صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA : نبرد بوستون سلتیکس با یوتا جاز برای ادامه روند پیروزی ها

بسکتبال NBA : نبرد بوستون سلتیکس با یوتا جاز برای ادامه روند پیروزی ها

ad banner

بسکتبال NBA امریکا: نبرد بوستون سلتیکس با یوتا جاز برای ادامه روند پیروزی ها

از سری رقابت‌های بسکتبال NBA، بوستون سلتیکس برای کسب سومین پیروزی متوالی خود در خانه، میزبان یوتا جاز خواهد بود. این دو تیم از خیلی جهات شبیه به هم هستند. بازی نخست رودرروی آن‌ها در این فصل، به سود یوتا جاز خاتمه یافت.

بوستون سلتیکس: شور و شوق برد بازگشته است

بوستون سلتیکس در بازی گذشته خود مقابل تورنتو رپترز، با اتکا به ستاره خود یعنی کایری اروینگ به پیروزی رسید. بوستونی‌ها که در چند بازی متوالی در بیرون از خانه به میدان می‌رفتند، حالا به تی دی گاردن بازگشته و روی دور برد افتاده‌اند. جدال بوستون سلتیکس و یوتا جاز در این سال‌ها، نبرد دو دفاع مستحکم و سخت‌کوش بوده‌است. هر دو تیم بسیار بسته و نزدیک به هم بازی می‌کنند و از اندک موقعیت‌های پرتاب، استفاده لازم را‌ می‌برند. مهم‌ترین مسئله در بوستون سلتیکس، گردش سریع توپ و قرار دادن بازیکنان کلیدی در موقعیت‌های مطلوب است. مسئله‌ای که در بازی‌های اخیر این تیم نمود بیش‌تری نیز داشته است. شاگردان برد استیونز، انتقام خود را از تورنتو رپترز گرفتند. آیا نوبت به یوتا جاز رسیده است؟

بسکتبال NBA

یوتا جاز: تلاش یک تیم برای تحقق رویا‌ها

در این دور از رقابت‌های بسکتبال NBA یوتا جاز، دوران پرافت و خیزی را سپری می‌کند. دو باخت متوالی مقابل دالاس ماوریکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز، وضعیت این تیم را آشفته نشان می‌دهد. اهالی یوتا با ۶۸ امتیازی که مقابل دالاس ماوریکس به دست آوردند، رکورد کم‌امتیازترین تیم در یک بازی را ثبت کرده‌اند. با این وجود‌، هنوز تیمی خطرناک هستند که قربانی‌های زیادی را در این فصل بسکتبال NBA گرفته‌اند. ضعف شدید این تیم در حال حاضر، کمبود پرتاب‌های ۳ امتیازی است. جایی که ستاره جوان این تیم یعنی داناوان میچل، تنها ۱ پرتاب از ۱۱ پرتاب ۳ امتیازی خود در بازی مقابل فیلادلفیا را وارد سبد کرد. یوتا جاز اگر می‌خواهد در مقابل بوستون سلتیکس، حرفی برای گفتن داشته باشد، باید روی پرتاب‌های خود، تمرین بیش‌تری داشته باشد.

بسکتبال NBA

مشخصات بازی
ورزشگاه: تی دی گاردن (استادیوم خانگی بوستون سلتیکس)
تاریخ: یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷- ۱۸ نوامبر ۲۰۱۸
ساعت: ۴:۰۰ بامداد

پیش‌بینی بازی بوستون سلتیکس – یوتا جاز در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *