صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ لوس آنجلس کلیپرز – بوستون سلتیکس

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ لوس آنجلس کلیپرز – بوستون سلتیکس

ad banner

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۶ بامداد سه‌شنبه ۲۱ اسفند ماه، لوس‌آنجلس کلیپرز در استادیوم اختصاصی خود یعنی استپلز سنتر میزبان بوستون سلتیکس خواهد بود. پیش بینی بسکتبال NBA این روزها پیچیده شده است و باید با چشمان باز شرط‌بندی کنید. لو‌س آنجلس کلیپرز این روزها در فرم خوبی قرار دارد و توانسته خود را از دیگر مدعیان پایین جدول کنفرانس غرب جدا کند. این تیم در آخرین بازی خود کار بزرگی انجام داد و اوکلاهما سیتی را شکست داد تا روند خوب خود را حفظ کند. بوستون سلتیکس هم پس از یک دوره‌ی کوتاه فاجعه‌بار به خود آمده و در بازی اخیر خود توانست لوس‌آنجلس لیکرز را شکست دهد.

پیش بینی این بازی در بتکارت

لوس آنجلس کلیپرز؛ یا مرگ با پلی‌آف

شاید اغراق نباشد که بگوییم روند اوج‌گیری لوس آنجلس کلیپرز با برد بوستون سلتیکس آغاز شد. از آن بازی به بعد، کلیپرز در ۱۱ بازی صاحب ۸ برد و ۳ باخت شد و توانست خود را به‌جمع ۸ تیم برتر برساند. این تیم اکنون با ۳۸ برد و ۲۹ باخت و آمار ۵۷٪ برد در رده‌ی ۷ کنفرانس غرب جای گرفته و حتی توانسته سن‌آنتونیو اسپرز را نیز جا بگذارد. کلیپرز با ۴ برد پیاپی پا به زمین می‌گذارد و شکست دادن لیکرز و لبرون جیمز برای آنها اعتمادبنفس فراوانی به همراه آورد. حالا دیگر باید کلیپرز را یکی از تیم‌های شایسته‌ی لیگ دانست که با یک ترکیب معمولی می‌تواند هر تیمی را به زحمت بیندازد. کلیپرز هرقدر در حمله خوب است (تیم ۷ لیگ) در دفاع مشکل دارد (تیم ۲۱ لیگ). این تیم با استخدام ایویکا زوباک در نیم‌فصل توانسته به دفاع خود سروسامانی بدهد. پس از انتقال توبیاس هریس (امتیازآورترین بازیکن کلیپرز) حالا دانیلو گالیناری و لو ویلیامز باید جای او را پر کنند و تاکنون این کار را به‌خوبی انجام داده‌اند. این تیم مصدوم خاصی ندارد و در بازی‌های خانگی، آمار معمولی ۱۹ برد و ۱۲ باخت را به‌جا گذارده است.

پیش بینی بسکتبال NBA بوستون

بوستون سلتیکس؛ دوباره در مسیر درست؟

بوستون سلتیکس که در فصول اخیر با برد استیونس خوش درخشیده امسال کمی از رقبای خود جا مانده و اکنون با ۴۱ برد و ۲۶ باخت و آمار ۶۱٪ برد در رده‌ی ۵ کنفرانس شرق جای دارد و با کمی فرصت‌طلبی می‌تواند به رده‌ی سوم هم صعود کند. تیم بوستون در ۱۰ بازی اخیر ۵ برد و ۵ باخت به‌دست آورده ولی مهم آن است که ۳ بازی اخیر خود را که همه در خارج از خانه بوده برده است و حتی توانست گلدن استیت را نیز شکست دهد. شاید روزهای بد این تیم به سر رسیده و کایری ایروینگ و یاران او قرار است بازهم بوستونی‌ها را مغرور کنند. ترکیب درخشان ایروینگ و تیتم و هارفورد به‌علاوه‌ی گوردن هیوارد که البته هنوز اوج نگرفته آماده است تا هر تیمی را دست‌به‌سر کند. بوستون برای این بازی از ترکیب کامل خود برخوردار است. سلتیکس در بازی‌های خارج از خانه ۱۷ برد و ۱۶ باخت برجای گذارده است.

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش بینی بسکتبال NBA بین دو تیم اوج‌گرفته قطعا جذاب خواهد بود. دو تیم مصدومی ندارند و ۲ بازی رودرروی آخر دو تیم را کلیپرز برده است. در ۳ فصل قبل سهم هر تیم در بازی‌های رودررو، ۱ برد بوده است و بازی اول این فصل را هم کلیپرز برده است؛ باید دید آیا آن سنت ۳ ساله استمرار خواهد داشت یا نه. برای مشاهده‌ی برخی نکات بازی به این لینک مراجعه کنید.

پیش بینی بسکتبال NBA در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *