صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بازی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی هیوستون راکتس-دنور ناگتس

پیش‌بینی بازی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی هیوستون راکتس-دنور ناگتس

ad banner

پیش‌بینی بازی بسکتبال NBA ؛ هیوستون راکتس-دنور ناگتس

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA آمریکا ساعت ۴:۳۰ سه‌شنبه، ۱۸ دی ماه تیم هیوستون راکتس در استادیوم اختصاصی خود یعنی تویوتا سنتر از دنور ناگتس میزبانی خواهد کرد. پیش‌بینی بازی بسکتبال NBA در این بازی در اوج حساسیت است، چراکه این دو تیم از آماده‌ترین تیم‌های این روزهای کنفرانس غرب هستند. هیوستون پس از ۶ برد پیاپی بالاخره بازی خود را باخت (مقابل پورتلند) و این در حالی است که دنور در آخرین بازی خود توانست با پیروزی آسان مقابل شارلوت هورنتس (با ۱۳ اختلاف) به آمار ۵ برد پیاپی دست بیابد. در این بازی، چشم‌ها خیره به جیمز هاردن و نیکولا یوکیچ است که در آخرین بازی تیم‌های خود به‌ترتیب ۳۸ و ۳۹ امتیاز کسب کردند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

هیوستون راکتس؛ نیاز حیاتی به برد

هیوستون راکتس از حدود ۳۰ روز پیش، تبدیل به تیم متفاوتی شد و تا قبل از بازی آخر خود مقابل پورتلند، از ۱۲ بازی خود ۱۱ تا را برده بود و خود را از رتبه‌ی چهاردهم به پله‌ی چهارم رسانده بود. حالا هواداران هیوستون نگرانند مبادا تیمشان با باخت احتمالی مقابل دنور وارد روزهای بد و پرنوسان خود شود. هیوستون راکتس با ۲۲ برد و ۱۶ باخت و آمار ۵۸% برد در رده‌ی پنجم کنفرانس غرب قرار دارد و فاصله‌اش با دنور صدرنشین، ۴.۵ بازی است. این تیم از ۱۸ بازی خانگی ۱۳ تا را برده است. در تنها بازی رودرروی این دو تیم، هیوستون در روزهای ضعف خود موفق شده بود دنور را در خانه‌ی حریف، ۹۹-۱۰۹ شکست دهد. امید راکتس به جیمز هاردن است که در ۱۲ بازی اخیر کمتر از ۳۲ امتیاز نگرفته و تا پیش از بازی با پورتلند توانسته بود در ۵ بازی پیاپی بیش از ۴۰ امتیاز به‌دست آورد. هاردن با اختلاف، امتیازآورترین بازیکن لیگ است (میانگین ۳۳ امتیاز). دیگر نقطه‌ی قوت این تیم، دفاع آن است که در رده‌ی دوازدهم NBA قرار دارد. مانند تمام بازی‌های اخیر، هیوستون راکتس امکان استفاده از کریس پال و کارملو آنتونی را نخواهد داشت، هرچند آستین ریورز به‌خوبی جای آنتونی را پر کرده است.

پیش‌بینی بازی بسکتبال

دنور ناگتس؛ روزهای خوش یک تیم واقعی

برخلاف هیوستون راکتس که می‌توان آن را تیم جیمز هاردن معرفی کرد، دنور یک تیم واقعی است و فاصله‌ی بین امتیازآور اول و چهارم این تیم کمتر از ۳ امتیاز است. ولی ستاره‌ی واقعی دنور ناگتس، نیکولا یوکیچِ جوان است که امتیازآورترین، بهترین ریباندکننده و بهترین پاسور تیم است. مهم‌ترین نقطه‌ی اتکای تیم مهمان، علاوه بر درخشش یوکیچ و جمال ماری، دفاع مطمئن آن است که در رده‌ی سوم لیگ قرار دارد. دنور با ۲۶ برد و ۱۱ باخت و آمار ۷۰% برد از نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌ی خود به‌قدر ۱.۵ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد. نکته‌ی مهم آن‌که عمده بردهای یک ماهه‌ی اخیر دنور با فاصله‌ی امتیازی کم به‌دست آمده و کمی عدم تمرکز بازیکنان می‌تواند برای این تیم خطرساز باشد.

پیش‌بینی بازی بسکتبال NBA

گرچه پیش‌بینی بازی بسکتبال NBA دشوار است ولی توجه به نکات آماری می‌تواند این دشواری را کم کند. دنور نسبت به هیوستون برتری نسبی دارد ولی برگزاری بازی در خانه‌ی هیوستون راکتس، همچنین سابقه‌ی بازی رودرروی دو تیم در این فصل و بردهای شکننده‌ی دنور نشان می‌دهد که این تیم نمی‌تواند خیلی به این آمارها دل‌خوش باشد و قطعاً بازی سختی پیش‌رو خواهد داشت.

پیش‌بینی بازی بسکتبال

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *