صفحه اصلی / عمومی / لوکا مودریچ تصمیمی برای ترک تیم رئال مادرید ندارد

لوکا مودریچ تصمیمی برای ترک تیم رئال مادرید ندارد

ad banner

لوکا مودریچ که در سال ۲۰۱۸ با درخشش در جام جهانی روسیه و کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی، عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد، خیال هواداران تیم رئال مادرید را برای ماندن در رئال مادرید راحت کرد و در مصاحبه ای به این شایعات پایان داد.

شماره ۱۰ کهکشانی ها همچنان لوکا مودریچ

لوکا مودریچ رئال مادرید

به گزارش مارکا، در پی جدایی کریستیانو رونالدو از تیم رئال مادرید، شایعاتی مبنی بر جدایی این فوق ستاره کروات به گوش می خورد و تیم اینتر ایتالیا خواهان اصلی این بازیکن صاحب نام بود، اما در زمانی که مذاکرات به حالت جدی خود رسید، این بار فلورنتینو پرز وارد عمل شد و جلوی انتقال مودریچ به اینتر را گرفت. طولی نکشید که فصل بد کهکشانی ها دوباره به این شایعات دامن زد و جدایی بعضی از ستارگان این تیم همچنان به گوش می خورد که باز در بین آن ها نام ستاره کروات دیده می شد. با توجه به سن شماره ۱۰ رئال مادرید که ۳۳ ساله دارد، احتمال می رود که زین الدین زیدان که بعد از نیم فصل دوباره به رئال بازگشت قصد خرید بازیکنان جدید را در خط میانی خود داشته باشد و  مودریچ را در مقطعی از زمان نیمکت نشین کند. با این حال وی در مصاحبه با نشریه مارکا اسپانیا اعلام کرد:

من در مادرید بسیار خوشحال هستم و از این که لباس این تیم را بر تن می کنم شادمانم و امیدوارم بتوانیم در آینده فصل بد رئال را جبران کنیم و من هم بتوانم حداقل ۱۰۰ بازی دیگر را برای تیم محبوبم رئال مادرید انجام دهم تا در کنار هم تیمی هایم به عناوین بهتری دست پیدا کنم.

مودریچ که در بین هواداران مادرید از محبوبیت بالایی برخوردار است با این مصاحبه خیال هواداران مادریدی را راحت کرد و آن ها با آرامش بیشتری می توانند در انتظار خریدهای جدید تیم اشان بنشینند تا در فصل آتی در کنار ستاره هایی همچون ادن هازارد به روزهای اوجشان برگردند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *