صفحه اصلی / عمومی / کیلور ناواس دروازه بان رئال مادرید ، به پاری سن ژرمن پیوست

کیلور ناواس دروازه بان رئال مادرید ، به پاری سن ژرمن پیوست

ad banner

کار انتقال کیلور ناواس دروازه بان شماره یک تیم رئال مادرید به تیم پاری سن ژرمن تمام شده است و این بازیکن دیشب بعد از بازی این تیم مقابل ویارئال با پروازی اختصاصی راهی پاریس شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پایان کار کیلور ناواس در رئال مادرید !

دیشب بعد از تساوی ۲-۲ رئال مادرید در مقابل ویا رئال کیلور ناواس بازی را از روی نیمکت دنبال می کند و به گفته نشریه مارکا پس از پایان بازی با هم تیمی هایش صحبت کرده و راهی پاریس شده است. آرئولا که پیش از این معاینات پزشکی خود را انجام داده به رئال خواهد پیوست تا در ادامه فصل به عنوان ذخیره تیبو کورتوا بر روی نیمکت سفید پوشان بنشیند.
در خصوص کیلور ناواس مختصری بدانید که این دروازه بان از سال ۲۰۰۵ فوتبال خود را از باشگاه دپورتیوو ساپریسا آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۰ برای آن ها در ۶۰ بازی به میدان رفت. در سال ۲۰۱۰ به تیم آلباسته پیوست و به مدت دو سال و ۳۶ بازی درون دروازه این تیم قرار گرفت. در سال ۲۰۱۲ به تیم لوانته پیوست و در ۴۶ بازی که به میدان رفت توجه سران رئال مادرید را به خود جلب کرد تا در سال ۲۰۱۴ کهکشانی ها او را به خدمت بگیرند و تاکنون او در ۱۰۴ مسابقه پیراهن این تیم را بر تن کرده است. هم چنین در رده ملی نیز او از سال ۲۰۰۸ به تیم ملی کاستاریکا دعوت شد و هم چنان دروازه بان شماره یک آن ها محسوب می شود.

کیلور ناواس و رئال مادرید
با توجه به این که امروز ۲ سپتامبر آخرین مهلت نقل و انتقالات است به نظر می رسد تا آخر امروز این انتقال ۱۵ میلیون یورویی رسمی شود. آرئولا نیز این هفته به اردوی تیم ملی فرانسه ملحق خواهد شد و مشخص نیست که مراسم معارفه او برای تیم رئال مادرید چه زمانی برگزار خواهد شد.
علاوه بر این دروازه بان خرید های رئال مادرید در این تابستان را می توان به شرح زیر دانست:

  • رودریگو با قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون یورو
  • میلیتائو با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو
  • یوویچ با قراردادی به ارزش ۶۰ میلیون یورو
  • هازارد با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو
  • مندی با قراردادی به ارزش ۴۸ میلیون یورو

این خرید های تابستانی در مجموع ۲۹۸ میلیون یورو برای سفیدپوشان هزینه در بر داشته که با توجه به نتایج ضعیف رئال مادرید در روزهای اخیر باید دید که آیا آن ها این فصل در ادامه موفق خواهند بود یا ناکامی بزرگ فصل قبل تکرار خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *