صفحه اصلی / عمومی / با شکست قاطعانه راجر فدرر ؛ رافائل نادال راهی دیدار نهایی رولان گاروس شد

با شکست قاطعانه راجر فدرر ؛ رافائل نادال راهی دیدار نهایی رولان گاروس شد

ad banner

رافائل نادال با شکست راجر فدرر به فینال رولان گاروس ۲۰۱۹ رسید. در دیدار نخست از دور نیمه‌نهایی مسابقات اپن فرانسه ۲۰۱۹، رافائل نادال و راجر فدرر، دو اسطوره و رقیب قدیمی دنیای تنیس، در استادیوم فیلیپ شاتریه به مصاف یک‌دیگر رفتند که در پایان نادال اسپانیایی موفق شد با شکست رقیب سوئیسی‌اش در سه ست متوالی، برای دوازدهمین بار به فینال این رقابت‌ها برسد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

اسطوره ورزش اسپانیا در این مسابقه که ۲ ساعت و ۲۵ دقیقه به طول انجامید، با نتایج ۶ بر ۳، ۶ بر ۴ و ۶ بر ۲ مقابل رقیب نامدارش به برتری رسید. این مسابقه در شرایطی برگزار شد که وزش باد شدید در محل برگزاری بازی‌ها عملکرد هر دو بازیکن را تحت تاثیر قرار داده بود. در ست نخست این رافائل نادال بود که ابتدا حریف سوئیسی را بریک کرد. راجر فدرر این بریک را پس گرفت اما سرانجام ماتادور کوتاه نیامد و با نتیجه ۶-۳، این ست را به سود خود تمام کرد. در ست دوم راجر فدرر بازی را بهتر آغاز کرد و با بریک ابتدایی، امیدها برای بردن این ست را افزایش داد. اما باز این رافائل نادال بود که با آمادگی و تسلط بهتر در زمین های خاکی، ست دوم را نیز با نتیجه ۶-۴ به سود خود به پایان رساند. در ست سوم نیز رافائل نادال با دو بریک از راجر فدرر پیشی گرفت و اندک امید استاد سوئیسی نیز به ناامیدی تبدیل شد.

راهیابی رافائل نادال به فینال رولان گاروس

راهیابی رافائل نادال به فینال رولان گاروس

بازیکن اهل مایورکا با این پیروزی موفق شد پس از ۵ سال و ۵ شکست متوالی، حریف دیرینه‌اش را مغلوب کند. ماتادور هم‌چنین با مقابل فدرر، برای بیست و ششمین مرتبه به فینال یکی از گرند اسلم‌های چهارگانه راه یافت. نادال که روز یک‌شنبه صدونوزدهمین فینال دوران حرفه‌ای خود را تجربه خواهد کرد، پس از پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی گفت:

پیروزی مهمی برای من بود. خوشحالم که توانستم به فینال برسم.‌ به خصوص بعد از مصدومیتی که در این فصل برایم پیش آمد. افتخار می‌کنم که دوباره در سطح بالایی بازی می‌کنم. در مورد فینال، فرق زیادی برای من ندارد که با جوکوویچ بازی کنم یا تیم. یکی شماره یک جهان است و دیگری شماره ۴. در هر حالت بازی دشواری خواهد بود.

از سوی دیگر، فدرر که پس از ۴ سال به اپن فرانسه آمده بود، بعد از باخت مقابل نادال در جمع خبرنگاران گفت:

روی خاک هیچ‌کس حتی نزدیک به نادال هم نیست. ست اول خیلی باد می‌آمد که تطبیق با این شرایط دشوار بود. در کل تورنمنت خوبی برای من بود و مردم پاریس هم حمایتی فوق‌العاده‌ای را از من در طول این دو هفته به عمل آوردند. اینکه سال دیگر به مسابقات خاک برخواهم گشت یا نه الان مشخص نیست.

شایان ذکر است دیدار دوم نیمه‌نهایی نواک جوکوویچ و دومینیک تیم با یک‌دیگر دیدار می‌کنند که این دیدار جمعه شب برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی مسابقات تنیس رولان گاروس در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *