صفحه اصلی / عمومی / خوان ماتا : منچستر یونایتد به زودی به جمع مدعیان اروپا باز خواهد گشت

خوان ماتا : منچستر یونایتد به زودی به جمع مدعیان اروپا باز خواهد گشت

ad banner

خوان ماتا هافبک اسپانیایی منچستر یونایتد بر این باور است که به‌ زودی این تیم به سکوی قهرمانی بازخواهد گشت و می تواند عناوین را کسب کند و در انگلیس و سطح اروپا حرفی برای گفتن داشته باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

روز های سر و بی روح منچستر یونایتد از نظر خوان ماتا به زودی تمام خواهد شد

به نقل از اسپورت، منچستر یونایتد در دوران سر آلکس فرگوسن همواره از بهترین تیم‌ های فوتبال انگلیس و اروپا بود و رقیب جدی برای حریفان محسوب می شد. بعد از خداحافظی فرگوسن مربیان بزرگ مثل مویس، فان خال و مورینیو هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفتند اما هیچ کدام از آن‌ ها نتوانستند انتظارات را بر آورده کنند یا به نوعی می توان گفت بر دست گرفتن تیمی که سی سال فرگوسن ساخته بود، سخت است و آن ها از پس این کار بزرگ بر نمی آیند. بعد از اخراج مورینیو نیز اوله گونار سولسشر بازیکن پیشین قرمز پوشان به عنوان سرمربی معرفی گردید و تاکنون نتوانسته منچستر را به جایگاهی که انتظار می رود برساند.برخی ها معتقد هستند به دلیل این که او می خواهد از فرگوسن تقلید کند راهی از پیش نمی برد و باید روش خود را پیش گیرد زیرا شرایط فعلی با زمان گذشته عوض شده است.
خوان ماتا و منچستر یونایتد
خوان ماتا هافبک کهنه کار منچستر یونایتد اما نظر دیگری دارد و معتقد است این تیم به زودی به جمع مدعیان بازخواهد گشت و شیاطین سرخ که ۶ سال است طعم قهرمانی در لیگ جزیره را نچشیده اند، به زودی می توانند صاحب این عنوان مهم شود.

خوان ماتا، هافبک اسپانیایی منچستر یونایتد گفت:

ما تیم خوبی هستیم و در بعضی از دیدار ها با بد شانسی نمی‌ توانیم پیروز شویم. مدیران باشگاه تاکید کرده‌ اند که تیم به‌ زودی جام کسب خواهد کرد. به نظر می‌ رسد که تحولاتی در راه است و یونایتد طولی نمی‌ کشد که به سکوی قهرمانی باز خواهد گشت. در حال حاضر بازیکنان با هم هماهنگ هستند و هر روز به شرایط ایده آل خود نزدیک تر خواهیم شد. ما به کسب جام امیدوار هستیم.

منچستر یونایتد در فصلی که گذشت نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و در فصل جاری هم با هدایت سولسشر هم چنان وضعیت خوبی ندارد و در رده دهم جدول رده‌ بندی جای دارد، با تیم صدر نشین لیورپول ۱۲ امتیاز اختلاف دارد و به نظر نمی رسد با این شرایط راهی از پیش ببرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *