برای رئال به ثمر رسانده و پوشکاش ۱۵۶ گل را تنها در ۱۸۰ بازی وارد دروازه رقبا کرد. اما این آمار اکنون اهمیتی ندارد، چرا که بنزما این روزها مهم ترین تهدید رئال در مقابل دروازه حریفان محسوب می‌شود.

رکوردشکنی بنزما در لالیگا در شرایطی رخ داده که او تنها ۳ روز قبل در لیگ قهرمانان اروپا نیز یکی دیگر از اساطیر رئال را پشت سر گذاشته بود. بنزما که در جریان پیروزی ۶-۰ برابر گالاتاسرای در دقایق ۴۵ و ۸۱ گل های چهارم و پنجم تیمش را وارد دروازه فرناندو موسلرا کرد تا به ۵۰ گل زده (با پیراهن رئال) در رقابت های لیگ قهرمانان برسد. با این آمار بنزما با عبور از رکورد ۴۹ گل زده آلفردو دی استفانو، بعد از کریستیانو رونالدو و رائول گونزالس به سومین گلزن برتر رئال مادرید در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد. البته باز هم باید گفت که بنزما در شرایطی رکورد دی‌استفانو را پشت سر گذاشته که برای رسیدن به این تعداد گل، در بازی های به مراتب بیشتری به میدان رفته است. (بنزما در ۹۷ بازی ۵۰ گل زده و دی‌استفانو در ۵۸ بازی ۴۹ گل)

53e99a8132ac0e091c73b1aaeae0e68a
نکته جالب درباره روند گلزنی بنزما آن است که از آغاز فصل ۱۹-۲۰۱۸ تاکنون بنزما موفق شده ۴۱ گل برای رئال مادرید به ثمر برساند، در حالی که کریستیانو رونالدو از زمان حضور در یوونتوس (مدت زمان مشابه) ۳۴ گل زده است. نکته بعدی، اهمیت گل های بنزما در روند تیمی رئال است. بنزما در ۷ بازی از ۱۱ دیدار رئال در این فصل از رقابت های لالیگا گلزنی کرده و در ۴ دیدار دیگر، کهکشانی ها نتوانسته اند برابر رقبایشان به پیروزی برسند. (شکست ۱-۰ برابر مایورکا، تساوی های ۰-۰ برابر رئال بتیس، ۰-۰ برابر اتلتیکو مادرید و ۲-۲ برابر ویارئال) و البته رئال در ۳ مسابقه از این ۴ مسابقه نتوانسته حتی یک گل هم وارد دروازه این رقبا کند. رئال در تابستان ۲۰۱۸ برای بازگرداندن ماریانو دیاز ۲۳ میلیون یورو هزینه کرد و پیراهن شماره ۷ رونالدو را هم بر تن او کرد. یک سال بعد و با هدف برداشتن بار گلزنی از روی دوش بنزما، رئالی ها این بار با ۶۰ میلیون یورو به سراغ لوکا یوویچ رفتند. ماریانو در این فصل حتی یک دقیقه هم برای رئال بازی نکرده و یوویچ در ۲۹۵ دقیقه بازی لالیگایی و ۲۸ دقیقه حضور در لیگ قهرمانان، تنها یک گل به ثمر رسانده است. امید اول رئالی ها برای گلزنی کریم بنزماست و شاید باید باور کرد که کریم، در حال تبدیل شدن به اسطوره جدید سانتیاگو برنابئو است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

2 دیدگاه‌ها

  1. آواتار Nader66

    به اینکه بنزما عالیه کاری‌ندارم ، از نظر من راجع به هازارد بی رحمیه که بخوایم که بگیم خوب نبوده چون هندل کردن کل جریان بازی و چیدن برنامه ریزی برای گل رو هازارد انجام‌میده

  2. آواتار madrid07

    امسال از فصل قبلشم بهتر بوده احتمالا باز بالای 30 تا گل میزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *