صفحه اصلی / عمومی / فرمول یک ؛ شایعه تغییرات رانندگان تیم ردبول در فصل ۲۰۲۰ قوت گرفته است

فرمول یک ؛ شایعه تغییرات رانندگان تیم ردبول در فصل ۲۰۲۰ قوت گرفته است

ad banner

گفته می شود ترکیب رانندگان تیم ردبول برای فصل ۲۰۲۰ فرمول یک تغییر خواهد کرد. این خبرها و شایعات را رسانه های ایتالیایی مدعی شدند و اعلام کرده اند که گفتگوهایی در بین نیکو هالکنبرگ و تیم ردبول در موناکو در این خصوص صورت گرفته است.

ماجرا از آن جایی آغاز شد که دنیل ریکاردو از تیم ردبول در فصل ۲۰۱۹ جدا شد و به تیم رنو پیوست. این اتفاق برای این کمپانی تا حدودی غیره منتظره بود و تیم ردبول ردبول را مجبور کرد با ترکیب جدیدی فصل را شروع و برگزار کند. این تیم پیر گسلی را به خدمت گرفت اما در همان دوره کریستین هورنر اعتراف کرد که راننده فرانسوی یک سال زودتر از چیزی که فکرش را می‌کردند ترفیع گرفت و حالا پس از ۶ گرندپری، می‌توان نگرانی‌های تیم ردبول را متوجه شد.
پیر گسلی تمام تلاشش را کرده تا با هم تیمی خود در یک سطح قرار بگیرد اما تقریباً در همه رقابت‌ها، آخرین جایگاه در میان سه تیم برتر را به خودش اختصاص داده است. در بعضی موارد هم اصلاً در این دسته قرار نگرفته و همین باعث نگرانی این تیم شده است.

تغییر در ترکیب تیم فرمول یک ردبول ؟

تغییر در ترکیب تیم فرمول یک ردبول ؟
راننده فرانسوی در دو رقابت آخر توانست عملکرد بهتری نسبت به تورنومنت های قبل خود داشته باشد اما این نشانه‌های پیشرفت برای این تیم کافی نبوده و به نظر می‌رسد که آن‌ها می‌خواهند مسیر دیگری را دنبال کنند. سایت موتور اسپورت در این باره نوشت: ردبول به توانایی‌های گسلی اعتماد۱۰۰% ندارد. آن‌ها معتقدند که مکس ورشتپن در سطح بالاتری نسبت به او قرار گرفته و به همین دلیل تیم نمی‌تواند برای قهرمانی بجنگد.بخاطر همین موضع در این موقع است که نیکو هالکنبرگ وارد قضیه می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که هلموت مارکو راننده رنو را تحت نظر دارد و در موناکو برای رقابت‌های ۲۰۲۰ با این راننده وارد مذاکره شده است. هلموت تحت تأثیر رانندگی نیکو هالکنبرگ در برابر راننده قبلی ردبول، دنیل ریکاردو قرار گرفته است و به نظر می رسد تمایل دارد برای فصل بعدی او را در اختیار بگیرد.

ff567df16a666cae1a3979304f31fa1e
ماجرا نیز باز از آن جایی شروع شد که با شروع فصل ۲۰۱۹ سیریل ابیتبول فکر می‌کرد که می تواند تیم های رده بالا و در وهله اول، ردبول را به چالش بکشد. او از آمدن دنیل ریکاردو به تیمش خوشحال بود و تصور می‌کرد که با جابه‌جایی ریکاردو و تعویض کردن موتور ردبول از رنو به هوندا، شانسی برای رقابت خواهد داشت. گمان می رود که این کمپانی در این خصوص مرتکب اشتباه شده است و صحبت‌های ابیتبول یا نوعی جنگ روانی بوده و یا یک بلند پروازی بیهوده. درهر دو صورت حالا ورق برگشته است و تیم ردبول می تواند به راحتی شرایط مشابهی را به رنو تحمیل کند. ردبول همیشه می تواند با کمک گرفتن از تورو روسو راننده هایی را در اختیار بگیرد که تجربه رانندگی در ماشین های فرمول یک را داشته اند. مذاکره با نیکو هالکنبرگ می تواند صرفا یک انتقام باشد تا شرایط سیریل ابیتبول و تیم فرانسوی را از چیزی که هست سخت تر کند.

d6a54dd3e831fffd92baad7e24597271
مکس ورشتپن بر خلاف هم تیمی خود، در رقابت های اخیر آمار خوبی داشته است. شاید یک هم تیمی بهتر می توانست شرایط را تغییر دهد و ردبول را در جایگاهی بهتر قرار دهد؛ مخصوصا با توجه به فشاری که فراری با آن دست و پنجه نرم می کند. این می تواند دلیل خوبی برای به کار گرفتن راننده ای با استعداد و البته یک انتقام باشد.
باید دید در آینده نزدیک این داستان به کجا ختم خواهد شد و تا چه حد گمانه زنی نشریات ایتالیایی درست از آب در خواهد آمد.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *