صفحه اصلی / عمومی / رافائل واران: کریم بنزما بازیکنی استثنایی است و رابطه خوبی با او دارم

رافائل واران: کریم بنزما بازیکنی استثنایی است و رابطه خوبی با او دارم

ad banner

به نظر می رسد که کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید دوباره احیا شده و در یکسال گذشته، در بهترین شرایط سال های اخیر خود به سر می برد. رافائل واران هموطن فرانسوی او به تمجید از ثبات این مهاجم طی دوران فوتبال او پرداخته است.

دوران حضور درازمدت کریم بنزما در رئال مادرید، پر افتخار ترین باشگاه اروپا به گفته رافائل واران هموطن و همبازی وی در لوس بلانکوس استثنایی توصیف می شود. مدافع فرانسوی که سابقه قهرمانی جهان با تیم ملی فرانسه را در کارنامه دارد از رابطه خوبش با این ستاره الجزایری الاصل سخن گفته است.

کریم بنزما ۳۱ ساله در جریان پیروزی ۳-۲ روز شنبه رئال مادرید مقابل لوانته در چارچوب هفته چهارم لالیگا اسپانیا، یکبار دیگر با به ثمر رساند دو گل نقش مهمی در پیروزی کهکشانی ها داشت. بنزما از زمان پیوستن به جمع بازیکنان رئال مادرید در سال ۲۰۰۹ معمولا یکی از اعضای مهم ترکیب کهکشانی ها بوده است. اگرچه گاهی اوقات شرایط او کاملا ناامید کننده بوده و در مقایسه با همبازیان نامدارش عملکرد ضعیف تری داشته است.

بنزما که در طی فصول ۲۰۱۶/۱۷ و ۲۰۱۷/۱۸ با مشکل گلزنی دست و پنجه نرم می کرد و مجموعا در ۶۱ دیدار لالیگایی تنها ۱۶ گل به ثمر رسانده بود، در فصل گذشته با رفتن کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید، بار گلزنی تیمش را به دوش کشید و توانست تا حدودی عطش گلزنی سابق خود را احیا کند. فصل گذشته کریم بنزما در رقابت های لالیگا اسپانیا ۲۱ گل به ثمر رساند و پشت سر لیونل مسی دومین گلزن برتر لالیگا بود. رافائل واران که در سال ۲۰۱۱ از لنس فرانسه به رئال مادرید پیوست از احترام خود نسبت به همبازی اش در مادرید و رابطه خوب خود با مهاجم فرانسوی صحبت کرده است.

صحبت های رافا واران در مورد کریم بنزما

کریم بنزما
کریم بنزما و رافائل واران در تمرینات تیم رئال مادرید

من و کریم رابطه خوبی با یکدیگر داریم. وقتی به مادرید آمدم دو فرانسوی در ترکیب رئال حضور داشت. کریم بنزما و لاسانا دیارا. حالا بیشتر از هشت سال است که یکدیگر را می شناسیم. لحظات بزرگی را با همدیگر تجربه کرده ایم. در مورد مسائل مختلف و البته مهم تر از همه چیز، در مورد فوتبال زیاد با هم صحبت می کنیم. در شرایط خوب و بد تیم با هم حرف زدیم. رابطه خوبی با هم داریم. او از من با تجربه تر است،‌بنابراین می تواند با دادن نصیحت های درست به من برای رسیدنم به بالاترین سطح کمک کند زیرا او برای مدت زیادی در مادرید بوده و این ثبات و پایداری او در این باشگاه بی نظیر است.

برخلاف رافا واران، کریم بنزما از نفراتی بود که شانس حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست داد و نتوانست قهرمانی جهان را همراه با خروس ها جشن بگیرد. وی همچنین برعکس واران بازیکن چندان محبوبی در فرانسه به حساب نمی آید و در سال ۲۰۱۶ پیش از شروع رقابت های جام ملت های اروپا، درگیر پرونده های قضایی شد که این باعث دور ماندن وی از تیم ملی فرانسه شد.

کریم پیش از رسیدن به سانتیاگو برنابئو سابقه چهار بار قهرمانی لوشامپیونه را همراه با المپیک لیون در کارنامه دارد. اما دوران فوتبال او با حضور در رئال مادرید دگرگون شد و این بازیکن توانست به تمامی افتخارات ممکن با پیراهن سفید لوس بلانکوس دست یابد. مهم ترین این افتخارات چهار بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به حساب می آید که در آخرین آن ها، بنزما توانست در بازی فینال برابر لیورپول گلزنی کند. بنزما همچنین از سوی مجله فرانس فوتبال، سه بار به عنوان فوتبالیست برتر فرانسه انتخاب شده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *