صفحه اصلی / عمومی / سری آ ایتالیا: یوونتوس صدرنشین مقابل کیه‌وو قعرنشین

سری آ ایتالیا: یوونتوس صدرنشین مقابل کیه‌وو قعرنشین

ad banner

شب دوشنبه ۱ بهمن در چارچوب هفته بیستم سری آ ایتالیا دو تیم یوونتوس و کیه‌وو مقابل هم قرار خواهند گرفت. به گزارش وب‌سایت رسمی سری آ این بازی از ساعت ۲۳ در ورزشگاه آلیانز استادیوم شهر تورین و با قضاوت مارکو پیچینینی برگزار می‌شود. عملکرد تیم فوتبال یوونتوس و روند نتایج لیگ فوتبال ایتالیا به‌گونه‌ای است شاید به نظر برسد تکلیف افرادی که پیش بینی مسابقات اروپا را انجام می‌دهند، تقریباً مشخص است؛ اما نباید از اتفاقات فوتبالی در تقابل صدرنشین و قعرنشین این بازی‌ها غافل شد. همان‌طور که تیم یوونتوس با رونالدو توقف‌ناپذیر به نظر می‌رسد نباید از روند مثبت هفته‌های اخیر نیز کیه‌وو هم غافل شد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا تیم فوتبال یوونتوس بعد از برگزاری ۱۹ مسابقه ۵۳ امتیاز کسب کرده است و صدرنشین است. گورخرهای تورین با تیم دوم جدول ناپولی ۹ امتیاز اختلاف دارند و در تقابل با کیه‌وو به دنبال افزایش یا حفظ این اختلاف امتیاز هستند. تیم یوونتوس با رونالدو در این فصل علاوه بر اینکه در گلزنی و بردن بازی‌ها عملکردی درخشان داشته است یک رکورد بی‌نظیر دیگر هم به نام خودش زده است. این تیم تاکنون در لیگ شکست نخورده و با هفده برد و دو تساوی نتایج لیگ فوتبال ایتالیا را تحت شعاع قرار داده است. این آمار حیرت‌انگیز برای افرادی که پیش بینی مسابقات اروپا را انجام می‌دهند قطعاً قابل‌توجه خواهد بود.

تیم کیه‌وو نیز با انجام ۱۹ بازی و کسب ۸ امتیاز کاندید اصلی سقوط به سری بی محسوب می‌شود. خرهای پرنده در صورت خلق شگفتی و شکست دادن میزبانشان می‌توانند یک پله در جدول صعود کنند و به رده نوزدهم برسند. نکته‌ای که در مورد امتیازات کیه‌وو و روند نتایج لیگ فوتبال ایتالیا باید در نظر داشت این است که امتیازات آن‌ها با احتساب ۳ امتیاز منفی محاسبه می‌شود.

تیم یوونتوس با رونالدو آقای گل سری آ ایتالیا همچنان می‌تازد

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در یووه، دو بازی اخیر خود را برده‌اند. پیروزی دو بر صفر مقابل بولونیا در زمین این تیم در جام حذفی (این مسابقه) و همچنین شکست دادن یک بر صفر میلان در سوپر کاپ ایتالیا که در جده عربستان برگزار شد (این دیدار)، روند نتایج این تیم است. در این تیم کریستیانو رونالدو با ۱۴ گل زده و ۵ پاس گل آقای گل ایتالیا است و روند گلزنی او مثل عملکرد تیم فوتبال یوونتوس توقف‌ناپذیر به نظر می‌رسد.

سری آ ایتالیا

شاگردان دومنیکو دی‌کارلو در تیم کیه‌وو نیز بعد از هفت باخت پیاپی، شش دیدار خود در لیگ را با تساوی به پایان رساندند و سپس در دو دیدار اخیر در خانه سمپدوریا با دو گل مغلوب شدند و بعد مهمانشان فروزینونه را با یک گل شکست دادند تا به اولین برد فصلشان برسند. در هفت دیدار اخیر دی‌کارلو هدایت خرهای پرنده را به عهده گرفته است و می‌توان تاثیر او بر نتایج این تیم را متوجه شد. این روند مثبت نکته‌ای مهم برای افرادی است که پیش بینی مسابقات اروپا را انجام می‌دهند.

در بین بازیکنان کیه‌وو باید به ماریوش استپینسکی با ۴ گل زده اشاره کرد که در این مسابقه هم می‌تواند موثر باشد والتر بیرسا هم با ۲ گل و ۲ پاس گل دیگر بازیکن مهم آن‌ها است.

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *