صفحه اصلی / عمومی / صحبت های نیکو کواچ پیش از دیدار تیم بایرن مونیخ برابر وردربرمن

صحبت های نیکو کواچ پیش از دیدار تیم بایرن مونیخ برابر وردربرمن

ad banner

نیکو کواچ سرمربی کروات تیم بایرن مونیخ بازی سختی را برای تیمش مقابل وردربرمن در چارچوب دی اف بی پوکال پیش بینی کرده است.

نگرانی نیکو کواچ از رویارویی تیم بایرن مونیخ برابر سبزهای وردربرمن

نیکو کواچ تیم بایرن مونیخ

تیم بایرن مونیخ روز 31 فروردین 98 در بازی رفت مقابل این تیم با نتیجه 1 بر صفر در یک بازی خانگی پیروز شد و تک گل آن ها را نیکلاس سوله در دقیقه 75 به ثمر رساند. و حالا بازی برگشت 4 اردیبهشت ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگی وردربرمن  Weser-Stadion  برگزار خواهد شد.

نشریه بیلد گزارشی از کنفرانس خبری نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ منتشر کرده است که بدین شرح است:

 نویر و روبن همچنان قادر به بازی نیستند. داوید آلابا شرایط تقریبا ثابتی دارد و فردی تمرینات را انجام می دهد. تنها افرادی که در کنار تیم تمرین کردند هامس و هوملس می باشند که شرایطشان رو به پیشرفت است.

نظر نیکو کواچ در خصوص بازی با وردربرمن چیست:

مهم ترین مسئله سه امتیاز بازی بود که کسب شد . بخاطر شرایط آب و هوایی به مشکل برخوردیم و نتوانستیم از تعویض ها و تغییر تاکتیک ها استفاده کنیم ولی خدارا شکر نتیجه مطلوب را به دست آوردیم . وردر برمن پس از مدت ها به مراحل بالای  این دوره از رقابت ها راه یافته و طبیعتا از انگیزه زیادی برای پیروزی برخوردار است و این کار ما را سخت می کند ولی یادتان نرود که ما تیم بایرن مونیخ هستیم و انگیزه بالایی برای قهرمانی داریم.

شرایط آرین روبن به چه گونه است:

همانطور که پیش تر هم گفتم شرایط آرین رو به بهبود است و تمام تلاش خود را خواهد کرد. من با اون صحبت کردم و او خوشحال هست . من هم نمیخواهم در موردش عجله ای داشته باشم.

رناتو سانچز؟

در این برهه از زمان او هم جزوی از تیم ما می باشد . در فرصتی مناسب در مورد آینده صحبت خواهیم کرد. رناتو شرایط سختی را داشته است ولی باید تمام تلاشش را بکند تا هنگامی که به کمک او در زمین نیاز داشتیم به زمین بیاید . فعلا تیم ما شرایط خوبی را دارا می باشد.

وی در مورد گورتسکا توضیح داد:

بایرن مونیخ باشگاه با کیفیتی ایست . وقتی نتیجه مطلوبی مثل 5 – 0 به نفع ما به دست می آید چرا باید تغییراتی ایجاد کنم ؟  لئون در فصل جاری بازی های زیادی کرده و رو به پیشرفت است. من او و هامس را به دلیل مسائل تاکتیکی مقابل دورتموند بازی ندادم چون شرایط بازی خوب پیش می رفت. می دانم این برای آنها آسان نیست و برای من هم همین گونه است.

او در مورد مسیر قهرمانی اضافه کرد و گفت:

راه قهرمانی کوتاه است ولی بسیار سخت است و آسان نیست. ما میخواهیم با تمام توان برای این رقابت بجنگیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *