صفحه اصلی / عمومی / دیماریا: پس از حذف از کوپا آمریکا، لیونل مسی با حرف‌هایش ما را گریه انداخت

دیماریا: پس از حذف از کوپا آمریکا، لیونل مسی با حرف‌هایش ما را گریه انداخت

ad banner

مهاجم تیم پاری سن ژرمن، آنخل دی ماریا، نحوه رهبری کاپیتان تیم ملی آرژانتین یعنی لیونل مسی در مسابقات کوپا آمریکا پس از ناکامی آلبی سلسته را مورد ستایش قرار داد. آرژانتین در این دوره نیز موفق نشد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

صحبت های دیماریا در خصوص لیونل مسی

آنخل دی ماریا افشا کرد که که پس شکست آرژانتین در برابر رقیب سنتی خود در آمریکای جنوبی یعنی تیم ملی فوتبال برزیل در رقابت‌های کوپا آمریکای همین تابستان اخیر، لیونل مسی در رختکن با یک سخنرانی باعث جاری شدن اشک‌های بازیکنان تیم شده بود. آلبی سلسته ماه جولای، برابر میزبان بازی‌ها در مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه بلو هوریزونته با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. با وجود آنکه شاگردان لیونل اسکالونی، سه روز پس از این شکست در دیدار رده‌بندی بر شیلی غلبه کردند، اما این ناکامی در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ بدان معنا بود که مسی و دی ماریا بازهم نتوانستند یک جام قهرمانی بزرگ همراه با تیم ملی آرژانتین کسب کنند. نکته جالب آنکه آرژانتینی‌ها آخرین‌بار در سال ۱۹۹۳ موفق به قهرمانی در جام ملت‌های آمریکای جنوبی شده بودند. دیماریا می‌گوید علیرغم این این ناکامی بزرگ، مسی که در این تورنومنت نیز همانند چند سال اخیر بازوبند کاپیتانی تیم آرژانتین را بر دستان خود بسته بود، پس از شکست در برابر برزیل با یک سخنرانی زیبا در رختکن تمام بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد. حرف‌های دیماریا در مصاحبه‌ای با ESPN به صورت زیر است:

زمانی که ما توسط برزیل از کوپا آمریکا حذف شدیم مسی کلمات بسیار زیبایی به زبان آورد. مسی به ما گفت به تیمی که در کنار یکدیگر ساخته‌ایم افتخار می‌کند. او گفته بود برای مدت زمان زیادی نمی‌شود که در کنار یکدیگر حضور داریم زیرا برخی از بازیکنان تا قبل از این هرگز به تیم ملی بزرگسالان دعوت نشده بودند، با این وجود این احساس را داشت که انگار چند سال می‌شود که ما در کنار یکدیگر حضور داریم. مسی گفت همه ما از همان روز اول در یک جهت مشترک قرار داشتیم. او گفت به بازیکنان جوان تیم به‌خاطر تعهدی که به این پیراهن نشان دادند افتخار می‌کند و این که اگر آنها به مسابقات دعوت شدند و در کوپا آمریکا عملکرد خوبی از خودشان نشان داد به این خاطر بود که آنها کاملا لیاقت حضور در کوپا آمریکا را داشتند.

لیونل مسی

دیماریا در ادامۀ صحبت‌هایش اظهار داشت:

زمانی که لئو مسی حرف‌هایش را تمام کرد، همه بازیکنان گریه می‌کردند زیرا این حرف‌ها احساسات‌شان را برانگیخته بود، مخصوصا بازیکنان جوان. بازیکنان جوان ترکیب همان افرادی هستند که باید این مسیر را ادامه بدهند. این کار برای‌شان آسان نخواهد بود. آنها باید تلاش کنند و دیر یا زود بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. بالاخره بخت و اقبال نیز به ما رو خواهد کرد.

لیونل مسی معمولا به‌خاطر ناکامی‌های تیم ملی فوتبال آرژانتین در کشورش مورد انتقاد قرار گرفته است. منتقدان این اعجوبه فوتبال اعتقاد دارند او نتوانسته موفقیت‌هایش در بارسلونا را با تیم ملی هم تکرار کند. در آرژانتین گفته شده است که این بازیکن ۳۱ ساله از عطش لازم برای رهبری تیم برخوردار نیست زیرا او در زمین معمولا ساکت و آرام است و حتی سرود ملی آرژانتین را نیز نمی‌خواند. دیماریا به این انتقادات واکنش نشان داد و رهبری مسی در تورنومنت تابستانی برزیل را مورد تقدیر خود قرار داد. بازیکن سابق رئال مادرید در انتهای صحبت‌های خود گفت:

انتقادات زیادی به این مسئله که مسی سرود ملی را نمی‌خواند یا در زمین زیاد صحبت نمی‌کند وجود دارد. این دوره کوپا آمریکا متفاوت بود. مسی لیاقتش را اثبات کرد. نحوه صحبت کردن او در مقابل گروهی از بازیکنان، نحوه پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران و همچنین حرف‌هایش چیزی بود که مرا خوشحال‌تر کرد. نکته مهم این است که لئو اینگونه است. من از این مسی خوشم می‌آید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *