صفحه اصلی / عمومی / فرانک لمپارد : تغییر رویه شرایط چلسی نیاز به زمان دارد و باید صبر کرد

فرانک لمپارد : تغییر رویه شرایط چلسی نیاز به زمان دارد و باید صبر کرد

ad banner

تیم های فوتبال چلسی و نوریچ امروز در هفته سوم لیگ جزیره از ساعت ۱۶:۰۰ به مصاف یکدیگر می روند و فرانک لمپارد سرمربی آبی پوشان نیز در کنفرانس خبری قبل از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیم ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آیا فرانک لمپارد و چلسی می توانند در هفته سوم، اولین پیروزی خود را کسب کنند؟

این بازی که در ورزشگاه خانگی تیم نوریچ کارو رود از ساعت ۱۶:۰۰ آغاز می شود، قضاوت آن را مارتین آکتینسون بر عهده دارد.
لازم به ذکر است تیم چلسی از دو بازی قبلی خود با یک شکست و یک مساوی تنها ۱ امتیاز کسب کرده و در رتبه ۱۶ ام جدول قرار دارد و تیم نوریچ با یک شکست و یک پیروزی با ۳ امتیاز خود را در رده ۱۲ جدول می بیند.
فرانک لمپارد سرمربی چلسی نیز در کنفرانس پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

فرانک لمپارد و چلسی
شرایط بازیکنان پیش از بازی؟

پدرو به خاطر مصدومیتش در تمرین اول غایب بود ولی در حال بهبودی است و باید شرایط سنجیده شود. کانته مصدومیتی دارد که باید در گذشت یکی دو روز وضعیت او را بررسی کنیم. رودیگر هنوز به آمادگی لازم نرسیده است و فکر می کنم خود را برای هفته های آتی آماده خواهد کرد. ریس جیمز هم نیاز به زمان دارد تا بتواند خود را در ترکیب تیم باز یابد. هادسون با تیم تمرین می کند ولی فکر می کنم باید زمان بیشتری به او بدهیم و ریسک نکنیم زیرا مدت طولانی از مصدومیت رنج می برده و نمی توان بی پروا عمل کرد.آنگولو کونته از ناحیه مچ پا مصدوم است و دچار پیچ خوردگی شده است. مهاجمان هم از انگیزه بالایی برخوردارند و با هم در تمرینات هماهنگ شده به نظر می رسند.

آیا بازیکنان فعلی کافی هستند؟

از داشتن بازیکنانی که دارم خوشحال هستم و ترکیب خوبی را در اختیار دارم. درست است که ما هم به خرید بازیکن احتیاج داریم ولی نمی توانیم این کار را انجام دهیم.

وضعیت میسون مانت به چه صورت است؟

او تبدیل به بازیکن بزرگی در آینده خواهد شد و به خوبی این موضوع را کنترل کرده و می‌دانم که در آینده نیز خواهد کرد. انگیزه، میل و فروتنی همواره در وجودش وجود دارد و نگرانی از این بابت ندارم.

نظرتان در خصوص بازی با نوریچ؟

می‌خواهیم پیروز شویم و باید اعتماد به نفس خود را به دست آوریم و این بازی نیز مثل بقیه بازی ها از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است زیرا آن ها همواره خطرناک هستند و در همین دو هفته بازی های قابل قبولی را به نمایش گذاشته اند و تیم خوبی دارند. من به شخصه تحت تاثیر عملکرد خوبشان قرار گرفتم. هواداران آن ها نیز بسیار پر شور و هیجان اند و سر و صدای زیادی در لحظه در ورزشگاه خانگی نورویچ ایجاد می‌کنند و این کار را برای ما سخت می‌کند. ما همواره برای پیروز شدن به میدان می رویم و باید سنجیده عمل کنیم و به حریف نیز احترام بگذاریم.

نظرتان در خصوص بازی با لستر سیتی؟

در این بازی قطعا اشتباهاتی رامرتکب شدیم. نیمه اول شرایط خوب بود و ما می توانستیم گل های بیشتری به ثبت برسانیم ولی بعد از آن که کار مساوی شد ما بد بازی کردیم، خشمگیم بودیم و وقتی تمرکز خود را از دست می دهید با نا امیدی همه چیز خراب می شود.

عملکرد باتشوایی در تیم زیر ۲۳ ساله‌ها به چه صورت پیش می رود؟

عملکرد خوبی داشت و به چیزی که از آن بازی نیاز داشت رسید. به سختی تمرین می‌کند. به میچی احتیاج داریم و هم چنین به رقابت در خط حمله هم نیاز داریم. امیدوارم بتوانند ادامه دهند. نه تنها برای مهاجمان بلکه کلا رقابت کردن خوب است زیرا در بازیکنان همواره انگیزه مضاعفی ایجاد می کند و همه برای به دست آوردن جایگاهشان تلاش می کنند.

2 27
نظرتان در خصوص مدعیان تیم های منچستر سیتی، لیورپول و باقی تیم های لیگ؟

همه تیم ها به نظرم امسال شرایط خوبی را دارند و در نقل و انتقالات نیز خوب عمل کردند ولی بهر حال هر تیمی مشکلات و داستان های خاص خودش را دارد. ما هم به خرید احتیاج داریم ولی به خاطر محرومیت نمی توانیم این کار را انجام دهیم.

برنامه فرانک لمپارد برای بازی های پیش روی چلسی ؟

همواره سعی کردم روی سبک‌های مختلف کار کنم. درمورد مدیریت یک مسابقه درون زمین شاید بتوانم بگویم که این مشکل را تا حدودی داریم. عوض کردن همه چیز آسان نیست و برای این کار وقت لازم دارم ولی می توان اوضاع را درست کرد و این نیازمند زمان است.

نظرتان در خصوص خداحافظی فرناندو تورس از دنیای فوتبال؟

او یک بزرگ مرد است و روز های فوق العاده را در فوتبال گذارنده است و برای هر بازیکنی زمان های سخت و بزرگی وجود دارد که باید از پس آن ها بر بیاید. ما با هم در ارتباط هستیم و از همین جا می خواهم به او بابت دوران حضورش تبریک بگویم و امیدوارم موفق باشد.

به نظر شما چه نتیجه ای در هفته سوم رقابت های لیگ جزیره میان تیم های نوریچ و چلسی رقم خواهد خورد؟
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *